Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad
Slechte adem komt veel voor bij kwikvergiftiging. Darmen en lever kunnen daar verantwoordelijk voor zijn. Heb je overigens een foto van je gebit laten maken nadat je amalgaam verwijderd is? Om er zeker van te zijn dat er geen amalgaam meer in je mond zit.
Heb dit gevraagt aan een biotandarts die men eerste vulling heeft verwijderd en hij zei dat alles eruit was ...maar er is geen foto genomen ...stel je voor dat ik er nog iets zit pfff
Zo'n 3 a 4 schepjes verdeeld over de dag, dus 1 schepje per keer. Ik zou het rustig opbouwen, dus eerst 1 of 2 schepjes per dag en als dat goed gaat (geen diarree bijv.), dan ophogen naar 3 of 4 schepjes per dag.
Vandaag ben ik toch naar de tandarts geweest ivm men adem ...en ja hoor had een tand waar een stukje af was en zorgde voor die slechte adem .
Een foto van men tanden was er ook en had 5 amalgaamvullingen en deze zijn verweiderd waarbij ze dit bevestigde .
Voor de rest vertelde ik dat het troep is en daardoor men letsels en symptomen wegzijn door het verweideren ... Daar luisterde ze heel attent naar maar gaf geen reaktie ...spijtig .