ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Ik zou eerst eens biologische kurkuma als kruid aan een gerecht toevoegen om te zien of je geen reactie krijgt. Ik kan er op het moment niet tegen omdat het zowel hoog in thiols (zwavel) en salicylaten is. Beide trekt m'n lever niet goed nu.

Mark
 
Gisteren! ?

Als je minimaal zink, magnesium, vitamine C en E neemt in de hoeveelheden die ik eerder noemde, dan kun je beginnen met cheleren.

Mark
 
Ok dan wacht ik toch nog even op men vit b als extra toevoeging.

En dan bestel ik nog extra e en c. Want gaan goed met deze hoeveelheden .


Dank u mark ?
 
Nu zei daarjuist dat ik er mij moet bij neerleggen en af en toe in een rolstoel moet zitten ... Ik dacht het precies niet


Sharro
 
Eindelijk het is besteld ...maar heb weer geen track en tracé gekregen is dit normaal ? Weet u dat soms mark ?


Sharro
 
Ik geloof dat ze veggie caps gebruiken ja.

Krijg je überhaupt mail van iHerb als je een bestelling geplaatst hebt? Je moet een mail krijgen na een bestelling en later als de bestelling verzonden is, nog één, met daarin een trackingnummer.

Als je nooit wat ontvangt, heb je misschien een verkeerd e-mail adres opgegeven bij iHerb.

Mark
 
Ok bedankt mark dan bestel ik de veggie en iherb hebben inderdaad een mail gestuurd met de gegevens op en datum van ontvangst en denk ook dat de levering door een andere firma is ?! Kan dit ?


Sharro
 
Ik neem een Thorne B-vitamine ja (ze maken een heleboel verschillende), maar wat hebben die veggiecaps daarmee te maken?

Mark
 
Dat moet je echt zelf ervaren, Sharro.
Ik heb in het begin Stress-B complex genomen van Thorne en nu neem ik al een tijdje B-Complex #12.

Mark
 
Zo nu heb ik men levering ontvangen met 2x zinkpicolinaat en de vitamine b van thorne om extra aan te vullen .

Zo kan ik zeker niet zonder vallen
 
Ik weet dat je mij gezegt heb hoeveel ik van de vitamine b moest nemen maar kan het antwoord niet meer vinden en het zou stom zijn als ik verkeerde hoeveelheden neem .

En vergeten opschrijven

Sharro
 
Dank u liesje en mark, wat me toch opvalt is dat men voet van men slechte been minder rood ziet en minder gezwollen ...wel leuk om te ervaren .


Sharro
 
Nu ging ik men supplementen normaal gisteren ontvangen met DHL

Maar helaas niets ontvangen ...op de mail die gekregen heb staat op om het later te proberen ?


Pfff het is al in belgie maar waarom duurt het weeral zolang ...de feestdag ?

Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan