ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

@ Sharro

Gisteren een drukke dag gehad. Vandaar dat ik nog niet aan een eerdere reactie toekwam.

Met betrekking tot de thyroïd zijn er 2 mogelijke betekenissen nl. schildklier of schildklier stimulerend extract.

Hier ingelogd op I-herb en het blijkt mogelijk te zijn om de 90 capsules variant te bestellen die op voorraad is.
https://eu.iherb.com/pr/MegaFood-Methyl-B12-90-Tablets/71141

In jouw geval is het toch raadzaam op de Mercuclean met extra vitamine E aan te vullen. De hierin aanwezige dosering vitamine E blijkt hierin te laag te zijn.
https://www.metagenics.eu/nl/19/consumer/15/30/modules/products.phtml?id=976
http://www.robkalmeijer.nl/voedingsleer/nutrienten/mineralen/selenium.htm

Je kan overwegen om elke dag 2 tot 3 paranoten aan je menu toe te voegen om de reden dat deze van nature vitamine E bevatten.

Bijgaand link naar lekkere noten
https://www.pit-pit.com/paranoten.html



 
Dank u Viviane ,de paranoten bevatten ook selenium dacht ik wat toch een natuurlijke aanvulling zou zijn .

Ivm die b12 van herb had ik graag de prijs geweten en de portokosten ?
Weet u dat soms ?
Nogmaals bedankt Viviane
 
Voor de 90 stuks verpakking is de aankoopprijs € 30,36. De verzendkosten van deze zijn gunstiger dan normaal. Hier gezien dat deze per bestelling variëren. Het is de kunst om de totale aankoopprijs bij voorkeur onder de € 45,- te houden zodat je geen invoerrechten moet betalen.
 
Dank Viviane ,deze probeer ik te bestellen ...maar het boek dat ik heel graag wil en iedereen was gemotiveerd om me te helpen is volledig verdwenen
En dat vind ik verschrikkelijk ...ik zal het alleen moeten doen ...wat moeilijk te begrijpen is .

Voel me echt alleen op de aardbol
 
Sharro, ik begrijp dat het moeilijk is als je verder geen mensen hebt die je kunnen steunen en dat je niet altijd even helder bent, maar de informatie die je zoekt en naar vraagt, is door mij en anderen al meerdere malen gegeven aan je in dit topic.

Tip: lees je eigen topic door en schrijf (of kopieer) zaken die je belangrijk vindt op. Rangschik het naar onderwerp (B12, kwik, etc.), zodat je het later makkelijk terug kan vinden.

Je weet hoe je het boek moet bestellen, dat je een paypal account kunt openen als je geen credit card hebt, ik heb links gestuurd naar het Cutler protocol zodat je zonder het boek al aan de slag kan, etc.

Dus ga aan de slag! Zoek iemand in je omgeving die de Engelse taal machtig is, als je het moeilijk vindt om Cutlers boek of bepaalde websites te lezen. Of gebruik een (on-line) woordenboek of translate.google.com om pagina's te vertalen naar Nederlands.

Neem zelf het heft in handen. Jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor je eigen gezondheid.

Aaaaand......GO! :-)

Mark

 
Dank u mark ...weet ik hoor maar iemand die je helpt is toch leuker en hoopvol he ...er moeten ook snachts pillen of pil genomen worden en dit zou leuker zijn als je partner je steunt he niet?

Die rotzooi moet uit men lichaam zo simpel is het .

En ik ben heel helder hoor. Maar ben nu heel triestig omdat de artsen .....
 
Niemand geloofd mij hoor ...ik toch normaal ...het woord ms is ooit gevallen en dat blijft zo,precies pfff dat maakt me een beetje boos hoor
 
Dit wou ik toch delen met jullie ,ik indekte gisteren bij het volgen van een film met ondertiteling ...dat dit vroeger voor mij een probleem was

Kon de ondertitelingen nooit volledig uitlezen wat het verhaal niet volledig was voor mij ...maar nu kan dit wel en dat maakt het toch leuker en aangenamer .
Wat ook aangenamer is voor men ogen en voor mij die snel kunnen volgen

Wat toch een positieve ervaring is

Sharro
 
Dank u Viviane voor je steun ... De pc is nu stuk waardoor ik niets kan uitprinten en heb dan een tabletje gekregen en daar moet ik het mee doen

En dat maak het moeilijker
 
Ik zou om de 3 uur een pil moeten nemen ook snachts ...maar vroeg me even af of dit gedurende die 6 maanden is ?

Weet iemand dit soms?
 
Dit wou ik nog even toevoegen en wat voor mij een leuke en positieve ervaring is .

Nu had ik altijd veel problemen met bepaalde voedingsmiddelen waardoor ik deze niet meer at ...

Maar nu heb ik deze vandaag terug toegevoegd (met een beetje angst) en geen problemen gehad ...dit was weeral een heel leuke ervaring en een positieve noot die me steun geeft om zeker verder te gaan ...heel leuk


Sharro
 
Oei verkeerd gelezen ... Je zei 3 maanden na je amalgaamverxijdering kun je beginnen ( 3 maanden erna )

Ik hoop dat cutler me kan helpen hoor want men evenwicht soms en men been !!!ù
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.056
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan