ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

@ Sharro

Uit alles blijkt dat je vriend graag commentaar geeft zonder zich een keer goed in complementaire behandeling van MS te verdiepen. Jammer, hij kan nog heel veel leren.

De medische wetenschap kan heel veel, maar kan nog altijd niet alles oplossen.

Mijn ervaring is dat mensen van zodra naar boven komt dat de reguliere geneeskunde hen niet verder kan helpen toch naar alternatieven gaan zoeken die het lichaam zo weinig mogelijk belasten.
 
Dag Edwin ,ik heb nog even nagelezen en wat jij schrijft spreekt me wel aan
Rustig te beginnen met 1mg en zo opbouwen dat lijkt precies het veiligst ... Toch ?

Sharro
 
Dank u Viviane , inderdaad geeft hij veel commentaar ..helaas

Hij is voor de medici en medicijnen nemen en ik juist niet .


Mark ... Ik ben niet gek hoor of misschien gezond gek hahaha
 
Nu wou ik zelf het boek bestellen ...maar helaas moet betaald worden met VISA of american express en nog 2andere kaarten maar deze heb ik niet

Ik zal goed nadenken of ik iemand ken met deze kaart pffff
 
@Mark:
Nu snap ik pas je vraag over de poeder in de capsules want waarschijnlijk had jij dit gezien bij de B12 die ik besteld had. Ik heb de verkeerde vitamine B12 besteld en moet nu dus inderdaad de inhoud van de capsule in de mond nemen. Erg genoeg is deze ook nog eens zonder folaat. Het hersenwerk is wederom weer op slecht niveau :-(

@Sharro:
Het boek is ook te betalen met paypal. Je kunt een account aanmaken op de site van paypal en dan je betaling via je bankrekening laten lopen.

@Vivianne:
Het is een vraag naar de bekende weg, maar omdat ik even de gehele weg kwijt ben gooi ik deze er toch maar in: kan het kloppen dat de detox behoorlijk heftig is en de klachten eerst (enorm) verergeren? Water drinken heb ik sterk behoefte aan en doe ik dan dus nu ook maar.
 
@Heksje Klopt, ik was zelf niet zo helder, dus ik dacht dat het aan mij lag ;-)

@Sharro Als het je nog niet lukt om Amalgam Illness te bestellen, kun je dus vanaf deze website aan de slag: http://www.livingnetwork.co.za/chelationnetwork/chelation-the-andy-cutler-protocol/

Puur voor het protocol is dat zelfs misschien wel overzichtelijker dan in het boek. Het boek gaat vooral in op kwikvergiftiging, symptomen, achtergrond, dosering overige supplementen, etc. en is soms vrij technisch. Dus als je concentratie niet optimaal is, kan het wat lastig lezen zijn soms. Nog steeds interessant vind ik en ook een manier om Cutler te steunen.

Mark
 
@ Heksje

Van de B-12 wordt inderdaad gemeld dat in de aanvangsfase de klachten tijdelijk kunnen verhevigen alvorens er een verbetering optreedt. De drang naar water is het signaal dat je sterk aan het ontgiften bent. Je kan het als een teken zien dat de behandeling zijn werk doet.
https://vitamineb12nu.nl/vitamineb12-tekort.php

Kies ook voor een niet te hoge dosering zodat je kan volgen hoe je lichaam op de B12 reageert.

Zelf voelde ik me de eerste dagen ook vlugger vermoeid. Nu valt het op dat ik een regelmatigere en betere nachtrust heb en ook scherper van geest ben.
 
B12 ontgift inderdaad. De eerste dagen kunnen de klachten inderdaad heviger worden, wat tijdelijk is.
Vandaar dat een niet te hoge dosering altijd verstandig is.

Zelf merkte ik ook dat ik de eerste dagen vlugger vermoeid was. Nu slaap ik regelmatiger en beter en heb ik geen last meer van een te lage lichaamstemperatuur.
 
Nu wil iets vragen ...nu wil ik het boek bestellen en op de pagina staat dat ze ook de pinkaart maestro aanvaarden bkenteken staat links op de voorpagina ...maar deze gaat niet ?


Als ik begin met 1 Mg om de 3uur nemen 3dagen en dan 4dagen rust ? Toch ?

Maar vanaf wanneer verhoog ik ?

Dank u
Sharro
 
Maestro heeft 2 varianten kaarten : gewone bankkaart en creditcard. Blijkbaar worden enkel creditcards als betaalmiddel aanvaard, waardoor de betaling niet lukt.
 
Dank u Viviane , wou hem dus bestellen omdat ik deze boek graag wil hebben

Maar er is geen mogelijkheid enkel met zo'n kaarten maar ga een VISA kaart aanvragen

Weet iemand soms of men veel moet betalen voor een VISA kaart
 
Heb veel laten lezen ivm kwik en amalgaam maar helaas ...toch negatief blijven Wat toch pijnlijk is

Ik denk er toch anders over hoor ik weet wat ik voel
 
Nu neem ik mercuclaen 1per dag en deze bevat vit e is het dan belangrijk nog vitamine e te nemen ? Omdat deze toch tegen vrije radicalen werkt


Sharro
 
Nu heb ik even het pagina gelezen in het Engels en zag thyroid staan ??
Maar deze neem ik voor men schildklier ...weet iemand soms wat hij daarmee bedoeld aub ?

Ik moet maar verder doen zoals nu ...negatieve spiraal pfff
 
Dag Viviane , je raadde me een b12 complex aan maar deze was uitverkocht
Wanneer zou deze terug zijn ?

Hoeveel kosten de transportkosten weet u dat soms

Dank u
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.072
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan