Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

het DPP iv enzym kan ontgiftend werken...
Maar kan uiteraard ook iets anders aan de hand zijn.
Ik raad aan om een paar dagen niet te nemen en dan weer beginnen.
 
@Mtje: dank je wel voor je reactie en je aanbod. Impulsief als ik kan zijn had ik al DPP IV besteld bij Exendo.
Ik heb het nu drie dagen geslikt. Geen idee of het wat doet. Ik voel me in ieder geval niet slechter, wel wat emotioneler en instabieler maar dat kan meerdere/andere oorzaken hebben natuurlijk.
 
Graag gedaan. Hou ons op de hoogte van wat je ervaart. Mijd je nu wel gluten, zuivel en soja? Dat is wel aan te raden. Anders is het dweilen met de kraan open...

ik merkte in het begin dat ik veel meer ontlasting kreeg bij het nemen van het DPP IV enzym en zelfs misselijk en steken in buik.
 
Zuivel mijd ik niet, maar misschien is het wel verstandiger dat wel te doen. Ik word steeds depressiever, gevoeliger en echt vreselijk wankel :-?

Ik heb niet echt last van de dpp iv qua pijn enzo, maar ik merk wel dat ik heel weinig honger heb. Dat had ik vroeger ook veel. Een gebrek aan hongergevoel.

Even aanzien waar dit heen gaat.
 
Ik slik het nu bijna drie weken. Ik heb wel elke dag ontlasting maar vermijd ook niet alle exorfine. Ik eet nog steeds wel spelt desembrood.
Ik merk niet echt verschil behalve dus dat mijn ontlasting soepeler gaat.

Hartkloppingen en wazig gevoel is nu minder maar ik denk niet dat het aan de dpp iv lag maar eerder aan stress situatie.
 
@ sampjes...het wazige gevoel in je hoofd kan komen door exorfinen en als je dus DPP IV enzym slikt worden dit enzym aangevuld en kan dit exorfinen afbreken.
Hoe is het nu met je?
 
@mtje: ik voel mij bij tijd en wijlen nog steeds wazig maar ik zie ook af en toe zwarte spikkeltjes in mijn gezichtsveld, geen vlekken maar spikkels?

Ik slik het enzym nu al een hele tijd niet meer.
 
voor wie zijn/ haar ervaring wil delen en voor degene die deze wil lezen:
http://balans-balans.nl/ervaringen
 
Johan,

Ik kan testen of je op die bacterie sterk/ of zwak test.
Heb wel gehoord dat er een supplement is wat hier uiterst effectief tegen is!

Heb je toevallig ook last van Hashimoto? vertraagd werkende schildklier ( met anti stoffen in bloed) deze valt onder auto immuunziekte.

Blijkbaar heeft 80% van de Hasimoto patienten de helio pylori bacterie.
Deze kan je behandelen met: MONO LAURINE ( te koop bij iherb)
3 gram per dag (dus 5 capsules van 600 gr) ongeveer 3 maanden.

Mocht je op maat willen weten of je deze bacterie hebt kan je via een consult laten uittesten ten eerste of je deze hebt en wat de juiste dosering is.

Dat is hetzelfde als wat in kokosolie zit. Dus daar zou je ook flink van kunnen nemen. Alleen telt het niet als je de kokosolie verwarmd.

Voor wie nog nooit besteld heeft bij iherb en 10 dollar korting wil kan deze code gebruiken: ZWK646
 
Dank Marijn!
Ik heb inderdaad ook Hashimoto.
Ik ga me eens in Laurine verdiepen, ben benieuwd!

Eventueel neem ik dan nog contact op voor een consult, nogmaals dank!
 
Johan, graag gedaan. Hou me /ons op de hoogte hier.

Na wat googlen vond ik een betere oplossing in de vorm van lauricidin
Te koop bij vitavie.nl

Dit is poeder ( met mini-palletjes) die je in zijn geheel doorslikt met koud watre of sap. 1 scoop is 3 gram en een pot 200 gram voor 30 euro. Dus een betere deal.

Plus feit dat er niets aan toegevoegd is (capsule omhulsels) en poeder wordt beter opgenomen.http://www.vitavie.nl/webshop/cod/product/Concentratie_en_geheugen/Lauricidin_-_monolaurine.html

 
Hoi Marijn, ik kwam die vorm van Lauricidin tijdens mijn zoektocht ook tegen en heb em direct besteld. En vanmiddag toevallig ook ontvangen. :)

Maar ik ben nog een beetje terughoudend, Lauricidin lijkt dus een goed middel te zijn voor chronische infecties en meer. Maar het schijnt dus ook een 'chelator' te zijn, en dat is weer niet goed icm mijn kwikvergiftiging.
Zie ook deze reactie:

So I did completely STOP the Lauricidin for a couple days and I feel TOTAL RELIEF at this point from my detox symptoms. I checked in with an TCM herbalist I know, who does biophoton testing, and he confirmed that the Lauricidin is not only clearing the viral, but also causing a major detox of both heavy metals and old pesticides.

What's amazing is that the Lauricidin is supposed to be primarily anti-viral/fungal/bacterial, but on me it's also the most powerful chelator I've taken. I don't want to
stop it, because it's really helping me with the chronic infections---LIKE NOTHING ELSE I've tried in the past 10 years. But I have to figure out how to dose it to make
more bearable to take. I am already at such a small dose--only ten pellets. But I might have to return to the children's minimal dose of just 3 pellets. Maybe that is
all that I need

http://forums.phoenixrising.me/index.php?threads/the-role-of-mercury-in-me-cfs.344/#post-9240

Ik begin met een kleine dosis en kijk wat het doet.
 
Ja ik las ook ervaringen van mensen met Lyme die flinke reacties kregen.
Maar dat is alleen maar goed. Je weet dat er vanalles wordt opgeruimd.

Er staat ook duidelijk vermeld dat je rustig moet opbouwen.

Succes!
 
Voor wie het DPPIV enzym of andere producten van Exendo wil bestellen met korting...
Als je deze code invoert krijg je 5% korting: MAR6539115780

 
Johan... en ben je al bezig met de lauricidin?

Voor cliënten van balans-balans heb ik een code met 10% korting! op alle Exendo producten.
Mail me op balans-balans@outlook.com en ik stuur je deze kortingscode.

Cliënten weten dat ik de producten in mijn praktijk ( in Amsterdam)iets goedkoper aanbied dan online. Plus als je ze meteen meeneemt scheelt dat ook nog eens verzendkosten.
Echter kan je deze niet ophalen in mijn praktijk... dan is er nu de mogelijkheid om deze online te bestellen met korting. Als ik de supplementen verzend kost dat 6,95 terwijl de verzendkosten bij Exendo maar 4,20 euro zijn. (en vanaf 80 euro gratis)
 
Degene die al op consult zijn geweest bij balans-balans kunnen mij mailen, dan stuur ik een code met 10% korting ! op Exendo bestellingen

Maar iedereen kan deze gebruiken ( 5% korting): MAR6539115780
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan