Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

http://www.destentor.nl/2.2545/buit...r-veel-duitse-kinderen-1.3919170?ref=carousel

Quote:
De artsenvereniging waarschuwt mensen hun kinderen vooral toch goed te laten inenten. Ernstige complicaties zijn er zelden, maar zijn mogelijk. Mensen overlijden soms jaren nadat ze geïnfecteerd zijn, alsnog aan de gevolgen van de mazelen. Zo stierf in juni een 14-jarige jongen in Duitsland aan de ziekte die hij als zuigeling had opgelopen en al die jaren ongemerkt met zich had meegedragen.


Wat een bangmakerij en naar mijn idee een grove leugen.

 
http://preventdisease.com/news/13/071813_National-and-International-Laws-To-Allow-Children-To-Consent-To-Vaccination.shtml

 
Tanja, je bent te laat voor het mazelenfeestje :lol:

Mijn zoontje werd afgelopen weekend ziek. Hoesten, verkouden, rode ogen, verhoging en vlekjes in zijn gezicht. Het lijkt nu weer op zijn retour. Zijn neefje was de laatste keer dat we hem zagen ziek. Hij had de 'vijfde ziekte'. Andere mogelijkheid als we uitgaan van een incubatietijd van 10-11 dagen bij mazelen is dat hij op het consultatiebureau besmet is...Dat vond ik persoonlijk wel een lachertje.

Mijn man en ik hebben ons vreselijk druk gemaakt,uiteindelijk tegen elkaar gezegd: ok, niet bang laten maken door statistieken, media etc. Wat doen we normaal gesproken? We kijken naar ons kind en handelen daarnaar. Dus ik heb op de zeilboot kippensoep staan trekken voor onze kleine vent :lol: Iets beters kon ik niet bedenken haha. Oh en nog een fles ouderwetse levertraan gescoord!

 
KaMaMa, fijn dat jullie na de eerste paniek weer rust hebben gevonden. Jammer dat ik het feest heb gemist ;), maar goed dat jullie kind er nu doorheen mocht gaan. Daar worden ze alleen maar beter van.

 
Ik hoop ook dat het de mazelen waren en hij het nu gehad heeft. Maar de hoge koorts heeft hij niet gehad, hooguit wat verhoging. De vlekjes zitten ook alleen in zijn gezicht/nek en niet over zijn hele lijf. Maar goed, aangezien een dokter het ook niet op het oog vast kan stellen verwacht ik ook niet dat ik het vast kan stellen :wink:

 
Mijn buurjongetje van 2 had ook lichte koorts en vlekjes in zijn gezicht. Dat was volgens mijn buurvrouw roodvonk. Hij heeft er 2-3 dagen last van gehad.

 
http://www.argusoog.org/gezond-en-wel-24-februari-2013/ Gezond & Wel, opname 31 januari 2013
Quote:
Guest: Stephanie Messenger, www.naturematters.info

topic: Stephanie’s brightly illustrated book “Melanie’s Marvelous Measles”. The book explains to 4-10 year olds what measles is, what to do when you have it, why not to be afraid of infectious diseases in general, and how to maintain a healthy lifestyle that can help to avoid unnecessary illnesses. The book was received by provaccinators with calls for banning it! This succeeded in several days of intense ‘free publicity’ in the Australian media, which in turn prompted many parents to ask for the vaccination information package on Stephanie?s website.

Immunologist Tetyana Obukhanych, PhD published a review of the book, validating its content by including scientific articles, http://www.vaccinationcouncil.org/wp-content/uploads/2013/01/MMM-Review-new-layout-edited.pdf

Healthy lifestyle: sensible use of the sunlight (no sun screens!), vitamin D3, quality water, adequate sleep, organic food.

Vaccines are being pressed onto people by creating a senseless fear of disease. (Problem-reaction-solution).

Non-vaccinating parents are not afraid, vaccinating parents are?!

Best question to ask when confronted with a health issue: What did Nature intend?


 
In het artikel dat Gerard hierboven aanhaalt staat na een heel terecht verhaal over de waarde van zelfbeschikking (in de zin van ouders over hun kinderen) aan het einde toch het volgende.

Quote:
Uiteraard is het goed dat er wordt gevaccineerd. Mazelen zijn een ernstige ziekte.



Is mazelen nu een ernstige ziekte of niet?

 
Nee, mazelen is geen ernstige ziekte. Alleen voor zieke of ongezonde kinderen is het een risico, maar dat is een flinke griep ook.

 
Onze premier noemt het zelfs een verschrikkelijke ziekte. Kom op zeg! En dat moet ons land leiden???

Gisteravond had ik een kort gesprek met mijn buurvrouw over vaccinatie. Ze liet zich ontvallen dat ze het onbegrijpelijk vindt dat er ouders zijn die hun kind niet laten vaccineren. Ik vroeg of ze enig idee had van wat er in die vaccinatiespuiten zit. Ze had geen idee en volgens haar kon je dat ook maar beter niet weten. Ik vroeg haar verontwaardigd dat ze toch juist wel zou moeten willen weten waarmee haar kinderen worden ingespoten. Daar kwam geen reactie op. Ik moet zeggen dat het me wel aangrijpt om mensen zo te horen praten. Dan bekruipt mij het gevoel dat er geen redden meer aan is voor de mensheid.

 
Quote:
Dan bekruipt mij het gevoel dat er geen redden meer aan is voor de mensheid.


Of zoals men vroeger zei: "...en daar moeten we de oorlog mee winnen."

En dat is precies wat ik ook zo vaak denk, dat we nu niet meer het gevoel hebben dat we op elkaar kunnen vertrouwen en bouwen. Saamhorigheid is daarmee dus echt bijna niet meer te verwezenlijken.

 
Mazelen = marketing geworden blijkbaar. Erg he, dat mensen zeggen dat ze het niet willen weten. Ik begrijp dat niet. Had het er nog met mijn vriend over, dat we straks als volwassenen allemaal veiligheidshelmpjes op moeten op de fiets, maar dat we ondertussen onszelf en onze kinderen met een gerust hart allerlei enge stoffen laten inspuiten. Ik vind het een onbegrijpelijk contrast. Aan de andere kant merk ik wel dat steeds meer mensen wakker worden trouwens.

 
Inderdaad daar gaan we de oorlog niet mee winnen nee. Ik heb ook zo'n buurvrouw Moondust, kop in het zand en ondanks allerlei berichten de overheid vertrouwen. Als iedereen het doet kan het toch niet zo erg zijn? Ik heb haar zelf letterlijk horen zeggen ik loop met de kudde mee (verwijzend naar topic recepten). Om gek van te worden dat soort lui.

Ik vertrouw er toch op dat er genoeg mensen wakker worden, hoor toch ook veel tegengeluiden, hopelijk is het op tijd.

 
wij hadden een etentje in het voorjaar met "tennisvriendinnen", zat mijn buurvrouw te bleren: snappen jullie dat nou dat er mensen zijn die hun kinderen niet laten vaccineren? Door dat gedrag zorg je wel voor risico van andere kinderen!!!

Ik plofte zowat, ze weet hoe onze dochter is ziek geworden (onze mening natuurlijk) en dan zegt ze zoiets plompverloren. Even ervoor had ze ook nog iemand vreselijk zitten afkatten om een hele normale vraag, spoort echt niet.

Ik ben helemaal klaar met dat mens, uitleggen heeft geen zin bij haar, doe dus ook geen poging meer.

Als ze weer eens zo'n opmerking maakt waar ik bij ben, sta ik niet voor mezelf in :evil:

 
Quote:
Dan bekruipt mij het gevoel dat er geen redden meer aan is voor de mensheid.


Nou, ik doe wat er in mijn vermogen ligt om gezond te leven, dat is de keuze waar ik voor ga, maar dat is niet iets wat ik voor andere mensen kan bepalen. Het zijn hun keuzes of ze gezond willen leven en niet.

Of nou ja ik zeg wel keuzes, maar misschien is dat wel onjuist wat ik zeg en hebben wij als normale burgers toch geen keuzes, ik bedoel: de meeste burgers hebben er niet voor gekozen in onwetendheid te leven. Ik ben een man van 22 en heb al eerder besloten waarschijnlijk geen kinderen te willen, maar dit geldt al helemaal als de vaccinaties echt verplicht worden. Dit vind ik echt zo verschrikkelijk barbaars en wreed dat ik mijn kinderen nooit aan zal doen.

En over de redding van de mensheid: Ik ben bang dat dat echt te laat is omdat de mens(met opzet, dan wel door onwetendheid) wel heel erg ver is gegaan met het vervuilen en vernietigen van deze planeet, waaronder steeds meer dieren met uitsterven bedreigd worden of al uitgestorven zijn, maar ik kan wel hopen dat we met onze gezondheid terug kunnen naar onze blauwdruk zoals de natuur ons oorspronkelijk bedoeld heeft.

Maar soms heerst er serieus een soort tweestrijd in mij, want een ander deel in mij heeft de hoop al opgegeven, dit deel in mij zegt: Misschien is het wel beter dat de mensheid uitsterft zodat er weer nieuwe leven zal ontstaan voor nieuwe schepsels.

De dood echter is het einde niet gezien mensen met bijna dood ervaringen en uittredingen van paranormale mensen. We blijven ook na de dood waarschijnlijk gewoon bestaan, al zal dat misschien bij einde van de mensheid betekenen dat we in een geheel nieuw schepsel zullen reïncarneren. Dit is wat ik denk, voor mij is dit zeer geruststellend.

Gezondheid,

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan