ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu ben ik vorige week naar de neuroloog geweest waar ik ook testen moest doen ..waaronder ook men ogen ...dat ging zo goed ...men letsels dat ik had



Die wegwaren moet hij toch gezien hebben ? Waar ik ook naar vroeg natuurlijk en hij zei OOOO hetzelfde als vorig jaar ... Dat kan gewoon niet ik zie een verschil dan moet dit zeker tezien zijn op de testen die hij gedaan heeft ... Pffff
 
Nu heb ik even op internet rondgeneusd en gezocht ...ook je artikel Mike kwa onderzoeken in het Engels maar van Duitsers dacht ik .

En kom heel veel Ms tegen en amalgaam !? ... Door die rotzooi heb ik deze rotziekte ik was nog een kind en ook zwak toen ik amalgaam kreeg .

En d'r Beunk verteld het hoe het gaat ...en hoe het bij mij gegaan is .

Wat een rotzooi zeg ...baaaah


 
Oei ik bedoel dus het artikel van mark ...in zijn topic ...hierboven

Maandag natuurarts met het amalgaam en hoop dat hij me veel gaat vertellen .

 
Ik wou even iets vragen over men bloedresultaten

Schildklier staat er. +4.60 tsh

Ft 4. +20.0
Ft3 4.4

Weet hier iets over ?

Dank u
 
hier ben ik weer met nieuws van de natuurarts .

Ik ben eerst getest hoe zwaar ik geladen was met kwik en uit de resultaten

Kwam natuurlijk een kwikbelasting wat niet anders kan ...daar was is al blij om dit te weten ...hij heeft ook bevestigd dat men ziekte daar waarschijnlijk van komt .

Wat hij nog vertelde is dat mercuclaen goed is maar niet goed genoeg .
Hij is heel prijzig ? Maar nu vraag ik me af of hij wel goed is ?
Zou het nut hebben ?

Kan iemand me helpen aub ?

Sharro
 
Dag Sharro,

Is het mogelijk om aan te geven welke behandeling met welke voedingsaanpassingen en supplementen hij voorstelt ?

Met betrekking tot de schildklierwaarden de vraag in welke eenheid alles werd uitgedrukt. Mij is bekend dat in Vlaanderen niet altijd dezelfde eenheid als in Nederland gebruikt wordt. Er bestaat dus de kans dat het naar een andere eenheid geconverteerd (= omgerekend) te worden. Ik zet er verhelderend linkje op dit vlak bij met de Nederlandse normaalwaarden, grenswaarden en referentiewaarden.
https://www.salusi.nl/waarden-schildklier-schildklierwaarden/
 
Dank u Viviane hij geeft niets van supplementen en raad ook niets aan ... Daarom denk ik er toch weer anders over hoor !..

Men schildklier Tsh + 4.60

Ft4 + 20.0 referentie 11.5-19.6


ft3. 4.4. Referentie 3.7-6.1

Deze 2 staan vetgedrukt

Te trage schildklier en bijnieruitputting ?

Die natuurarts zei ook dat ik de tecfidera moest blijven nemen
Wat zeker niet waar is

Sharro
 
Sharro, mercuclean bevat een aantal ingrediënten die ik niet kan thuisbrengen (l-valine? d-alfatocoferylsuccinaat?). De rest lijkt wel ok. Als je je er beter door voelt, zou je ermee door kunnen gaan, maar ik zou liever de specifieke ingrediënten die bruikbaar zijn los nemen. De hoeveelheden in mercuclean zijn ook laag. Maar selenium en vitamine C en E (en zink) neem je nog extra van toch?

Mark
 
Ik heb nu problemen met de schildklier wat ook een aantasting kan zijn van zware metalen .
Dit ga ik nader laten nakijken door een internist waar ik pas in oktober terecht kan .
De zink en selenium ga ik zeker terug nemen hoor .!... Ga straks terug naar de natuurarts en kijken wat hij eventueel nog te vertellen heeft .

Sharro
 
De natuurarts had ik een goed gesprek mee ivm amalgaam ...het is het grootste vergif ooit vertelde hij .

Een familielid is tandarts waar hij ook het amalgaam wou laten verweideren en die vroeg hem waarom toch ...en hij zei dat en de tandarts verklaarde hem gek ale zeg dit is goedkoop en sterk voor de tanden ... Neenee zei hij ze moeten eruit.

Een kind met een beugel had ineens anorexia nervosa waarop de dokter zei
De beugel moet eruit tegen de ouders die hem voor het gerecht geduwd hebben ...en nu. Het kind is genezen ... En de arts gelijk gekregen .

Wat ik toch positief vind

Bij mij gaat hij ook bloed prikken en grote testen doen.
Wat men neuroloog nooit gedaan heeft
 
Mooi dat die natuurarts ten minste het gevaar van amalgaam/kwik onderkent.

Uit de testen die hij gaat doen zal wellicht blijken of je mogelijk nog andere gifstoffen in je lichaam hebt of wat voor schade de kwik heeft aangericht aan bijv. je schildklier.

Maar de grote vraag is hoe hij het kwik uit je lichaam wil gaan krijgen, zodat je lichaam weer kan gaan herstellen.

Er is in ieder geval weer wat beweging in het proces aan het komen :-)

Mark
 
Ik hoop het mark ...hij was heel positief en zen verhaal Gaf me een zekerheid ... Volgende week moet ik terug en hou je zeker op de hoogte

Het bloedprikken vind ik al positief en wat hij nog gaat doen verteld hij me de volgende keer


Wordt vervolgd ...
 
dat is dat meisje van dat artikel ivm genezing en die cutler gedaan heeft.

haar spectaculaire genezing ...weet je nog ? iu hebt toen de link gegeven .


sharro
 
Ik heb meerdere filmpjes en links gestuurd. Misschien bedoel je Linda, maar dat is dan wel een meisje van 60 :-D

I have been chelating on and off for several years. It's a long boring story... but basically so far I have reversed MS (yes.... multiple sclerosis) and UC (ulcerative colitis). So far only reversed two conditions that are supposedly impossible to reverse. Still have a couple more to go. There are signs that my adrenal fatigue is getting a little better. Not sure about the hypothyroid. I have some chelating left to do.

In 1991 I had my first MS attack. Official diagnosis in 2000 based on all the criteria they use. MS diet started in 2000 after the diagnosis. Removed amalgams 2004. Started chelation about a year later. MS diagnosis reversed by the same neurologist who gave it to me in 2008. MRI lesions either gone or reduced in size. Normal neurological exam and no MS symptoms at that point. There are others who have reversed MS with amalgam removal and chelation.

The attacks were numbness, weakness, balance problems, difficulty walking. First attack my legs felt like huge pieces of wood. I was admitted to hospital and it was the docs who suspected MS.

Linda, age 60, has been chelating on and off since 2005

Dit komt van deze website:
http://cutlersuccessstories.weebly.com

Daar staat ook meer info over het Cutler protocol en andere links.

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan