Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Als je het boek leest wat artsen je niet vertellen en je leest dan het hoofdstuk vaccineren als automatisme dan word je er gewoon beroerd van.

Bij ieder vaccin zijn vele bijwerkingen en ook dode gevallen.

Nieuwe ziekten ontstaan door mutaties.

Kinderen krijgen vaak ziekten door inentingen , ook meer kans op kanker later.

En als je leest de meeste epidemien bestond grotendeels uit kinderen die gewoon gevaccineerd werden.

Als kinderen gevaccineerd worden met de mazzelen kunnen ze bv atypische mazzelen krijgen dat is een bijzonder kwaadaardige vorm van de ziekte die moeilijk te behandelen is.

ook is dankzij het vaccineren het krijgen van kinderziekten de leeftijdsgrens met een paar verhoogd en krijgen nu ook volwassenen het.

Terwijl het vroeger alleen voorkwam bij kinderen.

Wat interessant is om te luisteren is het volgende:

ga naar wwww.desireerover.nl en dan naar video, luister van open mind conferentie 2012 part 1 en 2.

Zij verteld daar ook nog dingen over het mazzelenvaccin.

 
Vaccins als depopulatiemiddel daar heb ik dan wel weer moeite mee, omdat daar geen sluitend bewijs voor is. Ik zeg niet dat het niet waar is, ik kan me alleen niet voorstellen dat niemand dat in de gaten zou hebben, inclusief de duizenden wetenschappers die eraan gewerkt hebben. Hoe kan het nu een publieg geheim blijven dat vaccins niet werken. Er zijn toch tig studies waarin de werkzaamheid wordt aangetoond? Anders zou het toch nooit de status hebben kunnen krijgen die het nu heeft. Zie je het echt voor je dat er allemaal hoge mannen in een kamer zitten uit te broeden hoe ze dmv vaccinaties de mensheid kunnen decimeren? En alle mensen die meewerken aan al die ontwikkeltrajecten hebben geen idee?

 
Quote:
Zie je het echt voor je dat er allemaal hoge mannen in een kamer zitten uit te broeden hoe ze dmv vaccinaties de mensheid kunnen decimeren? En alle mensen die meewerken aan al die ontwikkeltrajecten hebben geen idee?


Ja, ze zitten dit inderdaad in een kamer uit te broeden. Ik heb een keer een lezing gezien van ene Michael, achternaam ben ik vergeten (kom ik misschien nog op). Die zei iets in de trant van: "Natuurlijk zitten ze rond een tafel in een kamer. Denk jij dat ze gaan parachutespringen en dan in een kringetje bij elkaar komen om hun complotten te bespreken?"

En nee, de mensen die hier aan meewerken hebben geen idee. Als je mensen (via het onderwijssysteem en de 'wetenschap') in hun linkerhersenhelft houdt, gebruiken ze vaak maar 5% van hun hersencapaciteit, waardoor ze het grote plaatje niet overzien. Voeg daaraan toe een goed salaris, een universitaire titel en sociale status en je houdt mensen gevangen in hun geest.

Mike

 
Quote:
Zie je het echt voor je dat er allemaal hoge mannen in een kamer zitten uit te broeden hoe ze dmv vaccinaties de mensheid kunnen decimeren?


Hoi Moondust: Je hebt het over achterkamertjespolitiek, maar tegelijk hebben de (vaccinatie-)psychopaten ook iets exhibitionistisch. Ze zeggen het net zo goed ook in je gezicht dat vaccinatie een depopulatiemiddel is. Volgens mij hebben ze door dat je mensen ook voor de gek kunt houden door juist dingen open en bloot te zeggen. Mensen pikken het niet op als andere geluiden ook vaak worden geventileerd.





&feature=watch-vrec

 
Het was een lezing van Michael Parenti waarin hij die hilarische uitspraak over parachutespringende complotmakers deed. En inderdaad zijn ze behoorlijk 'in your face' over wat ze beogen met vaccins, zoals Bill Gates hier:



Dus, Moondust, geen keihard bewijs, zei je?

Mike

 
Als je eens goed de documenten van de UN (VN) doorleest, zie je duidelijk dat depopulatie of terugdringen van vruchtbaarheid echt keihard op de agenda staat.

Als je steeds verder kijkt zie je hoe eng extreem links denkenden durven te gaan.

Een introductie over fabianisme en de Fabian Society.

Niet hoog kwalitatief, maar wel hoog informatief.

 
De Fabian Society heeft als logo de wolf in schaapskleren:

http://leahgold.hubpages.com/hub/Symbol-Analysis-The-Fabian-Society-Crest

Mike

 
als je met een levend poliovirus wordt gevaccineerd , het virus zich in de darmen genetisch veranderen en in zijn kwaadaardige vorm veranderen en echte kinderverlamming veroorzaken bij zijn ontvanger of bij degene met wie deze onlangs in contact is gekomen.

 
Quote:
Ik verbaas me daarover, dat mensen op internet zo fel en vol haat kunnen zijn. Ik schrik daar weleens van.


Ja, ik ook.

Dan zou je vooral op een forumsite www.nujij.nl eens in de gaten kunnen houden. Daar doen mensen haast bijna niets anders dan haat tegen elkaar verspreiden en elkaar aanvallen alsof het vijanden van elkaar zijn. Best wel schokkend veel mensen wensen de bepaalde groepen mensen(zoals ouderen en zwakkeren) zelfs letterlijk de dood toe als ze op een of andere manier niet in de maatschappij kunnen redden of functioneren. Het is een martelforum geworden maar dat laat de afspiegeling zeker wel zien van hoe de hedendaagse maatschappij in elkaar zit.

Gezondheid,

 
Noem het maar gerust verkettering, precies datgene waar heel veel mensen De Kerk (de Rooms Katholieke Kerk dus eigenlijk) van beschuldigen. De RKK was wel schuldig aan de Inquisitie enz. maar nu doen andere mensen het ook, zonder er een geloof aan te koppelen. M.a.w. de Inquisitie had ook niets met Het Geloof te maken, maar meer met een overtuiging.

En dat is het hele punt: iemand anders willen overtuigen, zelfs als daar de dood op moet volgen. En dat is niet gekoppeld aan religie, maar aan macht, overheersing.

Ik zie het er nog van komen dat men straks echt anderen gaan opruien om andere mensen te doden omdat ze anders denken.

En DAT is nou precies het gevaar van communisme.

 
Ik lees het maar niet meer, die haatzaaierij. Ik wil mezelf niet boven mensen plaatsen, maar als je zo op internet tekeer gaat vind ik niet dat je veel verstand hebt. Daarom sla ik het over, het is inderdaad elkaar opruien. Ik kan er verder niks mee.

 
mike, ja ik ben naar je lezing geweest.

ik citeerde alleen wat er in het boek stond van wat artsen je niet vertellen :o

 
Mike, die Phil Valentine is wel een mannetje zeg, kan me wel vinden in zijn visie op 'ziekzijn', maar hij is wel van de raw afdeling nietwaar? In elk geval geen fan van vlees hoorde ik.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan