Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

DMSA kan samen met ALA worden genomen. Dat doe ik ook, omdat het voor de nacht beter uitkomt. Dat scheelt een keer wakker worden.

Prima dat zijn dan wel 2 extra innames voor de DMSA maar dat hindert dus niet.

@mark, ik ben hier weer een tijdje niet geweest. Hoe gaat het met jou in zijn algemeenheid? Ik lees dat je wel lekker gaat met die rondes, wat goed!
En Edwin is ook al ver joh met zijn rondes.

Ik heb een vraagje over Zweeds kruidenbitter. Gebruik jij dat nog?
Ik gebruik het sinds 3 dagen 2x daags theelepel en bij dag 2 ineens heftige migraine? En oranje urine heb ik ervan maar dat hoort er dacht ik wel bij.
Hoe reageer jij erop?

Hi Sampjes, hoe gaat het met jou?
Helaas zit ik nog op lage doseringen met het ontgiften en zit nu al 6 weken met een griep/verkoudheid waar ik maar niet van afkom.

Maar voor de rest gaat het wel ?

Over de Zweedse kruidenbitter: daar ben ik al lang geleden mee gestopt vanwege de salicylaten. Ik kreeg ook hoofdpijn en daarnaast tinnitus, oren gingen dicht zitten en brainfog. Dus als jij migraine krijgt, moet je eens kijken of jij ook niet gevoelig bent voor salicylaten, wat in veel kruiden zit onder andere.

http://salicylatesensitivity.com/about/food-guide/

En zo ja, dan kijken wat bij jou de oorzaak is (leverproblemen door ....?)

Succes en fijne kerst!
Mark

Mark,

Heb je al foodgrade waterstofperoxide in je oren gedruppeld? Dan is een verkoudheid meestal zo weg.

Ja, had ik al gedaan. Tenminste, H2O2 van de Kruidvat. Oorontsteking is er wel mee weggegaan, maar de verkoudheid niet. Het komt in golven. Soms denk ik dat er zo'n beetje van af ben en dan komt het weer terug.

Verder neti-pot, meer levertraan, vitamine C, etc.

Maar ik kan die H2O2 wel weer gaan proberen.

Thanks!

Mark

Ik ken genoeg mensen die kwikvullingen hebben in hun tanden/kiezen.
Maar als ik zeg dat dat er eigenlijk uit moet zeggen ze: maar dan vallen mijn tanden uit elkaar.
Ik veronderstel dat andere mensen dit "voor lief"hebben genomen en toch hun vullingen hebben verwijderd.
Of misschien een goede tandarts hadden die alsnog met het restant van de tanden/kiezen iets konden aanvangen.
Hoe is dat bij jullie gegaan?

Ik heb dat aan de biologische tandarts overgelaten , hij heeft er verstand van en bepaald dat ze vervangen konden worden.

35% kun je alleen kopen als je een KvK hebt ik hebt hier nog wel staan. Mocht je interesse hebben.

@mark, oh 6 weken grieperig dat is wel lang zeg. Wat bij mij goed werkt is golden milk. Maar ik weet niet of jij kleine hoeveelheid Curcuma kunt hebben? Bij mij gaat golden milk wel goed en ben ik echt vrij snel van mijn verkoudheid/griep af.
Ik wens je in elk geval beterschap!

Betreft mijn leverwerking, dat heb ik helaas van mijn moeder geërfd vermoed ik. Mijn broer en zus en jongere broertje hebben ook leverproblemen. Mijn zus krijgt over 2 weken zelf een biopt vanwege vlekken op de lever en vergrootte lever. Mijn moeder heeft auto-immuun hepatitis vd lever en nog pbc. Allemaal niet best vooruitzicht voor mij. Ik wil voorkomen dat ik hetzelfde ga ontwikkelen en wil dus mijn lever ondersteunen.
Zou goed kunnen dat die salicylaten voor problemen zorgt. Vond echt bizarre dat ik ineens migraine kreeg.

Jij en ook de andere hier:hele fijne dagen toegewenst!

Is 35% H2O2 wel veilig om in je oor te druppelen? Als ik merk dat 3% al flink borrelt in m'n oor, wat gebeurt er dan wel niet met 35%? Niet dat dat borrelen me veel uitmaakt, maar wil niet dat er iets beschadigt in m'n oor natuurlijk.

Lijkt me ook goed spul om bijv. schimmel in de badkamer mee te verwijderen. 3% doet dan net te weinig. Heb je dan weer niet de food-grade voor nodig.

35% kun je alleen kopen als je een KvK hebt ik hebt hier nog wel staan. Mocht je interesse hebben.

Bedankt @elkedageenei. Ik heb een KvK nummer.
12% is ook nog een optie, zie ik.

Mark

35% in je oor lijkt me ook wel te heftigen niet zonder risico. Het handige van 35% hebben is dat je het zo zelf verdunt tot elke gewenste concentratie.. met gedestilleerd water.

35% is inderdaad te veel. Ik heb een keer een paar druppels 35% in mijn oren gedaan en had twee dagen oorpijn. 12% kan wel.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan