ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Dank u mark en Johnny ...leuk dat jullie toch achter mij staan en ik mark nooit wou geloven ...maar het is wel zo
 
Nu heb ik amalgaam om naar de natuurarts te gaan ...die ik maandag zal opbellen maar ben ook benieuwd wat die gaat doen met het amalgaam ?!

Ik zie wel en hou jullie zeker op de hoogte .


Maar nu vroeg ik me af of Dmsa. Ook goed zou zijn ?


Sharro
 
Goed dat de laatste vulling eruit is ! Leuk om te horen dat je klachten minderen. Zo kan het dus ook. Verstop de amalgaan deze keer maar goed,...
 
Dank u Viviane

Ik ga ook naar een internist gaan die bekend is met de darmen en Candida
enz ...

Onderzoek ook vit b12 zink enz wat en nog meer de spieren zijn daar ook bij .


Wat niet slecht zal zijn

Sharro
 
Dit wou ik nog even vragen ... Nu men amalgaam er allemaal uit is
Zou het dan kunnen dat ik de medicatie Tecfidera ... Niet meer nodig heb ? Of toch minder ?
Want voel dit in men hoofd .

Sharro
 
Inderdaad Viviane ik was er mee gestopt en voelde het in men hoofd toen ik het nam ( kan dit met amalgaam te maken hebben ? )

Maar neem nu mercuclaen voor te ontgiften en heb dit precies ook niet meer nodig ? Kan dit wel ?

De natuurarts is dinsdag terug van vakantie en neem kontext met hem en hoop dat hij toch een meerwaarde gaat zijn voor mij.


Het is raar maar ook leuk ... Te ervaren dat amalgaam toch de boosdoener was/is


Sharro
 
Hier de site van de Poort van Lucas Flamend op dit vlak geraadpleegd.

Hij beschrijft hier het verband tussen een niet goede capaciteit van ontgiften door de lever (aangeduid met P450) en het optreden van bijwerkingen door het gebruik van medicijnen.

In het geval de ontgifting niet goed is kan je inderdaad overgevoelig op het gebruik van medicijnen gaan reageren. De Mercuclean doet heel goed zijn werk om de reden dat je dit voor de ontgifting van kwik inzet. Je eet ook biologisch wat ook een positief effect voor je betekent. Hier bovenop komt dan ook nog de B12 waarvan bekend is dat dit ook een positieve invloed het proces van ontgiften heeft.

Zelf vermoed ik dat de natuurarts dit alles zal bevestigen en je zal adviseren om bepaalde medicijnen af bouwen en misschien te gaan schrappen.
 
Dank u Viviane , ooh schrappen zou leuk zijn maar ook goed voor men lichaam en organen ...weg met die troep en rotzooi daarom hoop ik ook dat de natuurarts een positieve aanvulling gaat zijn .

En denk ook dat de poort goed is ...maar hij wekt misschien ook met baxters
Waar ik niet achter sta


Sharro
 
Wat ik toch nog even wou zeggen en zo blij ben dat die amalgaam eruit is en me ook beter begin te voelen .

Wat ik vroeger allemaal voelde en waar ik ook zo angstig van werd is allemaal weg ...het is niet te geloven

Maar zal wel blij zijn de natuurarts gesproken te hebben .
 
Heb juist,kontact gehad met de natuurarts ivm afspraak en hij vertelde me ook dat hij testen gaat doen bij mij met amalgaam ...en ook om te kijken hoe zwaar ik nog kwikbelasting ben .


Het gesprek heef me ergens toch deugd gedaan ... Ik zie er positief naar uit en hoop dat hij nog misschien oplossingen heeft ?


Sharro
 
Dag Viviane mark en andere


Moet nu terug een bloedfanatiek laten doen ...zoals altijd om de 3maanden

En moet het volgende laten bekijken in bloed erytrocyten
Hemoglobine hematocriet mcv mch mchc leukocyten en dan ook

Neutrofiele segmenten
Eosinofielen
Basofielen
Lymfocyten
Monocyten

Dan de nierfunctie

Creatie
E gfd ( ckd-epi)

Lever en gal

Got (ast)
Gpt ( alt)
Gamma gt


Dat vraagt de neuro

Sharro
 
Men bloed laten prikken bedoel ik dus ...


Dat zijn dingen dat de neuro vraagt waar ik precies bang van word .


Sharro
 
Beste Sharro,

In jouw geval zie ik de bloedanalyse als een middel waarbij de arts nagaat hoe je gezondheid evolueert en hoe je op de behandeling reageert.

Zelf constateer ik aan de hand van je terugkoppeling dat het heel goed met je gaat. Wellicht wordt dit medisch bevestigd.

Misschien een idee om met je arts te bespreken dat je het nut van een 3 maandelijkse analyse momenteel niet meer inziet en je twijfelt aan de werking van de Tecfidera. Misschien komt de arts dan zelf met het idee om de analyses te minderen en het aantal afspraken bij hem af te bouwen.

 
Dank u Viviane


Ik hoop dat dit waar kan zijn ...maar ik denk dat de witte jassen dokters dus genieten van een opbrengst bij medicatie en naar de opbrengst voor hun zelf kijken ?!

Deze arts zal dit nooit zeggen ... Denk ik .

En het bloedonderzoek heeft te maken met Men letsels aan men ogen
Dit moet men toch zien op Eeg Heb deze moeten doen en hij zei oooh hetzelfde als vorig jaar



Sharro
 
Lymfocyten staat er ook bij en deze schrikt me een beetje af ... Dat zijn de witte bloedplaatjes ? Deze hebben we juist nodig ...dacht ik ?

Ga in oktober (vroeger ging niet meer) naar een internist deze bekijkt alles inwendig stoelgangonderzoek-darmen enz

Dit zal niet slecht zijn ... Hoop ik

En begin september natuurarts

Sharro
 
Sommige mensen zijn gevoeliger voor kwik dan anderen. Plus als je ook een slechte ontgifter bent, dan kan dat wel eens gaan opstapelen en voor problemen zorgen.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan