ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

@ Sharro

Misschien een tip om bij je bank te achterhalen of er een bestedingslimiet op de VISA zit. Sommige banken doen dit standaard en melden niet altijd bij de aanschaf van zo'n kaart waardoor de betaling dan niet bij de bestemmeling terecht komt en de order niet doorgaat. Vaak staat dit in de kleine lettertjes van het contract dat hierbij hoort. Ineens realiseerde ik me dat dit de verklaring kan zijn.
 
Normaal kan dit het probleem niet zijn want de limiet is 2500€

Ik wacht het af heb een mailtje gestuurd en zie wel wat ze zeggen .

Anders bestel ik deze bij Topvitamins wat ook goed is denk ...als mark dit kan bevestigen ...het is wel duurder ...

Sharro
 
Ik contacteer morgen de bank ivm de VISA kaart .

Er is iets fout gegaan want ik heb geen track en tracé gekregen zoals mark me zei

Sharro
 
Hier vermoed ik dat je VISA niet op de goede manier geactiveerd werd en dat om deze reden de betalingen niet lukken.

België blijkt geen helpdesk van VISA te hebben. Ze lopen op dat vlak weer een keer achter ten opzichte van Nederland, waar hele vriendelijke medewerkers je bij voorkomende problemen verder op weg helpen !
 
Wij haden nogthans geen problemen bij het bestellen van cutler zijn boek en wat voor mij toch na 2weken in de bus zat ... Raar Wij hebben iets verkeerd gedaan denk ik toch


Hoop hierover morgen meer te weten
 
Met het bewijs dat het bedrag wel is afgeschreven van je creditcard, moet iHerb toch over de brug komen, zou je zeggen. Heb je al contact gehad met hun hierover?

Staat er niets in je account bij iHerb? Je kan je bestellingen daar terug kijken.

Mark
 
Inderdaad mark dat heb ik en heb dan ook al 2mails gestuurd ...het is afwachten ...denk ik nu ...hoop dat dit snel opgelost geraakt


Sharro
 
Heb het gisteren gelezen van de hoedemaker die gek werd ...haha grappig was dit ...het verhaal bracht me direct tot bij u en lachte natuurlijk .


Een ander vraagje zou er een alternatief zijn ivm de supplementen ?
Van topvitamins ? In afwachting ? Of zeg liever niet ?


Heb ook gezien dat cutler nu ook 0.5 ala heeft ...wat een nieuwe dosis is

Sharro
 
Nee... Helaas niet te vinden ...heb gisteren nog een mail gekregen van i herp dat ze geen bestelling vinden ...had ook aangegeven dat ik vit.c en e had besteld met de juiste naam en merk natuurlijk maar ze vinden niets .

Er moet een fout gebeurd zijn omdat ik ook geen track en tracé gekregen heb .

Sharro
 
Ik zou opnieuw bestellen bij iHerb. Zal toch niet 2x fout gaan en je hebt nog geld van hun tegoed, dus dat kan dan verrekend worden of je haalt het geld terug via VISA.

Je kan ook live (wel in het Engels uiteraard) met iHerb tekst-chatten:

https://secure.iherb.com/info/Contact?livechat=en-US

En je kan ook via iDeal betalen.

Mark
 
Nu heb ik een mail gekregen van i herb dat ze geen bestelling
Kunnen vinden op mij. Naam ..maar ook geen betaling ?!

Dan moet dit toch een verweigerde betaling worden door VISA neem ik aan .

In ieder geval ik krijg toch elke maand een VISA afrekening wat meer duidelijkheid zal geven en ga ook de bank daarover opbellen .

Sharro
 
Normaal gesproken wel, maar ik lees dat er wat problemen zijn waardoor het nu tijdelijk niet beschikbaar is. Maar er zijn andere mogelijkheden, via DHL bijv.

Mark
 
Dank u mark , dan denk ik dat ze vandaag aan men deur zijn geweest ... Was even om boodschappen en dpd heeft aan men deur gestaan ...dus ik denk dat dit van i herb komt ?

Eindelijk zeg ... Cutler loert om de hoek hahaha
 
Nu zat er een bewijsje in de bus maar daar staat niet op dat het een pakketje is van i herb ...er staat geen afzender op
 
Dag Sharro,

In België wordt I-Herb tegenwoordig standaard met DPD geleverd.

Sharro, ga ook even persoonlijk na bij de bank hoe het komt dat je VISA niet werkt. Wij blijven dit hier vreemd vinden !
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.944
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan