ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Zo was ik ook net aan het denken ... Hoe vind ik dan een goeie ?


Nu ben ik even pfff de Candide moet weg en hoe geraak je eraan ?

En eigenlijk heb al zoveel supplementen
 
Hier voor het ontrafelen van een andere puzzel eerder deze week deze link geraadpleegd van Lucas Flamend. Hiervan herinner ik me dat er ook voor de candida een oplossing is. Dit hangt samen met verstoorde DPP-IV werking die tal van andere aandoeningen verklaart. Kan trouwens ook verklaren dat reguliere medicijnen na een bepaalde periode niet meer blijken te helpen.
http://exorfinen-analyse.nl/portfolio-view/dpp-iv-enzym-2/

Het is mogelijk om analyse hiervan aan te vragen d.m.v. de volgende link
http://exorfinen-analyse.nl/portfolio-view/onderzoek-aanvragen/

Tevens heb ik supplementenlijst gevonden op bijpassende link
https://exendo-epigenomics.com/lijst_van_voedingssupplementen_met_nut-nummer/

Forumlid Mtje is in deze materie heel kundig en kan je allicht hier heel wat aanvullende info over geven. Volgens mij zit Lucas trouwens niet ver bij je vandaan of kan je Mtje vragen of zij je aan de hand van de uitkomsten van een eventuele analyse vanop afstand verder kan helpen.
 
Let wel dat een verstoorde DPP-IV werking en dus ook candida door kwik veroorzaakt kunnen worden. Niets mis met wat symptoombestrijding - je klachten moeten tenslotte wel te overzien blijven - zolang je maar beseft dat de bron (kwik) ook aangepakt moet worden.

Mark



 
Heb ook veel interesse voor de cutler protocol ...maar alleen durf ik niet helaas

Als Fien genezen is van haar crohn ziekte. wat ik super vind en een sterke dame .


Sharro
 
Dit wou ik nog even zeggen ...dat ik geen suiker meer eet soms 1speculoosje
Maar dit zal het nu niet gaan doen denk ik .

Heb een Bio tandarts gevonden ...dacht ik die ook testen doet maar doet geen nieuwe patiënten aanneemt Pff dit kan toch niet waar zijn he .

Krijg precies overal het deksel op de neus ... Is er nu niemand die een beetje helpt



 
Nu heb ik even gekeken naar de Argentijn 23 nu denk ik wel dat deze goed is om toch een beetje zuiverend te werken ivm eczeem op hoofdhuid enz


Of ben ik mis ?

Sharro
 
Heb de indruk dat er nog een symptoom veel verbeterd is en misschien ooit zal weggaan ? Dit koester ik toch hoor .


Sharro
 
Sharro, ik ga wellicht in de toekomst zelf een praktijk opzetten die zich o.a. bezig houdt met kwikontgifting via het Cutler protocol en wat er verder bij komt kijken. Maar ik wil eerst zelf weer genoeg energie hebben om dat eventueel op te starten, dus je hebt er nu nog niets aan eigenlijk ?

Wat betreft de eczeem op je hoofdhuid: kan ook aan je shampoo liggen. Dat had ik een paar jaar geleden.

Mark
 
Dat is leuk te lezen mark ... De moeheid heb ik ook hoor De ene dag beter dan de andere .


De eczeem komt waarsheinlijk door de voeding of kwik heb ik al veel tegengekomen een verandering van structuur ivm haar de haardraad anders en dat is ook zo.


Sharro
 
Beste Sharro,

Zoals Mark al aangaf zijn niet alle shampoos mild voor de hoofdhuid.
Een goed alternatief voor het wassen van je haar is de Olive & Babassu van Chagrin Valley
Zie hiervoor volgende link
http://www.chagrinvalleysoapandsalv...e-hair/shampoo-bars/olive-babassu-shampoo-bar

Met betrekking tot het behandelen van eczeem is de Tamanu olie een degelijke aanvullende oplossing voor je. Deze olie kan je uitwendig aanbrengen. http://www.chagrinvalleysoapandsalv...rs/facial-oils/facial-oil-seabuckthorn-tamanu

Hier gebruik ik van dezelfde lijn de Sesame Roseships waardoor ik van een droge huid afgekomen ben !

Met betrekking tot het urine-onderzoek kan je deze inderdaad via de link die ik eerder gaf aanvragen.
 
Even iets anders

Nu was ik zo blij dat men amalgaam eruit is en zeker die grote en krijg ik daar soms pijnscheuten in en moet dinsdag terug en ook de verdoving dat ze gebruikt is niet echt bio denk ik voelde het direct bij toedienen

Maar ah ja dacht ik ...maar na dit opgezocht te hebben op amalgaamsite en tandarts Renee te Amsterdam deze gebruik de goede denk ik en wat ik toch belangrijk vind daarom bio tandarts
Wat kan ik nu doen ? Morgen opbellen dacht ik

Sharro
 
@ Sharro

Hier had ik al het vermoeden dat deze mevrouw bio breed interpreteert en verschillende theorieën door elkaar toepast.

Heb je haar gemeld dat je vitamine B12 tekort hebt ? Er zijn varianten verdoving die een negatief effect op de B12 voorraad hebben en dan kan je inderdaad pijnscheuten krijgen.

Ik zou bellen en het probleem melden en de vraag voorleggen of het zin heeft om dinsdag terug te gaan. Tegen tandpijn is Echinacea complex van Bonusan goed, echter dit mag niet met verdoving gecombineerd worden.
 
dank u viviane


het is beter hoor ...heb het laten weten dat de verdoving niet goed is
en ze zeiden dat ik een andere ga krijgen ?
en ook ivm laatste verwijdering voel ik noog steeds dat er iets is dat niet kocher is

ik betaal genoeg ...dan moet het goed zijn en niet te belastend voor de patient

sharro
 
Lidocaine zonder toevoegingen zou het beste zijn .
Dus heb gelezen dat amalgaam niet te snel mag verwijderd worden .

En deze ik gisteren ook heb aangegeven .

Een verdoving dat 4 uur duurt is niet goed heb ik gelezen .
Dus de 1ste tandarts was zo slecht nog niet ...deze gebruikt lidocaine maar kon men mond niet spoelen .


Sharro
 
Dag mark Viviane en andere


Had ook een klein letsel aan men ander oog en dit is ook verdwenen .

We blijven toch positief .

Wou nog even vragen aan mark hoeveel vit c ik eigenlijk mag nemen ?


Sharro
 
Dag Sharro,

De hoeveelheid vitamine C dat je kunt nemen hangt af van hoeveel je darmen aankunnen, oftewel wanneer je diarree er van krijgt. Tijdens een chelatieronde kom ik makkelijk aan 10 gram per dag, verspreid over dag en nacht. Dan zit ik op de rand van diarree. Als ik vergeten ben om vitamine C te nemen, dan herinnert een opkomende hoofdpijn me eraan om weer te nemen :-)

Buiten een chelatie-ronde neem ik ongeveer de helft.

Meer dan 1 gram per keer/uur nemen heeft niet zoveel zin en vergroot de kans op diarree, zeker in combinatie met magnesium.

Het liefst wil je Europese ascorbinezuur (Quali-C/DSM). Als dat niet vermeld wordt, is het grote kans dat het uit China komt en dat zou ik niet vertrouwen (GMO/verontreiniging).

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.237
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan