Mazelenuitbraak in Nederlandse 'bijbelgordel'

Ik zou daarmee aandacht gaan zoeken bij regionale kranten en radio enz.

Quote:
Een andere kijk: ouders die bewust hun kind besmetten om hun weerstand te verhogen


Dat zou de discussie pas echt losmaken denk ik. Want dat eentonige geluid vanuit het RIVM kennen we nu wel.

 
Pas alleen op voor Bureau Jeugdzorg, dit knettergekke land is zo doorgedraaid

 
Sheila,

mijn oudste dochter werkt niet mee, ze wil niet ziek zijn in haar vakantie, maar vlak voor de school begint ziet ze wel zitten, dus tegen die tijd kom ik er nog eens op terug.

 
De komende 2 weken zie ik een ziek kind ook niet zitten. Daarna heb ik alle tijd om er tijd voor te maken. (ik ga niet mijn kind zijn logeerpartij frustreren). Helaas blijven mazelen niet onbeperkt besmetbaar, maar anders hou ik me voor over 2 weken aanbevolen.

 
Typisch dat je dat zo zegt Tanja, van je dochter en naar school gaan irt infectieziekten/vaccinaties.

Ik las ergens een artikel dat die pro-verplichte-mazelenvaccinatie-fanatica en medisch ethica/politica, Heleen Dupuis, dat die zegt: ouders passeren doen we ook al met de leerplicht, dus dan mag het met vaccinaties ook.

Wat mij betreft wordt die leerplicht ook afgeschaft, zeker met de stand van het huidige reguliere onderwijs.

 
Ja geef haar eens ongelijk :)

Lievergezond, dat had ik ook al gehoord in die relatie. Het voelt voor mij ook zo, dat ik gepasseerd wordt van mij mogen ze de leerplicht afschaffen, tot die tijd blijven wij creatief ;).

 
Nou daar komt een leuke... Ik las dat ze thuisonderwijs willen gaan verbieden.

 
Quote:
Ik las dat ze thuisonderwijs willen gaan verbieden.


Ik kijk daar niet zo van op.

 
Er wordt steeds meer bekend over de gevolgen van vaccinaties, dus blijkbaar gaan ze nu strenger optreden. Hoop echt dat het blijft zoals het is, iedereen moet zelf maar weten of hij/zij zijn kinderen laat inspuiten, maar laat het de vrije keuze. Lekker makkelijk, thuisonderwijs verbieden, straks gedwongen naar school en ingespoten?

Leuk type trouwens, die Depuis. Heb het artikel niet gelezen, alleen de kop schrikt me al genoeg af.

 
Coutinho gaf aan tijdens een interview dat hij niets voelde voor gedwongen vaccinaties. Na wat argumenten noemde hij ook de invloed die een vereniging als het NVKP uitoefend. Ik kreeg het idee dat ze daar wel een beetje bang voor zijn. Immers wanneer het verplicht zou worden, dan weet hij heel goed, dat dit soort informatie alleen maar meer voor het voetlicht komt. Veel mensen zullen zich dan gaan roeren. Dan is het deksel natuurlijk helemaal van de beerput.

 
Quote:
Bij kinderen die zijn ingeënt tegen de mazelen is extra ongerustheid niet nodig, want de kans dat zij mazelen krijgen is heel erg klein, zegt het Nivel. Gevaccineerde kinderen met 'vlekjes' hebben vaak een onschuldiger aandoening onder de leden, zoals de vijfde of de zesde ziekte, aldus het onderzoeksinstituut.


En de schapen denken hier niet over na. Ongelofelijk dat men dit de mensen allemaal wijs kan maken, en dan zijn wij de gekken, jaja. Als je gevaccineerd bent en je hebt vlekjes zijn het geen mazelen hoor, nee, echt niet, we noemen dat namelijk anders, want, je bent gevaccineerd.

 
Hiermee geven ze indirect toe dat mazelen helemaal niet door vaccinatie zijn verdwenen, maar simpelweg een andere naam hebben gekregen (5e/6e ziekte). Hetzelfde trucje hebben ze met polio uitgehaald, dat heet nu 'nekkramp' (meningitis).

Mike

 
Dan hoeven er ook geen mazelenfeestjes gehouden te worden, want kinderen kunnen door gevaccineerde kinderen besmet worden. Of ligt het gecompliceerder?

 
tanja je kan dus gewoon na de vakantie je kinderen laten spelen met gevaccineerde kids, dan krijgen ze het vanzelf :D

want in september krijgen de 9 jarige weer een bmr prik

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan