ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

dag mark

ik ga magnesium citraat bestellen van NOW zou ook goed zijn maar zijn wel capsules
van 200mg per pil dacht ik .

vit c heb ik van vitals in wrak losse poeder dus .
vit e heb ik niet welke zou de beste zijn ?

zou alles bij body en fit bestellen ...zijn deze goed ?

sharro
 
dag mark

ik denk dat u mij eens gevraagt heb (in het begin van deze topic)
toen ik men amalgaam had laten verwijderen bij een gewone tandarts ik niet achteruit ging of problemen had ... weet dit nog ?

sharro
 
nog even vergeten zeggen vit.d nee ik ook 2000 iu

sharro

weet u dit nog bedoelde ik hierboven ?

word de amalgaan met een zuigtechniek verwijderd ?
 
Voor vitamine D kun je beter levertraan nemen van Green Pasture.

Voor vitamine E neem ik deze.

Ik weet niet wat voor merken/kwaliteit Body & Fit levert.

Amalgaam wordt uitgeboord, daarom is een goede afzuiging (Clean Up) zo belangrijk, omdat er dan veel kwikdamp vrijkomt.

ik denk dat u mij eens gevraagt heb (in het begin van deze topic) toen ik men amalgaam had laten verwijderen bij een gewone tandarts ik niet achteruit ging of problemen had … weet u dit nog ?

Ik kan me vaag herinneren dat ik zoiets gevraagd heb, maar ik weet je antwoord niet meer. Je kan het je dus niet meer herinneren?

Mark

 
green pasture levertraan hebben er veel ...welke bedoel je juist van ergomax neem ik aan ?

de link voor vit. e krijg ik niet open .


sharro
 
@lievergezond
glycinaat is inderdaad nog beter opneembaar dan citraat.
Lactaat en malaat volgens mij zelfs nog beter.

Je leest er verschillende dingen over, maar volgens mij zijn ze allemaal wel goed opneembaar.

Mark


 
dag mark en andere


nu wil ik die levertraan bestellen en nemen geen belgische betaalkaart aan ?!

maar heb het nu gevraagt en wacht op antwoord . dat zou spijtig zijn .


sharro
 
hoi


nu wou ik even reageren op de bio tandarts ;;;waar ik veel over gelezen heb op de amalgaan site ...hij zou niet te aanraden zijn pfff

wat nu ze moeten eruit !

sharro
 
nu heb ik een andere gevonden die werkt met clean up trage boring .

zou deze goed zijn ? ben wel een beetje bang nu .

heb gelezen dat er naar duitsland gaan om dit te laten verwijderen ?!
 
ga toch op 10 maart hoor heb nog eens gebeld met de tandarts en hij werkt dus ook met clean up ... dat is dan veilig neem ik aan ?
 
Sharro, je wil levertraan bij Vitavi bestellen maar je kaart wordt niet geaccepteerd. Mail ze anders even , het zijn best aardige mensen en misschien kom je er dan wel met ze uit.

Op deze site is te lezen welk protocol een tandarts moet hanteren voor veilige amalgaam sanering.
http://www.secondopiniontandarts.org/amalgaamverwijdering.html

Ik snap je onzekerheid, keuzes maken omtrent zaken waar je maar moeilijk je weg in kan vinden .
Succes.
 
dank u johnny

heb met vitavie gemaild hoor en het is in orde ...gelukkig maar .

wat men verwijdering inhoud heb ik terug met de bio tandarts waar ik een afspraak had opgebeld en hij werkt met clean up afzuiging ...wat toch goed zou zijn .


dank u
sharro
 
vitamine E:
http://eu.iherb.com/A-C-Grace-Company-Unique-E-120-Softgels/8294

Met draineren bedoelt hij chelatie waarschijnlijk. Geeft hij niet aan met welk middel? Chelatie zou ik sowieso niet doen als je je amalgaamvullingen nog hebt.

Als hij maar minimaal Clean Up afzuiging en een rubber (coffer) dam gebruikt. Langzaam boren en aparte zuurstoftoevoer zijn bonuspunten :-)

Mark
 
hij gaat de amalgaan los maken en in 1 ruk uitzuigen zegt hij ?is dit goed ?

de chelatie gaat hij voorschrijven om te nemen thuis denk ik ?!

sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.087
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan