ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Bij deze van leefbewust weet ik niet omdat ik had gelezen dat deze van now

Misschien arsenicum zou bevatten ? Wat me dan afschrikte ...of ben ik mis mark ?


Bedankt al voor je hulp

Sharro
 
Zou het ook een optie zijn mark een b50 vitamine te nemen als ondersteuning ? Wat niet slecht zou zijn denk ik ?


Sharro


 
Dat is zeker een goede optie, maar zorg er wel voor dat je de juiste variant van de B-vitamines neemt. Thorne is een goede optie.

Mark
 
Slechte adem komt veel voor bij kwikvergiftiging. Darmen en lever kunnen daar verantwoordelijk voor zijn. Heb je overigens een foto van je gebit laten maken nadat je amalgaam verwijderd is? Om er zeker van te zijn dat er geen amalgaam meer in je mond zit.

Mark
 
Heb dit gevraagt aan een biotandarts die men eerste vulling heeft verwijderd en hij zei dat alles eruit was ...maar er is geen foto genomen ...stel je voor dat ik er nog iets zit pfff

Dat is dan dweilen met de kraan open ...

Sharro
 
Nu zou ik naar de dokter moeten door men adem pfff zie dat niet zitten

En het is vanaf ik ben begonnen met de supplementen .

Nu was ik goed bezig en kreeg daar geen rare gewaarwordingen van ...wat ik toch als heel positief vind

sharro
 
Zo de magnesium is onderweg ...gelukkig maar .

Wat men adem betreft denk ik dit ook wel want vitamine c is een sterke ontgifter dus daarom denk ik ook dat dit zorgt voor men adem .


Sharro
 
Nu ondervind ik toch weer iets leuk ... Ik kan men tenen naar boven bewegen
Van men slechte been
Weet niet hoe ik dit moet uitleggen maar dit kon

ik vroeger amper .


Sharro
 
Nu. Beweert men vriend dat ik mezelf schaad omdat ik wel wat vergeet vroeger meer dan nu !? Komt deze door het kwik dat ik waarschijnlijk nog heb ?

En ook omdat ik geen tecfidera meer neem .

Men dochter staat dan wel achter me en steunt me maar het blijft maar duren en duren ...


 
Nu heb ik eindelijk men magnesium gekregen met een schepje erbij zoals mark aangaf maar hoeveel schepjes zou ik er daar van nemen ?


Sharro
 
Zo'n 3 a 4 schepjes verdeeld over de dag, dus 1 schepje per keer. Ik zou het rustig opbouwen, dus eerst 1 of 2 schepjes per dag en als dat goed gaat (geen diarree bijv.), dan ophogen naar 3 of 4 schepjes per dag.

Mark
 
Dank u mark ,de andere supplementen gaan 3x zinkpicolinaat

Vit.c 6 per dag. Dat ik rustig verhoog

En vit. E neem ik er 2 van verdeeld over de dag

En nu zal ik de magnesium bijvoegen .



Sharro
 
Vandaag ben ik toch naar de tandarts geweest ivm men adem ...en ja hoor had een tand waar een stukje af was en zorgde voor die slechte adem .

Een foto van men tanden was er ook en had 5 amalgaamvullingen en deze zijn verweiderd waarbij ze dit bevestigde .

Voor de rest vertelde ik dat het troep is en daardoor men letsels en symptomen wegzijn door het verweideren ... Daar luisterde ze heel attent naar maar gaf geen reaktie ...spijtig .

Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan