ms en beter worden met voeding ?! heeft er iemand wat raad

Nu wou ik men bestelling plaatsen maar zag dat ik 27€ betaal of 7.....

Wat zou het verschil zijn of wat raad je aan mark of Edwin ?


Dank u
 
Je bedoelt waarschijnlijk verzenden met of zonder tracking. Ik doe altijd zonder trackingnummer, dat is die goedkope optie. Dan kun je dus niet volgen waar je bestelling is, maar het duurt net zolang als met trackingnr.

Mark
 
Ok dank u mark voor je hulp en goede aanvulling .

Is het dan een optie om de supplementen te nemen in deze hoeveelheden ? Of zou het wat minder mogen nu


Sharro
 
Weet het al , dat is de muntheenheid ginder dus daarom zoveel

Maar heb een mail gekregen en het zou toch
3a4weken duren


Sharro
 
Nu heb ik een mailtje gekregen dat men supplementen Een 2weken onderweg zullen zijn .

Dat is heel positief vind ik. Hoe sneller hoe beter
 
En ik hoop dat dit positief gaat zijn voor mij ...men vriend bekijkt me niet meer en weet niet waarom. Zegt niets spreekt niet enz Heel pijnlijk

Ween veel. ...weet niet waarom


Sharro
 
Sharro, ik weet niets van je relatie maar wat je vriend NU DOET IS NIET GOED.
Dit heeft zeker niets met genegenheid te maken, laat staan liefde. Ik weet precies wat je voelt, ik heb het zelf meegemaakt. Ze noemen dit Iemand doodzwijgen. Het ergste wat iemand kan doen. Ik heb wel drie kinderen die er tussen zaten.

Ik heb destijds hulp gezocht omdat ik niet wou scheiden. Maar zo doorgaan kon ook niet. Maar hij wilde niet mee. Dus ben ik gescheiden.
Mijn man hield maandenlang zijn mond, ik had het altijd gedaan. Nou dan weet je het wel.
Dus----- ga maar eens goed nadenken wat je wilt.
Wil je zo doorgaan.
 
Sorry ik bedoel dus. Liesje ...nu heb ik precies iets raars ontdekt daarjuist die eczeem die ik had op hoofdhuid. ...komt precies kleinschalig terug ...dit kan toch niet waar zijn . Hoe kan dit ???
 
Ok liedje ...doodzwijgen maar waarom toch de persoon die ze raken heeft wel verdriet en pijn en stelt zich vragen dagelijks

Ik ben toch een mens

Men toestand kan hij ook niet tegen dat ik moeilijk stap en men evenwicht enz ...maar praat toch


Sharro
 
Sharro hoe lang is hij al "je vriend". Hoe lang wonen jullie samen? Heb je nog familie, vader, moeder, broers, zussen, kinderen?
Zo ja wat vinden die er van
 
Dag liesje, wij zijn al 16jaar samen hebben 1dochter en men moeder en 2broers men moeder begrijpt het niets van juist zoals ik .

Hij is een enorme familieman en ik ben anders ...

Sharro
 
Dag liesje, ben uiteindelijk geweten gekomen wat er eigenlijk was ?

Wat die moeten toch praten denk ik ? Ik zou het niet kunnen hoor zo iemand behandelen.


Sharro
 
Hij praat nu wel ,maar geeft alle liefde en knuffels aan de dochter en laat mij links liggen ...nu begin ik het wel heel grappig te vinden dat men zo kan zijn en niet praat ?


Sharro
 
Het innemen van de supplementen gaat goed en moet zaterdag naar de neuroloog echt tegen men zin want weet en voel dat hij niet echt eerlijk is
Maar men vriend geloofd hem en dat is een doodsteek voor mij .


Sharro
 
Ik had nog even een vraagje ...nu heb ik een bericht gekregen dat men supplementen van cutler 7augustus op Shipping is gegaan

Zou deze er dan vanaf maandag kunnen zijn ? Aangezien het 2weken duurt ?!


Weet iemand dat. Mark ...Edwin ?


Sharro
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.899
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan