ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu heb ik even geen vitamine c deze moeten nog geleverd worden maar ondervind dat deze ook veel doet ...en hoop dat ik deze maandag heb

En zal deze dan ook sneller bestellen want het duurt lang


Sharro
 
Nu heb ik eens aan het rondneuzen geweest op de site van de ala supplementen en ze hebben 1mg wat ik wil
En 3mg en 5 Mg 6.25mg met deze zou ik beginnen ?

En dan hebben ze 12.5mg 18.75 Mg 25mg 33mg (nieuw)
50en 75 en 100mg

Deze twijfel ik ?
 
Je moet niet meteen allerlei verschillende doseringen bestellen. Eerst kijken waar je mee kunt beginnen. Als je met 1 mg ALA wil beginnen, bestel je die, plus eventueel al 3 mg als je van 1 mg totaal niets merkt (positief of negatief) tijdens en na een ronde.

Lees terug hoe je te werk gaat met cheleren. Hopelijk heb je het ondertussen opgeschreven ergens.

Mark
 
Ik zou beginnen met 1 Mg en deze 3rondes doen beginnen maandagmorgend om 7u en om de 3uur ala nemen tot donderdagnacht 3uur

Met supplementen vit c 4-12 gr

Zink 50 Mg
Magnesium 600-1200 Mg

Vit e 800- 1200 Mg 2a3 capsules

Sharro
 
Hoeveel rondes je op een bepaalde ALA dosis moet cheleren, hangt af van de eventuele effecten die je ervaart tijdens en na een ronde. Pas als je 3 rondes lang niet of nauwelijks nog effecten voelt op een bepaalde ALA dosis, kun je de dosis met maximaal 50% verhogen.

Dus dit maakt dat je moeilijk kunt inschatten hoeveel potjes je van welke dosis moet aanschaffen, want je weet niet hoe lang je op een bepaalde dosis blijft zitten.

Oftewel, gewoon maar beginnen.

Mark
 
En bij het nemen van een ala pilletje kan ik ook een. Vitamine c bijnemen

Ik hoop dat ik deze les goed geleerd heb ?!

Sharro
 
Ik zou er meer bestellen voor de portokosten

Dus ik begin met 1 Mg zoals ik zei

Wat me ook opvalt is dat ik snacht naar het toilet moet wat ik vroeger niet had


Sharro
 
Dan probeer ik 1mg te bestellen en 3mg ook en hopen dat het positief is voor mij en hoop men les goed geleerd te hebben ?!

Sharro
 
Je nam eerder kort een paar honderd mg ALA, waar je last van kreeg, maar het lijkt me dat 1 mg wel moet lukken gedurende 3 dagen. Maar als je toch serieuze klachten krijgt, dan kun je beter stoppen ja.

Je schreef dat je begint op een maandag om 7 uur 's ochtends en eindigt op donderdagochtend 3 uur. Dat moet donderdagochtend 4 uur zijn. Maak een duidelijk schema en gebruik een pillendoosje waar je de tijden op zet.

Sowieso is het schema wat je gaat volgen zo'n beetje het minimum aan lengte. Dus als het praktisch mogelijk is, en het gaat goed, kun je nog wat langer doorgaan die donderdag.

Mark
 
Ik wou nog even zeggen dat ik men supplementen gekregen heb met DHL eindelijk zeg

Vee vitamine b van thorne gaat ook goed en voel daar geen rare dingen van .

Ik bestel dan cutler 1mg en 3mg om te beginnen en wanneer bestel ik dan de hogere dosissen ?

Sharro
 
Ik heb een pillendoosje dat ik smorgens vul met 3 zink 3 vite en 8a9 vit c

Dat ik neem door de dag heen en ook de magnesium .

Moet ik deze dan nemen op bepaalde uren ?

Sharro
 
Ok, dan bestel ik 1mg en 3mg ... Wat toch een 2 weken zal duren voor ik het heb en als deze goed gaan dan bestel ik 5 ? En ?


Bedankt mark ik krijg precies men normale zijn terug dank u

Ook Viviane en iedereen hier eigenlijk


Sharro
 
Fijn dat je alleen al door het verwijderen van je amalgaamvullingen positieve veranderingen ervaart.

Als je zoals geschreven helemaal niets merkt van 1 mg, dan kun je de volgende ronde al 3 mg proberen. Merk je wel iets, dan blijf je net zo lang op 1 mg zitten totdat je vrijwel niets merkt en verhoog je dan pas.

Ik bedoelde overigens een pillendoosje voor de ALA met compartimenten zodat je er tijden op kunt schrijven.

Versturen duurt gemiddeld zo'n 2 weken inderdaad.

Mark
 
Ja inderdaad een pilledoosje met 4compatinenten en voor een hele week

En dat te verkrijgen is bij de apotheek .


Sharro
 
Ik had ook gedacht een groot papier te maken met de uren op dat ik ala moet innemen met een vit c bij en niet te vergeten een wekker ...wat niet nodig zal zijn maar toch ...je weet maar nooit .


Ben meer en meer gedreven ... En Nu ben ik toch benieuwd wat de neuroloog nu uit zen mouw gaat schudden ?!

Anders zal ik hem helpen ...
 
Nu heb gisteren weer iets ontdekt ..'toen ik vroeger stapte moest ik precies een heel zwaar gewicht meeslepen ...maar ontdekte gisteren dat dit weg is en het weeral een beetje positief was


Sharro
 
Ik hoop dat de 1mg al iets doet bij mij

Dit is om de 3uur tegenover de 600 die ik heb genomen maar 1smirgens was


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.905
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan