ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Ik probeer het terug of vraag het wel ...ik probeer terug of vraag het wel
Bedankt mark


Ik ondervind nu ook ...dat ik beter tegen de warmte kan wat ik toch als positieve noot ervaar en geniet ... Dit komt misschien omdat ik met zink ben begonnen ? Omdat ik deze nog had staan ?

Leuke ervaring weeral

Sharro
 
Dag Sharro,

Volwaardige vitamine C is inderdaad de beste vorm van vitamine C. De onderbouwing hiervan valt terug te vinden in het boek Calcium & Broze Botten van Robert Thompson.

Op het vlak van de vitamine C zonder ascorbinezuur (= maagvriendelijk) ben ik heel tevreden over :
https://www.iherb.com/pr/MegaFood-Complex-C-90-Tablets/36586
De prijs van 90 tabletten stemt overeen met de prijs van 60 tabletten bij Ergomax.

Voor magnesium kan je onderstaande variant overwegen. Let er wel even op dat op het vlak van de inname niet overdrijft en geleidelijk aan opbouwt. Zelf heb ik voldoende aan 1 theelepel / avond. Bij meer dan 1 krijg ik overgevoelige darmen.
https://www.iherb.com/pr/Natural-Vi...ss-Drink-Original-Unflavored-16-oz-453-g/5121

 
Sharro, je kan bij iHerb ook Frans of Duits als taal instellen als je dat beter ligt.

Mocht je daar wat gaan bestellen, dan krijg je met de code ZKF252 korting op je volgende bestelling (hoeft niet je eerste bestelling te zijn tegenwoordig). En ik krijg ook korting dan.

Mark
 
Ik heb de vit e tocoferole besteld en vitamine c dat u aanrade

En hoop deze snel te ontvangen ...weet u hoelang dit duurd ongeveer bij i herb


Dank u
Sharro
 
Dat staat in de mail die je hebt gekregen van iHerb waar ook een tracking link in staat.

Via DHL duurt het zo'n dag of 2 a 3. Als je een andere optie hebt gekozen, duurt het wat langer.

Mark
 
Dat wil ik toch even toevoegen .
Ik merk dat ik nu dingen kan doen met dat slechte been dat ik vroeger zeker niet meer kon ?!

Ik denk dat ik droom ...maar nee dit is realiteit

Het is weeral iets klein erbij waar ik toch weeral van geniet .
En wat me nog opviel is dat men oorzuisingen veel minder zijn


Sharro
 
@ Sharro

De zendingen van I-herb naar Vlaanderen gaan tegenwoordig standaard met DPD. Het duurt ongeveer 1 week voordat de bestelling binnen is.

Je kan inloggen bij I-herb d.m.v. Sign In met je e-mailaccount. Vervolgens neem je tabje Dashboard & Orders en dan Order History.

De vooruitgang op het vlak van je been en de minder oorsuizingen heeft te maken met een betere bloedcirculatie wat wellicht het resultaat is van de ontgifting in combinatie met de inname van de vitamine B12 die op het zenuwstelsel werkt.
 
Dank u Viviane, de bestelling is gebeurt zegt men vriend maar heb geen mail gekregen ...ik wacht nog even af.


Nu zei hij daarjuist weeral dat ik gek was om tecstoppen met tecfidera

En hoe ik daar toe kom allemaal
 
En probeer ik nogmaals te vertellen ivm amalgaam en kwik dat het troep is

Maar helemaal gek en hij vroeg ook wie me dat allemaal het gezegd en mij wijsgemaakt heeft ...pfff internet stak vol daarover en de natuurarts waar ik geweest ben heeft dit ook verteld .


Ik word er gek van pffff was wel blij toen de naruurarts alles vertelde zoals mark zei

Sharro
 
Nog even een vraagje ...wat hierboven heb neergepend is foutief. Maar bon


Wat ik wou vragen is of topvitamins ook geen goede c heeft met een label van best doctor en vit e van Healtyn origine

Dank u
 
Inderdaad mark heb ik deze besteld ...maar nog niets ontvangen

En betaald met VISA en i herb zegt niets te hebben ontvangen ivm een bestelling .

Heb op de mail geantwoord en bekijk wat ze zeggen .


Sharro
 
Sharro,
45 mg zink is goed, verspreid over de dag innemen.

Living Network is niet een bedrijf van Cutler, maar opgezet door iemand die ook kwikvergiftiging had. Je kan daar met VISA betalen.

Mark
 
@ Sharro

Hier volg ik wat je schrijft. Vreemd dat de bestelling bij I-herb niet goed gelopen is. Het zou kunnen dat er andere zaken op de achtergrond spelen waar wij geen grip op hebben.

Volg vooral jouw ervaringen, je gevoel en je waarnemingen. Het komt erop neer dat er mensen zijn die hier niet in meegaan en soms heel dicht bij je staan. Laten we hopen dat respect en het gezonde verstand het mag halen van de blokkades die je tegenkomt in je tocht naar een mooie levenskwaliteit.
 
Dank u Viviane ,ik hoop het ook ivm i herb ik volg dit zeker goed op hoor
En hoop het ook echt ... Maar zal het toch allemaal alleen moeten doen hoor

Met veel geween en geen begrip
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.967
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan