Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Hoi Marijn,
Vanwege maagzuur klachten ben ik nog niet begonnen met lauricidin. Ik wacht even met het gebruik van lauricidin totdat de maagzuur klachten op de achtergrond staan.
Zodra ik er mee begonnen ben zal ik mijn ervaring hier plaatsen.

Overigens,
Ja ik las ook ervaringen van mensen met Lyme die flinke reacties kregen.
Maar dat is alleen maar goed. Je weet dat er vanalles wordt opgeruimd.

Lauricidin maakt zware metalen uit het lichaam los maar ruimt dit volgens mij niet volledig op, hierdoor kunnen dus zware metalen in je lichaam rondzwerven waardoor je weer ontgiftingsreacties kunt krijgen. Dat lijkt me dus iets om zoveel mogelijk proberen te vermijden!
 
Morgen examen voor "Brain Q therapeut" (pioniers van opleiding van lucas Flamend /Exendo)

Complexe materie maar oh zo interessant.

nutrititionele epigenetica: de rol van voeding op onze genen.
Hoe voedsel verslavend kan werken ( suiker, exorfinen, E621, de zgn. troostvoeding)
En de werking op het brein.
Zo kan bijnieruitputting een defect zijn in de aansturing op brein niveau wat een nieuwe visie geeft.
In mijn praktijk zet ik al een tijdje MOR phase hiervoor in en de resultaten zijn beter en sneller dan met adrenal cortex.
 
Boeiend hoor Marijn!
Heel veel succes met het examen! Good luck.

P.s hoe snel merken mensen resultaat met Mor phase? In hoeveel weken of maanden?
 
Ik zie gemiddeld een stijging van 10% in één maand (standaard dosering is 2 per dag dus je doet 1 maand met een potje MOR phase)
Is dus afhankelijk van hoe uitgeput je bijnieren zijn ( ik test % )

Meestal komt bij 95% werking uit de test dat MOR phase "gewenst"is maar niet meer "nodig" . Dat hangt tevens samen met de werking van de hormonen. Soms blijven die verder en dan is supplement nog wel gewenst.

UIteraard moet ook de knop om... rust voor lichaam en geest. geen onnodige paniek en zorgen meer maken. Negatieve gedachten en zorgen ombuigen naar positief.
Anders is het dweilen met de kraan open.
 
Totale proces.. afhankelijk van hoe erg de bijnieren zijn uitgeput en overige tekorten..reken op 2 tot 6 maanden.
 
@Mtje: wat zijn de symptomen dat inzet van Mor-Phase verstandig is?
Ik reageer qua stemming erg op inname van thee, koffie en chocola. Ik word rustig en positiever gestemd (understatement!). Echter na enkele uren is het vaak ook zo dat blijkt dat ik na inname niet genoeg eet en dat ik dan stress ervaar. Als ik dat laatste wel goed in de gaten houd lijken dergelijke middelen (koffie, thee, etc.) mij geestelijk goed te doen. Dit heeft me al heel lang verbaast.
Ik wil niet weer alles maar willekeurig aanschaffen en suppleren maar het artikel op de site van Exendo over het POMC-gen wekt wel erg mijn interesse.
 
Heksje.. er is een kleine groep mensen die "stress" krijgt van MOR phase.
Dat zijn diegene die reageren op de PDE remmers zoals: koffie en chocolade.
Hiervoor is het product Bimodal switch gemaakt.

Fosfodiësterase remmers (PDE remmers) zijn stoffen met een NMDA stimulerend effect. NMDA is een lichaamseigen stof dat vrijkomt na overstimulatie van het belonings- en stresssysteem en bij mensen met een overgevoeligheid voor PDE-remmers. Voorbeelden van PDE-remmers zijn exorfinen, koffie, rode wijn, cacao en cola. Mensen die gevoelig zijn voor PDE-remmers kunnen een teveel aan NMDA activeren.

http://exendo-epigenomics.com/product/bimodal-switch/

Vul de code : MAR6539115780 in voor 5% korting !
 
MOR phase verhoogt de expressie van het POMC gen.
Aantal functies van POMC gen:

- stimuleert de aanmaak van endorfine
- stimuleert de aansturing van cortisol
- anti-aging
- ATP stimulatie

MOR phase:

A. activatie van het beloningssysteem
B. remming van prikkels, stress en pijn
C. activatie van energie

Wordt ingezet bij:
- ADD, ADHD, aandacht- en geheugenproblemen
- depressie, dysforie, anhedonie, motivatieproblemen, uitstelgedrag
- stress- en prikkelovergevoeligheid, onrust, agitatie, bijnieruitputting
- vermoeidheid, burn-out, CVS, fibromyalgie, PTSS
- angsten, malende gedachten, piekeren
- slaapproblemen
- chronische pijn
 
@Mtje: mijn excuses, ik heb jouw berichten helaas over het hoofd gezien.

De informatie die je hier geeft had ik al op de site van Exendo gevonden, en ik hoopte dat jij met iets meer specificatie zou komen daar ik de informatie op de site te algemeen en niets-zeggend vind.

Dat zijn diegene die reageren op de PDE remmers zoals: koffie en chocolade. [...]Mensen die gevoelig zijn voor PDE-remmers kunnen een teveel aan NMDA activeren

Het is mij niet duidelijk waaruit het 'reageren' of het 'gevoelig zijn' zou bestaan.
 
dat je van koffie (=PDE remmer) hyper wordt. Het bekende voorbeeld dat mensen niet te laat op de avond koffie drinken want dan kunnen ze niet slapen ( te hyper)
of na het eten van chocolade stress krijgen, gejaagd, hyper, up (stresseffect bij chocolade is pas na een uur)
Kijk dus goed of je op op de PDE remmers reageert ( koffie, chocolade, rode wijn)
Als dat OK is kan je MOR phase nemen.. als je er gevoelig voor bent dan zou ik kiezen voor de bimodal switch.

Ik denk omdat het je niet duidelijk is dat je niet op PDE remmers reageert...
 
Zijn er hier nog mensen die hun ervaring bij balans- balans hier willen delen?
Daar is dit topic voor bedoeld.
Alvast bedankt!
 
Beide supplementen laat ik even voor wat ze zijn en concentreer me nu eerst op mijn bijnieren. Ik begreep uit een bericht van Mike dat het uiteindelijk daar toch allemaal om gaat en dit lijkt me de beste weg. Ik zie het nut van deze supplementen niet zo en denk inderdaad ook dat het met de gezondheid van de bijnieren een stuk hersteld kan worden. De omschrijvingen zijn me te vaag om me ook nog eens aan deze supplementen te wagen.
Evengoed wel bedankt voor je reacties :)
 
Ik zie juist erg goede resultaten met MOR phase bij uitgeputte bijnieren (defecte aansturing vanuit hersenen)

Maar uiteraard is het van belang dat je je er in kan vinden.
Succes en hou ons op de hoogte.



 
Dat is een andere visie Mtje. Ik moet zeggen dat een defecte aansturing me ook niet erg zou verbazen. Zijn er mogelijkheden om dit te testen?
 
ik test of de MOR phase geschikt is voor jouw lichaam. Mor phase pakt het op brein niveau aan. MOR staat voor Mu opioïde receptoren.

 
Geslaagd! ik mag mezelf Brain Q therapeut noemen!!
Lucas Flamend van Exendo heeft dit jaar de eerste 20 Brain Q therapeuten opgeleid.

Als Brain Q therapeut adviseer, test en behandel ik kinderen en volwassenen met psychische en lichamelijke klachten die voortkomen uit epigenetische problematiek, waaronder burn-out, chronische vermoeidheid, CVS, PTSS, bijnieruitputting, ADD, ADHD, Autisme Spectrum Stoornissen, depressie, dysforie, anhedonie, hechtings-problemen, middelen- en gedragsverslavingen, slaapproblemen, stressproblemen, moeite met het loslaten van nare ervaringen, trauma’s en angsten.

Een nieuwe visie/ wijze om de expressie van je genen te beïnvloeden d.m.v. voeding, leefstijl, suppletie (nutritionele-interactieve voedings-supplementen).

Sinds begin dit jaar pas ik deze inzichten al toe in mijn praktijk met zeer mooie resultaten!
 
Hoi Marijn, gefeliciteerd!!

Even over de Mor phase, deze suppleer ik nu bijna een maand ik merk er eigenlijk niets van behalve dat ik meer uitslag heb vd zon.
Ik meen ergens te hebben gelezen dat je minstens 2 maanden de mor phase in dient te nemen om verschil te merken?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan