ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Maar dan heeft het blijkbaar wel gewerkt ...wat mark vertelde dat er problemen waren ...ik blijf het grondig opvolgen ...

Word vervolgd
Sharro
 
Heb net kontakt gehad met dpd en kan het pakje ergens gaan afhalen ...vanaf maandag wat we ook gaan doen .

Heb de afzender gevraagt ...maar ze kon enkel zien dat er Eindhoven op stond ?! Het blijft fascinerend voor mij .

Maar maandag weet ik meer

Sharro
 
Die pakjes zitten allemaal in containers vulde ze aan ...dus daarom maandag

We kunnen nu nergens terecht pfff ...wachten kan lang duren en hoop dat dit positief word aangevuld
 
Dag Viviane , de betaling is wel doorgegaan met VISA zei de bank ...maar iherb zegt niets gekregen te hebben wat toch raar is

Ik denk dat i herb misschien verkeerd is ?! Morgen weet ik of ik de besteling toch heb

Sharro
 
Sharro heb je al een schrift geregeld waarin je de antwoorden op je vragen opschrijft?
En pillen doosjes met de tijden er in zodat je niet vergeet of je een dosis hebt genomen?
 
Heb natuurlijk alles opgeschreven maar dit is Mg en moet gr nemen en het zijn capsules ...dus daarom men vraag gewoon ben ook bang dat ik iets verkeerd zou nemen of teveel
 
1000 mg = 1 gram
Dus als je die vitamine C hebt met 1 gram per capsule, dan neem je er daar 4 tot 12 van per dag. Tijdens chelatie kun je bijv. bij elke ALA dosering ook een gram vitamine C nemen. Als je niet cheleert, zal het wat minder zijn wat je neemt, omdat je dan 's nachts geen dosering neemt.

Vitamine E staat vermeld in IU of IE. Als je dus 400 IU hebt per capsule, dan neem je er daar 2 of 3 van per dag.

Mark
 
Even een update

Ik was begonnen met zink omdat ik deze nog had en nu Positief aanvul ..

Dan heb ik er vitamine e bijgevoegd 2 daags wat ook goed gaat en er geen rare dingen van ondervind

Dan rustig vit. C aangevuld wat ook goed gaat en ik als positieve noot ervaar

Ik slaap goed ook met dit warme weer en dat is wederom positief .

Sharro
 
Nu heb ik vandaag toch weer leuke waarnemingen ondervonden

Ik deed zo plots men slechte been over men goede been en dacht plots ...wat gebeurd er nu ... Wat ik niet meer kon .
 
Ik had nog even een vraagje over de magnesium ik denk wel dat deze met water mag vermengt worden ? Neem ik aan


Of bestaan er ook capsules ?


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.950
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan