ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu had ik het amalgaam kunnen bemachtigen ...wat de natuurarts mij gevraagt had ... Nu heb ik ontdekt dat men vriend deze weggegooid heeft ?!


Sharro
 
Hoi Mark

Het liefst wil je Europese ascorbinezuur (Quali-C/DSM).

Weet jij welke merken deze goede ascorbinezuur voeren? Ik meende als eens ergens gezien te hebben dat je het al eens geschreven hebt, maar helaas kan ik dat bericht niet meer vinden.

Alvast bedankt :)

 
Nee mark heb nog 1vulling die eruit gaat 1 augustus. De andere symto,en zijn weg ...maar deze morgend schrok ik toch even .
 
Dag mark Viviane en andere


Nu had ik jaren eczeem op men hoofdhuid ...met veel jeuk
En haaruitval en men haar dat anders was het was net stro .

Maar nu heb ik men normale haar terug ...niet te geloven zo plots .

Is dit de amalgaam verschrikkelijk .


Sharro
 
Dit moet wel zo zijn mark ...geniet er zeker van ...maar zo ineens verandering . En b12 zal ook wel een spelen ... Deze vergeet ik nu niet hoor.


En dit na zeker 13a14jaar deze is wel niet te begrijpen


Sharro
 
Ik zal waarschijnlijk ook Candide hebben wat ook rotzooi is ...maar de laatste vulling moet eruit en dan ga ik naar de natuurarts .

Hoop toch dat hij het toch een meerwaarde vind me te helpen.


Maar wou nog even weten of het lekken van de vullingen dan erger word met de jaren ?


Sharro
 
Hou ouder de amalgaamvulling, des te meer kwikdamp komt er vrij. Als de vullingen zwart van kleur worden, is dat meestal een teken dat ze veel kwikdamp uitstoten (metaalsmaak in mond).

Mark
 
Nu ben ik blij om na 15j te kunnen genieten van de eczeem dat weg is
En zei dat gisteren en men vriend zei me dat kan niet. Eens eczeem altijd
Eczeem
En wat me nog opvalt is dat men voet die altijd heel gezwollen was met heel warm weer is nu veel minder gezwollen

Spijtig dat er toch een negatieve spiraal is

Sharro
 
Dag Sharro,

Zo zie je maar dat het tegendeel nog altijd kan gebeuren en eczeem dankzij GAPS zonder de belastende zalfjes kan verdwijnen.

Jouw vriend heeft nog altijd niet door dat België de tweede grootste producent van geneesmiddelen in Europa is en dat het gezonde verstand gebruiken door het verwijderen van belastende stoffen in combinatie van eerlijke voeding, kruiden- en gemmo preparaten en verantwoorde voedingssupplementen wonderen kan doen !
 
Dank u Viviane. Het is natuurlijk moeilijk te begrijpen hoor ...schrok er zelf van maar zag het zelf en voelde het aan men haar zelf ... De structuur het gevoel ... Men hoofdhuid is nu zuiver ...
Het is wel zo ...


Ik geniet ervan hoor en er is nog 1 amalgaamvullingen dat eruit moet


Sharro


 
Zo ...men laatste vulling is eruit leuk Al men symptomen die had zijn weg ...en heb de indruk dat ik men medicatie niet meer nodig heb.


Wacht het nog even af ... Geniet ervan en met spijt in men hart zijn er mensen die nog amalgaam hebben en het niet weten .


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.236
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan