ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Het is niet alleen onwetendheid wat betreft de gevaren van amalgaamvullingen bij reguliere tandartsen, maar ook een juridische kwestie. Als zij toegeven dat amalgaam schadelijk is voor de gezondheid, dan kunnen ze wellicht schadeclaims verwachten. Nu zal dat in Nederland en België nog wel meevallen, maar in Amerika is er veel meer een schadeclaim-cultuur. Vandaar dat daar amalgaam nog met hand en tand verdedigd wordt door tandartsorganisaties en tandartsenen er nog door veel tandartsen amalgaam wordt gebruikt.

Misdadig.

Mark

Dit is moeilijk te begrijpen vind ik ...ik zeg altijd ik ben het bewijs en heb zo rare dingen gevoeld waar ik bang van werd en dan bekijken ze mij raar .

Ik ben niet gek maar het zei zo en echt he. Mark jij kwam op het juiste moment hoor en dank je hiervoor .

Sharro

Ik kan moeilijk begrijpen dat neurologen deze zijn toch grote dokters en hebben zware studies gedaan niets weten ...daar heb ik het moeilijk mee

Sharro

Die zware studies zijn voor een groot deel gesponsord door de farmaceutische industrie, waardoor ze al vanaf het begin (dat was de hele opzet) het lesprogramma mede bepalen. Weinig tot geen aandacht voor natuurlijke genezing, vitamines/mineralen en voeding. Het meeste werd en wordt verdiend aan de behandelingen van chronisch zieken.

En de schijnveiligheid van die pillen, vaccinaties en behandelmethodes (en amalgaamvullingen) moet zoveel mogelijk beschermd worden, ook al wijzen allerlei onafhankelijke onderzoeken uit dat ze schadelijk zijn.

De meeste neurologen volgen het draaiboek zoals ze het op hun opleiding geleerd hebben. MS wordt zus en zo vastgesteld en onder controle gehouden door medicijnen, want regulier gezien kun je niet genezen van MS. Dus als een neuroloog nooit verder heeft gezocht dan z'n neus lang is, dan blijft het die gebrainwashte arts die andere methodes als kwakzalverij bestempelt, zelfs als patiënten erdoor genezen.

Hier nog een korte (Engels) interview met G. Edward Griffin hierover:

Mark

Maar ik ( wij) zijn de dupe ervan ,, . Bah hoe durven ze

Ze zullen een vergoeding krijgen als ze een medicijn aanraden ? Had als iemand gezegt tegen mij ...te gek voor worden is zoiets en schandalig

Ik moet wel onder de scanner voor niets

Daarom zitten er soms vertegenwoordigers in de wachtzaal !? Men puzzel begint meer en meer te kloppen hoor mark ...

Ik voel me zo gebruikt he en belogen

Inderdaad krijgen artsen bonussen en snoepreisjes aangeboden door farmaceutische bedrijven via vertegenwoordigers. Als hun medicijnen maar verkocht worden, of ze nou schadelijk zijn of niet. Lang niet altijd staat de gezondheid van de patient voorop. En dan heb ik het nog niet over falende artsen. Hier een zwarte lijst met falende artsen, verpleegkundigen, etc.:
http://www.zwartelijstartsen.nl

Mark

Dit is er echt over en schandalig .

toen ik naar een Orthomoluculaire arts ging ivm het amalgaamgebeuren

Zei hij ook laat voeding je medicijn zijn en dat is ook zo ...en de natuurarts ook natuurlijk deze dokter waren men beste keuze ooit en jij natuurlijk mark

Ik had vroeger altijd ijskoude handen en voeten en nu niet meer ...zalig

Sharro

toen ik naar de tandarts ging ivm men adem ...vroeg ze waar ik men amalgaam heb laten verweidering en zei kent deze .

Waardoor ze begint te vragen goed afzuigen mondkapjes enz ... Ontgiften

Toen ik dit vertelde aan men vriend kreeg ik geen commentaar hoor ...wat hij vroeger wel gedaan heeft Dit was was voor mij een bevestiging tegenover hem .

Sharro

Pfff ik moet weeral heel triestig beginnen en wederom zegt dat ik ms heb ...maar nee ik word daar heel moe van hoor zoweinig steun te krijgen en weinig begrip hij wil dat precies niet dat ik beter word ... Ben dat zo beu

Hier een interview in het Nederlands met huisarts Hans van der Linde over farma marketing:

Dank u elke dag een ei , dit is echt horror weet niet goed wat te zeggen

Ik ben slachtoffer geweest bahhhh hoe durven ze .

Toen de vertegenwoordigster kwam voor tecfidera uit te leggen moest ik buiten wachten ...waarom vroeg ik me af ? Nu weet ik wel beter

Ik houd nog een slag om de arm, eerst zien en dan geloven.

Make America's Health Great Again
Trump turned to a man who is about to change the entire way the FDA operates.
His name is Dr. Scott Gottlieb.
You may have never heard of him, but soon everyone will.
Because as new FDA Director, he’s about to overturn their ban on the biggest breakthroughs...

http://alsearsmd.com/landing/mb_cc_trump_natural.html?utm_source=ccures&utm_medium=mb&utm_term=ad&utm_content=buyer&utm_campaign=ccures-trump-natural

Ja in ieder geval ik weet dat er iemand pedicure doet en werden beloont bij het verkopen van bepaalde stuks en iemand in de parfumerie ook die moesten bv veel luchtjes verkopen van D&G en mochten een zonnebril kiezen

Dus denk ik dat de pharmaceutica ook wel meedoet hoor

Neem nu men supplementen zoals gezegt en magnesium erbij en dat gaat goed

De vitamine b zijn komende en ik hoop snel !

De neuroloog belde me op voor de afspraak te verzetten en ik moet dat maar goed vinden

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan