Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Kamama, ik denk dat het risico alleen groot is als je geen weerstand hebt en ook mensen uit de biblebelt eten slecht, niet allemaal, maar gebruiken ook becel en suikerrijk en snacken enz. Degenen die gezond zijn zullen weinig of geen last ervaren. Zoals ik al eerder in dit topic zei, wij waren er als kind niet echt ziek van, heeft iig niet veel indruk op me gemaakt.

We werden lekker vertroeteld en dat was fijn.

Vandaag hoorde ik ook van iemand in mijn omgeving dat z'n kind de mazelen heeft.

Hij heeft ondersteuning vanuit de homeopaat met speciale korreltjes.

 
Quote:
...dat de weerstand tegen vaccineren wel eens groter zou kunnen worden als het verplicht wordt.


Ik hoop dat mensen ook gaan nadenken waarom de druk zo wordt opgevoerd over iets wat vanzelf over gaat.

Het is niet ebola of een andere gevaarlijke infectie.

Als mensen zouden nadenken wat het inhield om iedereen te vaccineren (ook volwassenen):

- Veel geld in het laatje van de makers en belanghebbenden (Ab Klink?)

- Hoog risico op troep in vaccins dus meer autisme, meer doden enz.

- Hoog risico op nano-technologie in vaccins waar niets over verteld wordt.

En het voordeel (wat dan als argument gebruikt wordt):

- Minder snel kans op een eventueel mogelijke aanwezige besmetting, maar dat durft de fabrikant zelfs niet met zekerheid te zeggen. En voor de zekerheid heeft de fabrikant zich geheel gevrijwaard van elk mogelijke aansprakelijkheid in het geval het vaccin niet uitpakt zoals het zou moeten.

 
Typisch gevalletje van probleem verzinnen - reactie uitlokken - en dan met de zogenaamde oplossing aan komen zetten: men heeft weer eens spuiten klaarliggen en zoekt er een probleem bij om die spuiten in de armen van mensen te kunnen jassen.

Word wakker mensen.

Als we hier als volk in gaan tuinen dan heb ik geloof ik alle hoop verloren in de mensheid.

 
Hebben jullie dat filmpje van Rutte bij de link van Jp gezien gekeken? Hij noemt de mazelen een verschrikkelijke ziekte waar kinderen niet onder zouden moeten lijden!?!?!? Is het niet ongeveer hetzelfde als waterpokken, rode hond, etc. of ben ik echt niet van deze planeet als ik dat zeg? Het wordt - zoals met veel dingen - weer enorm opgeklopt en weldenkend realisme is weer ver te zoeken. Onbegrijpelijk! Einstein had groot gelijk toen hij zei dat 2 dingen oneindig zijn: het universum en de domheid van de mens, alhoewel van dat eerste was hij niet zeker.

Trouwens, hoe is dat kaartje met de mazelenbrandhaarden tot stand gekomen? Hoe is gemeten, welke voorwaarden, etc? De tekst, het kaartje en het filmpje bij elkaar gaan uit van een flinke druk. Echt bizar. Met statistieken kan overigens flink geknoeid worden. iemand zei ooit eens tegen mij. Je hebt kleine leugens, grote leugens en statistieken.

 
Hier staat een aansprakelijkheidsformulier in http://www.verontrustemoeders.nl/Kritieke dagen schema H1N1.pdf

Deze heb ik uitgeprint en meegenomen naar het cb. En gevraagd of hij eerst ingevuld kon worden. Het formulier ging de molen in en na enkele weken werd ik gebeld. Ze gingen het formulier niet ondertekenen, want vaccinaties waren vrijwillig, einde antwoord.

Ik raad iedereen aan die naar het cb gaat om dit papier mee te nemen en op facebook te vertellen of het ingevuld wordt. Ik nam het ook mee, terwijl geen haar op mijn hoofd serieus over de vaccinatie nadacht, maar het is zoals Mike het zegt. De veranderingen moeten van onderuit gemaakt worden.

Dus vraag aan de bakker of hij ook zuurdesem heeft, vraag aan de supermarkt om meer biologische producten, bel een fabrikant op om te vragen naar een ingrediënt, etc.. Is het niet omdat je het daar zelf wil kopen, dan in elk geval om de medewerker aan wie je het vraagt, er even iets bewuster van te maken.

 
Naief : geweldige actie van jou, dat formulier:-)

Met de mexicaanse griepprikken hadden de fabrikanten van de vaccins de overheid weten over te halen om de schade op zich te nemen van vaccins, waarmee het voor hen gewoon vrijspel werd: en ondertussen lekker cashen op kosten van de belastingbetaler.

Maar inderdaad: degenen die mensen vaccineren, de Eichmannetjes van onze samenleving die het allemaal toch maar mogelijk maken, die mogen zelf ook maar eens nadenken over hun daden.

Zelfs ook al zijn de vaccinaties verplicht overigens.

Dus dit:
Quote:
Ze gingen het formulier niet ondertekenen, want vaccinaties waren vrijwillig, einde antwoord.



slaat vermoed ik nergens op: het zou betekenen dat als de vaccinaties verplicht waren, dat men het dan wel zou ondertekenen.

En dat valt natuurlijk te betwijfelen.

Het is lulkoek van de bovenste plank.

Puntje bij paaltje wil men niet opdraaien voor de eigen daden en dat is kwalijk.

 
@Tanja: sterk artikel. Nu las ik gister weer over ene Heleen Depuis die heeft geopperd de vaccinaties verplicht te stellen... Echt waar, het gaat maar door.

 
Mooi artikel Tanja. Hij staat mijn facebook.

Ik krijg haast zin om naar de bijbelbelt af te reizen en mijn kinderen te laten infecteren. Al begreep ik van uit een ander artikel dat de kinderen daar op het oog gediagnosticeerd worden en dus meestal geen mazelen hebben.

Hoeveel nut zal dit trouwens nog hebben, want ik heb mijn kinderen t/m de bmr ingeënt/.

En het lijkt mij uiterst stug dat als ik naar de biblebelt rij, dat ik onderweg bordjes tegen kom, natuurlijke mazeleninfectie doorlopen? Over 300m gele huis links.

Dat verplicht stellen, daar zitten nog wel wat ogen en haken aan. Zie mijn post een paar reacties terug.
Quote:
Ze gingen het formulier niet ondertekenen, want vaccinaties waren vrijwillig, einde antwoord.


 
Dat formulier ken ik inderdaad, goed dat je het hebt meegenomen naar het CB Naief. Ik heb een meewerkend CB dat geen commentaar levert en de laatste VPK die ik daar heb gezien was het zelfs met me eens mbt vaccineren, dus ga ze ook niet in het harnas jagen, maar ik sla dat formulier op. Kan wellicht ooit handig zijn.

 
Naief, ik kom net terug uit de bijbelbelt met mijn twee kinderen die beide niet de bmr hebben gehad, maar niks helaas.Ik hoopte ook op een besmetting, hebben we dat ook weer gehad dacht ik. Ik heb ook geen bordjes gezien onderweg :wink:

 
Quote:
Ik heb ook geen bordjes gezien onderweg :wink:

Dat is nou verdraait jammer. Misschien moeten we als forummers zelf maar besmettingsdagen regelen. De waterpokken hebben we gehad. Voor de rest hou ik me aanbevolen.

 
Nou dat heb ik al eerder aangehaald, in Duitsland zijn er echt mazelen feestjes om die reden. Mocht iemand een ziek kind hebben, ik ben ook van de party.

 
dit las ik net bij Niburu: www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=5457:het-is-zover-verplicht-vaccineren-staat-voor-de-deur&catid=17:gezondheid&Itemid=30

dit hele gedoe is vast op het Bilderberg feestje uitgebroed.

Ik krijg hier behoorlijk de kriebels van :cry:

 
Als het verplicht wordt dan is het dus tijd om te verhuizen zodra mijn kinderwens in vervulling gaat. Dan wordt het Spanje omdat mijn ouders er wonen of Duitsland want mijn werk is gaar niet zo ver vandaan. Maar goed moet het eerst nog maar eens doorgaan met dat verplicht stellen, zo makkelijk is dat ook weer niet. En anders moeten we met honderden of zelf meer mensen ze voor het gerecht slepen, zo'n massa rechtszaak.

 
Ik geloof er niets van dat het gaat gebeuren: die verplichte vaccinatie.

Misschien zou het wel eens heel goed zijn als het als voorstel wordt ingebracht in de politiek.

Volgens mij breekt dan pas echt de hel los.

Laat maar komen die hel denk ik nu: dan komen er pas echt debatten over zelfbeschikkingsrecht en de integriteit van iemands lichaam en dan zullen ook de demonstraties niet uitblijven.

Ik weet zeker dat er veel meer mensen zich bewust zijn dan men misschien wel denkt.

 
Ik hoop het lievergezond. Als ik echter in de supermarkt loop, ben ik de enige met een vetkarretje. Als ik mensen zie lopen, dan denk ik wel eens, jij slaapt en jij slaapt en die ook. Bij de bakker ben ik op sommige dagen verantwoordelijk voor de helft van hun omzet van desembrood. De groep die alleen maar zijn eigen ding doet is best groot. Affijn, we moeten 8% van de mensen hebben toch?

 
tanja als je in contact wil komen met de mazelen moet je naar de Betuwe komen ik ken diverse mensen waar de mazelen heerst.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan