ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

we blijven nadenken en nadenken en terug in de tijd gaan .

maar ben nu wat boos omdat door zoiets stoms ik wel een rotziekte heb .

ik weet nu even niet hoe ik jullie kan bedanken
 
Ik begrijp dat je boos bent nu, maar bedenk dat je wellicht eindelijk de oorzaak van je klachten gevonden heb en er gericht iets aan kunt doen.

Mark
 
@ Sharro

Ik zie dat je in de tussenliggende periode veel bruikbare tips van Mark gekregen hebt en in jouw geval is er duidelijk een verband tussen de gezondheidsklachten en de vullingen. Als je er verder gaat in verdiepen dan vind je opvallend veel gezondheidsklachten die met een kwikbelasting samen hangen. Wees vooral niet verdrietig en boos en gebruik alle informatie op dit vlak in je voordeel.

Enkele linkjes ter info gevonden die je verder op weg zullen helpen
http://www.amalgaam.be/ontgifting.php
http://www.biotandarts.be/

Je zou het bij het Erasmus MC kunnen proberen of zij namen van artsen hebben die in Antwerpen, Brussel of Leuven dezelfde discipline beheersen. Bijgaand linkje naar hun site
http://www.erasmusmc.nl/inwendige_geneeskunde/endocrinologie/organisatie/dokter/3762230/

Laat ons vooral verder weten hoe je verdere zoektocht gaat.
 
Dank u allemaal voor jullie hulp en steun ...natuurlijk ben ik heel verdrietig ...maar ook heel blij dat ik eindelijk de reden heb hoop ik toch. Gevonden heb .

En wat me altijd bezighield ...met de raag ...maar hoe kan zoiets beginnen ? Jaren heeft me dat gekost elke dag ...dezelfde vraag die ik me stelde

Maar nu ...met jullie hulp ben ik sterker dan ooit En laat jullie zeker iets weten hoor dat spreekt voor zich

Sharro
 
dag mark en andere

na lang praten en wenen weet ik het nu ...ik had amalgaanvullingen voor ik de ms kreeg ...wat erg zeg pfff wat begonnen is met oogzenuwontsteking .

en heb eindelijk een afspraak gekregen op 10maart vroeger ging niet .

ik zit hier te wenen maar ook een beetje boos ...wat ik eigenlijk niet ken hoor .

dank u
 
Goed dat je de afspraak gemaakt hebt, hopelijk bij een goede, biologische tandarts.

Ik weet niet of je eerder wortelkanaalbehandelingen hebt ondergaan of kronen hebt? Bij beide wordt ook vaak amalgaam gebruikt namelijk.

Dus in dat geval zou de tandarts die amalgaam niet moeten vergeten te verwijderen. Op een scan kun je niet onder kronen kijken, dus zal een kroon echt opgetild moeten worden om te zien of er amalgaam onder zit.

Jammer dat je niet eerder inzag dat amalgaam mogelijk je klachten veroorzaakt. Vorig jaar zomer had ik hier ook al over geschreven namelijk. Ik neem het je niet kwalijk hoor, want je kreeg toen veel informatie tegelijk en zat toen nog op een ander spoor.

Ik heb zelf een jaar of 25 gezocht naar de oorzaak van mijn klachten.

Mark
 
Dag mark en andere

Bedankt voor je hulp en raad ik ga op 10 maart naar een bio tandarts om men vullingen te laten verwijderen op veilige manier. Wat ik zeker gevraagt heb

En hij zei heel open en vertrouwd ja hoor zeker .

Heb nu even veel verdriet .... Dat eigenlijk mensen die ik niet ken me helpen en eigen vriend of kennissen niet. ...ze laten je gewoon vallen omdat ik deze rotziekte heb .


Dank u voor iedereen
 
Ik probeer ook zo gezond mogelijk te eten wat toch ook goed is advocado boerenkool bio asperges. Dat gaat terug beginnen nu


Maar verspreid de ziekte zich dan door speeksel mark ? Weet u dat soms ?

En waarom voel ik me dan beter als vis eet ?

Wat die arts van Haarlem ook aanraad geen vlees maar vis ?

Ik zit precies met nog wat vragen


Sharro
 
Amalgaamvullingen stoten continu kwikdamp uit en meer als je de vulling stimuleert door het drinken of eten van warm eten en drinken. Tandenknarsen zorgt voor een flinke toename van kwikdamp. Kauwgom kauwen is ook niet aan te raden met amalgaamvullingen, maar dat is het sowieso niet.

De kwikdamp bereikt o.a. snel de hypofyse en komt in de longen waarna het in het bloed komt en uiteindelijk ook in andere organen. Kwik is neurotoxisch, wat betekent dat het schade kan aanrichten in de hersenen en neurologische klachten kan opleveren, zoals MS.

Gelukkig blijkt dat als je van kwik ontgift bent, neuronen weer kunnen herstellen.

Hieronder een filmpje waarbij je goed de kwikdamp ziet.



En dan te bedenken dat er in Amerika nog volop amalgaamvullingen worden gezet en dat de ADA en de FDA zeggen dat amalgaam "perfectly safe" is...

Mark
 
dag maarten

nu ga ik 10 maart eindelijk naar de bio tandarts ...maar om de weten of er een kwikvergifting is moet men naar nl want hier doen ze dit niet .

wat ik ook gehad heb is metaalsmaak in de mond ? wat raad u aan mark

sharro
 
dag mark

men engels is zeker niet goed ...maar probeer en heb toch een beetje begrepen .
wat een rotding zeg amalgaan hoe kunnen ze zoiets gebruiken ?!

het veroorzaakt zoveel schade op alle gebied van ziektes .

de link om een test te bestellen gaat niet .

sharro
 
dag mark en andere

chelorex en
heb gelezen om een soort ontgifter te gebruiken terrematrix-rejeunal voor men dit doet ? kan dit ?

sharro
 
Ik heb de ingrediënten bekeken van chelorex en dat product zou ik afraden. Er zitten ingrediënten in die je nog veel zieker kunnen maken, zoals chlorella en koriander (cilantro). Zelf ervaring mee gehad.

Ik zou selenium, vitamine C, vitamine E, zink en magnesium gaan nemen. Vitamine C niet op de dag van de amalgaamverwijdering, omdat het de verdoving deels teniet doet.

In m'n kwikontgiftingstopic staat een heleboel info. Ikzelf volg het Cutler protocol wat hier in het Nederlands staat uitgelegd.

Als je zeker wilt weten of je een kwikbelasting hebt, kun je de haartest bestellen waar ik en Edwin eerder een link van stuurden.

Mark
 
dag mark en andere

gebruik selenium en zink samen van pharma nord is dit goed?

magnesium citaat zou heel goed zijn en welk merk zou je aanraden ?

kijk ook een op dokter beunk te haarlem zegt ook heel veel

dank je
sharro
 
Pharma nord heb ik geen ervaring mee, maar goed opneembare vormen zijn zink picolinaat (bijv. merk Thorne) en L-selenomethionine (selenium, bijv. merk Nature's Way).

Magnesium citraat is ook goed opneembaar. Ik haal het hier:
http://www.leefbewust.com/webwinkel/product/magnesiumcitraat-poeder-250gram/

Maar in België zal het ook wel te krijgen zijn.

Voetenbadjes en bodysprays met magnesiumchloride of magnesiumsulfaat (bitterzout) helpen ook om magnesium binnen te krijgen.

Vergeet de vitamine C (van DSM, heet ook wel Quali-C) en vitamine E niet trouwens, dat zijn antioxidanten.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan