Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

vrysuyver wrote:
Saamhorigheid is daarmee dus echt bijna niet meer te verwezenlijken.



Saamhorigheid maakt mij niet uit. Mensen zijn alleen saamhorig als er een gemeenschappelijk belang is, zoals op dit forum. Als saamhorigheid ver te zoeken is betekent dat het ontbreken van een gemeenschappelijk belang. Wat ik veel lastiger vind is dat de afstand tussen de belevingswereld van mijzelf en de mensen om mij heen steeds groter wordt en nu op het punt is dat ik het vaak al behoorlijk lastig begin te vinden om met deze mensen contact te hebben. Er zijn weinig raakvlakken meer en de raakvlakken die er nog zijn, stellen niets voor, allemaal geklets om de tijd te vullen en het sociale toneelspel in leven te houden.

Gezondheid wrote:
De dood echter is het einde niet gezien mensen met bijna dood ervaringen en uittredingen van paranormale mensen. We blijven ook na de dood waarschijnlijk gewoon bestaan, al zal dat misschien bij einde van de mensheid betekenen dat we in een geheel nieuw schepsel zullen reïncarneren. Dit is wat ik denk, voor mij is dit zeer geruststellend.



Ik dacht voorheen ook op deze wijze en dat gaf mij ook enige troost na het overlijden van mijn vrouw en oudste zoon, maar het is en blijft geloof. Bijna dood is niet dood. En bovendien garandeert de mooiste mystieke ervaring natuurlijk nooit dat er leven na de dood bestaat (in de zin van persoonlijk bewustzijn). Geen enkele mystieke ervaring garandeert iets. Mensen proberen een verband te zien en allerlei overtuigingen aan elkaar te knopen tot een steekhoudnende theorie waarin ze kunnen geloven, omdat het tegenwicht biedt aan hun angst om niet te bestaan. Niet bestaan maakt namelijk alles zinloos en dat geeft mensen een rotgevoel. En we weten allemaal wat mensen doen met dingen die hen een rotgevoel geven.....die vegen ze onder het tapijt en doen alsof het niet bestaat. Maar het is jezelf voor de gek houden. We weten allemaal zeker dat onze dood eraan komt. Misschien morgen, misschien over 50 jaar. Maar het is in ieder geval zeker dat het elk moment kan gebeuren. We weten alleen niet wanneer. Het is veel eerlijker de dood recht in de ogen te kijken en de angst te zien die erachter zit, dan je kop in het zand te steken met mooie verhalen tussen je oren over het eeuwige leven. Stel je maar eens voor dat je er morgen niet meer bent. Dit is je laatste dag. Wat betekent dat voor jou? Als dat niets in jou verandert, dan is de dood jouw vriend geworden. Maar als dit idee je angst aanjaagt je nog met allerlei waanzin rondloopt dat je leven nog niet af is enzo, dan is er werk aan de winkel.

 
Quote:
Dit is je laatste dag. Wat betekent dat voor jou? Als dat niets in jou verandert, dan is de dood jouw vriend geworden. Maar als dit idee je angst aanjaagt je nog met allerlei waanzin rondloopt dat je leven nog niet af is enzo, dan is er werk aan de winkel.


Mooi gezegd Moondust! Ik zeg altijd, ik zou niet iets anders gaan doen als vandaag mijn laatste dag is. Nooit bedacht dat daardoor de dood mijn vriend geworden zou zijn.

Ik gebruik het weleens voor mezelf, als ik vandaag of morgen dood zou gaan, zijn er dan dingen waar ik spijt van heb? Dingen die ik nog met doen/afronden? Het antwoord is al jaren "Nee".

 
Moondust,

Nu komt de aap uit de mouw! Bambi schreef 3 weken geleden de volgende ware woorden:

https://www.fatsforum.nl/topic/de-w...en-en-toch-positief-blijven/page/4#post-62086

En wat blijkt? Ze had gelijk! Jij bent je vrouw en zoon verloren. Ik raad je zeer aan de woorden van Bambi ter harte te nemen en met je pijn te leren omgaan i.p.v. de zelfloze staat waarvoor jij kiest. Dit is niet om je een hak te willen zetten, maar goedbedoeld advies en dat was het van Bambi ook!

Mike

 
Wat ellendig, gecondoleerd. Over belevingswerelden die steeds verder uit elkaar lopen, kan ik je dit interview aanraden, uit 2008 maar nog altijd actueel. Het wordt steeds moeilijker om gesprekken te voeren over de vakantiebungalow, over de tour de france en de doping. Ik merk dat zelf ook, maar ik doe het wel. Met het idee dat uiteindelijk iedereen om me heen me toch weer een origineel idee kan meegeven.

 
Het RIVM beantwoord vragen...

http://www.nu.nl/binnenland/3530617/voorlichting-vaccinatie-schoot-misschien-tekort.html

Toelichting van het RIVM op heel veel vragen omtrent vaccinaties...

http://www.rivm.nl/Documenten_en_pu...n/Feiten_en_fabels_over_mazelen_en_vaccinatie

Wat vinden jullie hiervan? Er worden toch wel een flink aantal zaken die de ronde doen op internet stevig ontkracht, b.v. de aanwezigheid van kwikverbindingen (thiomersal) in vaccinaties. Ook de link met autisme wordt toegelicht.

 
@Mike,

Ik zie alleen maar miscommunicatie en teveel communicatie dat wat betreft nihilisme. Vele zaken lijken op elkaar maar wordt gezien uit een ander perspectief of een eigen belevingswereld. Daarnaast wanneer er dualiteit in communicatie speelt blijft het een stukje zelfbescherming dat gebaseerd is vanuit angst. Angst vanuit het ego. Door angst heen durven gaan na het meemaken van een drama kom je met een buitenwereld in aanraking dat daar niet mee om kan gaan waardoor het gaat labelen!

Werkelijke groei en ontwikkeling betekent in de eerste plaats dat je die korst weg kapt. Ego stuurt ons in de richting van dingen leren en aan onszelf toevoegen, van steeds méér worden, maar alles waarvan we beweren dat we ernaar op zoek zijn bevindt zich precies in de tegenovergestelde richting, in afleren, in loslaten, in weglaten. Het universum behoort je dan toe. Dood gaan is juist de diepte ingaan. Zaken afleren, loslaten en weglaten. Een proces van opnieuw herboren worden door werkelijk te willen zien, horen en te voelen en van daaruit koers bepalen. ieder doet dat op zijn manier, uit zijn eigen perspectief en zijn belevingswereld.

Labelen en oordelen doe je vanuit je ego waardoor er een duel ontstaat. Liefde en vrede is ver te zoeken.

 
Als je op de site van het RIVM naar info zit te zoeken, dan zoek je volgens mij als ouder naar een bevestiging om wel te vaccineren.

 
Moondust, wat is precies je bedoeling? Ook al zit er misschien geen thimerosal in vaccins, de andere rotzooi zit er alsnog in. Ben je nog bang voor ziektes?

 
Ik ben erg benieuwd wat nu de waarheid is omtrent vaccinaties. Er wordt altijd geschermd met bepaalde giftige ingrediënten (waaronder thiomersal), maar nu geeft het RIVM aan dat die ingrediënten er niet inzitten. En dus vraag ik me - puur op basis van ingrediënten - af wat dan de argumenten zijn tegen vaccinatie. Als veel informatie gericht tegen vaccinatie onjuist blijkt te zijn, dan zijn we het aan onszelf verplicht e.e.a. opnieuw te bekijken niet?

 
Misschien geldt dat voor jou, maar ik heb onlangs uit interesse de bijsluiter voor professionals van het DTP-vaccin bekeken op de site v/h RIVM, en dat gaf mij (wederom, maar ik was niet op zoek naar bevestiging) voldoende informatie over waarom ik mijn kind niet laat vaccineren. Ook ben ik op Facebook lid geweest van de groep Vaccinvrij, waar een aantal ouders zitten met beschadigde of overleden kinderen door vaccinatie. Dus WAT er dan ook in mag zitten volgens wie dan ook, hier komt het niet binnen. Los van dat geloof ik het RIVM niet om meerdere redenen. Misschien zit er wel geen thiomersal meer in de nieuwe vaccins, maar dat zat er voorheen echt wel in.

Edit: ik heb nog even de bijsluiter geopend, op de een of andere manier kun je de ingredienten niet meer zien en de productkenmerken ook niet. Foutje op mijn computer, of bewust weggehaald?

 
Je hebt gelijk hoor. Veel inheemse volkeren hebben reeds bewezen dat ze zonder vaccinatie sterk en gezond oud kunnen worden zonder ziekten. Het is eigenlijk heel vreemd dat westerlingen redeneren vanuit angstgedachten en amper stilstaan bij het spul dat ze in hun mond stoppen en waar hun lichaam op draait. Helemaal los van wat er precies in vaccinaties zit fungeert vaccinatie als middel om de bevolking in angst te houden en dus het bewustzijn te beperken. Dat mechanisme - welke iedereen kan zien - is eigenlijk al voldoende reden om vaccinatie niet te willen. Wie het wel wil laat eigenlijk alleen maar zien bang te zijn. Forumlid KaMaMa en haar man hebben dit aan den lijve ondervonden. Pas toen ze samen hadden besloten zich niet te laten leiden door angst was de keuze snel gemaakt: niet vaccineren.

 
Door zich te concentreren op de BMR en mazelen vaccins denkt even niemand meer aan de rest, want voor zover ik weet zit er in een gedeelte nog wel thimerosal.

een bijsluiter (uit 2007)

http://www.consumed.nl/bijsluiters/2722/BMR_vaccin_RIVM

(punt 6 ingredienten: bij onderaan)

Een lijstje met schadelijke stoffen, die dus niet allemaal in de BMR zitten.

Let ook op combinatie tussen stoffen, soms is een stof op zich niet zeer gevaarlijk met wel in combinatie.

http://www.earthpedia.nl/het-gif-van-kindervaccinaties/

 
We zitten in een informatie-oorlog, waaebij de alternatieve kant zich heeft vastgebeten op kwik in vaccins, En wat doet men dan aan de reguliere kant? Dan haalt men het kwik eruit en kan men succesvol het argument tegenspreken. Ondertussen heeft niemand het over even zo giftige ingredienten als: aluminium, formaldehyde, lichaamsvreemd DNA, aspartaam, smaakversterker, etc. Of je nu door de hond of de kat gebeten wordt..,

Mike

 
Ik zat gisteren naar en webinar over vaccinatie te luisteren en daar werd gezegd dat wanneer het gehalte aan kwik (thiomersal) onder een bapaalde waarde komt, ze het niet op de verpakking hoeven te vermelden.

 
Amen, Mike.

En veel info over de negatieve gevolgen van vaccinaties komt uit Amerika, waardoor bij een deel van de mensen die die info leest de gedachtes opkomen, van wat een overdreven onzin, ik zie dat helemaal niet om me heen. Inderdaad, dat klopt. Niet van die orde van grote in Nederland nee.

 
Wat me zo ontzettend stoort is dat er een 'epidemie' is van de mazelen en nu is het (volgens Rutte) een verschrikkelijke ziekte waaraan je geen enkel kind zou willen laten lijden.

Dat komt de RIVM natuurlijk mooi uit, die epidemie, zodat ze een grootschalige campagne (zeg maar gerust hetze) kan beginnen.

Maar wat nu voor al die kinderen die individueel ziek werden van de mazelen voor de epidemie dit jaar. Of het jaar daarvoor. Of alle jaren na de vorige 'uitbraak'?

Het is NU dus een verschrikkelijke ziekte, omdat er een campagne is. Voor de campagne was het een 'gewone' kinderziekte die elk kind zomaar kon krijgen.

Het stinkt, het rammelt, het is zwart en het wordt steeds zwarter.

 
Ik heb een aantal goede artikelen op facebook gedeeld. Ik krijg daar nagenoeg nooit reactie op, maar ik heb begrepen dat ik wel een paar stiekeme volgers heb. Het stinkt zo hard, dat steeds meer mensen het gaan ruiken.

Ik hoop wel dat mensen in een sneller tempo wakker worden, want al die Gestapo-praktijken beginnen zo langzamerhand wel aardig hinderlijk te worden.

 
Het mooie van een ziekte als de mazelen een andere naam geven is dat het twee kanten op werkt:

Als het je uitkomt om te 'bewijzen' dat vaccins effectief zijn, noem je het de 5e of 6e ziekte.

Als het je uitkomt om te 'bewijzen' dat er een 'epidemie' of 'uitbraak' is, noem je het gewoon weer de mazelen.

Mooi toch? De waarheid is natuurlijk dat vaccins helemaal niet effectief zijn en ook nooit geweest. Dit betekent dat niet alleen de mazelen d.m.v. vaccins niet worden aangepakt, maar ook bijv. polio niet (dat nu 'nekkramp' of 'hersenvliesontsteking' wordt genoemd). Je moet niet raar opkijken als er in de Bijbelgordel 'ineens' een 'polio-uitbraak' gaat plaatsvinden!

Mike

 
Quote:
De waarheid is natuurlijk de vaccins helemaal niet effectief zijn en ook nooit geweest.


@ Mike: hangt af van wat het doel is...

Als het doel is, het menselijk dna bevuilen met ander dna en mensen anderszins vergiftigen of ziek maken, dan zijn de vaccins toch vrij effectief...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan