Quote:
Mike, jij vindt dat jong of ouder, vrouwen perse brede heupen moeten hebben en mollig zijn.
Wie heeft het hier gehad over mollig? Dit zie ik wel vaker, er wordt meteen gedacht in termen van 'dik' of 'dun', ertussenin bestaat niet. Over zwart-wit gesproken! Ik mag dan jonger zijn dan jij en minder levenservaring hebben, maar ik heb het toch echt over een grijs gebied, hoor. Zelf noem ik het 'goed doorvoed', om ook gelijk weer een link te leggen met goede voeding en gezondheid. Want dat is waar het om draait!!
Quote:
Niet iedereen hoeft er hetzelfde uit te zien.
Ook dat heb ik nooit gezegd. Je zit echt op een ander forum dan ik!
Quote:
Em om vegetariërs nu autistisch te noemen gaat wel erg ver.
Ik noemde deze vegetarier autistisch en niet alle vegetariers. Je legt me voortdurend woorden in de mond. Maar misschien zijn wel alle vegetariers autistisch als je schrijft:
Quote:
Heb je er wel over nagedacht dat sommige mensen (zoals ik vroeger) zijn of worden omdat ze moeite hebben met het slachten van dieren voor voedsel?
Aha, dus je bent er zelf ook een geweest! Zo te lezen kan je brein nog wel wat extra cholesterol gebruiken. Het valt me op dat het met vegetariers moeilijk praten is, omdat hun hersenen onvoldoende elektrische activiteit vertonen. Alles valt nu op z'n plek, want VEGETARISME IS EEN EETSTOORNIS, die leidt tot weer andere eetstoornissen als anorexia, boulimia en andere obsessieve en neurotische complexen over het uiterlijk. Lees mijn verhaal dat ik hier eerder vandaag heb gepost:
https://www.fatsforum.nl/topic/stopt-het-of?replies=61#post-51778
Zelfs een semi-vegetarisch voedingspatroon kan dit al in de hand werken, heb ik gemerkt. Dan heb je het meteen over het merendeel van de hedendaagse bevolking dat keurig eet volgens de Schijf van 5 en het 'ik kies bewust'-logo in de supermarkt. Een dwarsdoorsnede hiervan komt op dit forum terecht en dan heb je de poppen aan het dansen als je het huidige uithongerings- en uitputtingsideaal in twijfel trekt.
Quote:
Maar... volgens jou is er nog hoop voor mij.
Nu ik weet wat je eet koester ik minder hoop...
Mike