Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Ik heb nooit gezegd dat ik het niet geloof, sterker nog, ik ben me bewust van het feit dat er slechts 1 energieveld is waar wij allen onderdeel van zijn. Mijn vriendin voelt ook heel veel aan bij andere mensen en krijgt vaak ook beelden door.

Het probleem zit hem in het feit dat ontzettend veel mensen hier misbruik van maken en zo handen vol geld verdienen over de argeloze zielen van anderen. Zo zijn er ook veel cold readers met zeer gerafineerde technieken waardoor je 100% zeker denkt te weten dat hij of zij via een hogere macht (of de macht waar we allen toegang tot hebben) dit je weet te vertellen.

Ik zou zeggen probeer het zelf uit en als het je gelukkiger of gezonder maakt, heb je je winst al geboekt. Blijf echter kritisch zodat je niet doorslaat in naiviteit.

 
Quote:
Het probleem zit hem in het feit dat ontzettend veel mensen hier misbruik van maken en zo handen vol geld verdienen over de argeloze zielen van anderen.


Ik weet ook nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Ik denk wel dat Mtje het allemaal goed bedoelt en zeker niet probeert om alleen maar geld te verdienen, maar echt wel het beste met iedereen voor heeft.

Toch vraag ik me af hoe betrouwbaar dat hele testen op afstand is. Als ik pas bijv zag dat er colloïdaal zilver wordt aangeraden om kwik te ontgiften..

Hartstikke leuk dat ze dat soort dingen "voelt", maar dit gaat echt niet lukken om kwik te ontgiften.

Quote:
Ik zou zeggen probeer het zelf uit en als het je gelukkiger of gezonder maakt, heb je je winst al geboekt. Blijf echter kritisch zodat je niet doorslaat in naiviteit.


Helemaal mee eens

 
Zelf en ik inmiddels een grote fan geworden van mensen die via voelen of spiertesten of wat dan ook dingen kunnen aanvoelen en of uittesten. Inprincipe ga ik alleen met mensen in zee/luister ik naar waarvan ik een goede referentie heb.

Wel is het vaak lastig om te zien dat diverse mensen elkaar weer flink tegen kunnen spreken.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit hoe dat kan. Zelf zoek ik op dit moment de verklaring dat iedereen zijn eigen gave heeft. Deze gaves hebben overeenkomsten en verschillen. Dit bepaald de bril waardoor iemand kijkt en bepaald ook iemand zijn sterke en zwakke punten. Vanuit dit punt werkt iemand. Dat doen we trouwens allemaal.

Sommige doen dat vooral vanuit een overtuiging en anderen meer vanuit geldelijk gewin.

Persoonlijk denk ik dat als je bv je zelf, met geest, ziel en lichaam, of je huis op orde wilt krijgen dat je er dan niet aan ontkomt om verschillende personen te raadplegen. Omdat iedereen zijn eigen inbreng heeft.

Het is dan ook oneerlijk om te verwachten dat 1 persoon jou wel eens van alles kan genezen.

Ook jij bent weer uniek met je eigen persoonlijke frequentie. Referenties kunnen een graadmeter zijn of je met iemand in zee wilt gaan en verder moet je goed blijven luisteren naar je gevoel naar wat jij wel en niet overneemt.

Zie jezelf als een puzzel en mensen zoals Marijn kunnen jouw een set puzzelstukjes geven, maar niemand zal je de complete puzzel geven, daarvoor heb je dus meerdere mensen voor nodig.

Ik hoop dat je hier je antwoord in kan vinden Janse

 
@Janse... je schreef: Als ik pas bijv zag dat er colloïdaal zilver wordt aangeraden om kwik te ontgiften..

Even een nuance.. Ja ik test of CZ ( colloïdaal zilver) gewenst/ nodig is om te ontgiften. Ik test echter nooit welke metalen specifiek. Ik zal dus nooit hebben aangeraden om via CZ te ontgiften van KWIK.

Het kan zijn dat ik op ( belasting van) zware metalen uitkom via mijn test en dan vertel ik dat je deze op verschillende manieren in je lijf kan hebben:

- door inademing ( verf en rooklucht)

- door opsmeren ( parabenen in cosmetica, shampoo, cremes, aluminium in deodorant en fluor in tandpasta)

- door voeding ( kwik in vis)

- door amalgaanvullingen

- door vaccinaties

Als men nog amalgaam vullingen heeft raad ik altijd aan om naar een ( biologische) tandarts te gaan om deze te verwijderen.

Overigens het is geen gokken/ voorspellingen of iemand "lezen". Ik kan me 'verbinden" met de ander zijn energie en met die energie voer ik alle kinesiologische spiertesten uit.

En het staat een ieder vrij om hier in te geloven of niet.

Mijn taak is niet om mensen te overtuigen van mijn werk maar (heb het druk genoeg met) het behandelen van mensen die graag geholpen willen worden.

 
Marijn heeft bij mij getest ,

Goed:Rauwmelkse A2 melk,geiten/schapenzuivel,roomboter,kokosmelk,kokoswater,

glutenvrijegranen/peulvruchten:aardappel,amaranth,boekweitgierst,kikkererwten,

linzen,mais,quinoa,rijst,sojabonen,tapioca,teff,tuinbonen,

Andere producten die goed testen:citroensap,gembersiroop,redpalm olie,Great Lakes gelatine groene bus,chocolade Vivani 92%,wortelsap,bio koffie caffeine vrij,gefermenteerde levertraan/boterolie,Magnesium L treonate Dr Mercola,Vit Cascorbyl Palmitaat poeder AOV of Source Naturals,eieren 10/week,thc olie ,Manuka honing

Vermijden:Gepasteuriseerde zuivel en slagroom,rauwe A1 melk,soja melk,

tarwe,haver ,spelt, rogge,gerst ,kamut,

Andere producten vermijden:Maca poeder,chorella,

Producten wel goed maar niet nodig:

Great Lakes gelatine rode bus,Zeolite,fo-ti root poeder Starwest,Kelp Natures Way,Acarola Vit C,

 
Organic,

Misschien interessanter voor hier om te lezen wat je ervan vond, of het klopte met eerdere diagnoses of eigen bevindingen...

 
Ik ben morgen aanwezig op het congres en ben hoop velen van jullie te kunnen ontmoeten/spreken. uiteraard ben ik benieuwd naar diegene die ik "op afstand" heb behandeld en dus nog niet gezien heb maar ook naar andere WP'ers.

Mocht je me zien, spreek me vooral aan. Voor degene die niet weten hoe ik eruit zie... op mijn site staat een fotootje... 8O http://www.balans-balans.nl/page10.php

Tot morgen!

Marijn(tje) Antonis

balans-balans

 
Leuk velen van jullie gezien te hebben op het congres. Ik kwam aardig wat bekenden tegen. Vergeleken met andere congressen vond ik deze er uit springen. Met name omdat de koffie, thee en heerlijke lunch !inbegrepen was en dat gaf een erg gemoedelijke sfeer. Het was een leerzame, interessante dag.
 
Ik wil ook graag weer eens rauwe boter eten. Dit hadden ze ooit bij Remeker, maar daar zijn ze mee gestopt helaas. Dit was echt heerlijk, vele malen lekkerder nog dan de gewone roomboter van proefnu die ik altijd heb.

Ik weet dat schotsehooglanders.nl dit binnenkort misschien ook gaat verkopen.

Weet iemand of je rauwe roomboter ook kan invriezen? Anders koop ik gewoon maandelijks een flinke voorraad.
 
ja ... kan je invriezen,

@watisgezond.. zo dan kan je er weer een tijdje tegenaan.

Ik had op het WPcongres 8 pakjes gekocht.
 
Bij bijnier uitputting testte ik voorheen of men adrenal glandular of cortex nodig had. meestal was dat de cortex. Sinds kort heb ik wat producten van Exendo ( DPp IV enzym, MOR en KOR phase) in mijn lijst opgenomen en deze testen erg sterk.
Bij bijnieruitputting test MOR phase nu steeds sterker dsan adrenal cortex.

Dat bevestigt het feit dat niet zozeer de bijnieren zijn uitgeput maar de aansturing ervan op brein niveau (epigenetische benadering van bijnieruitputting)
Ik had hierover al een masterclass gevolgd bij Lucas Flamend en ga nu eind maart de opleiding starten voor Brain Q therapeut. Dit is een nieuwe term, hij gaat voor het eerst 20 mensen opleiden.




 
Oh interessant Marijn wat je zegt over More phase. Dus het probleem zit idd in de aansturing vd hormonen. Zoiets is mij ook eens eerder verteld na een Vega scan die ik had gemaakt.
 
Ja dat is zeker een interessante benadering. Mijn maakt te het niet uit, het lichaam geeft zelf aan welke correctie het wil of welk supplement het meeste geschikt is. Voorheen testte adrenal cortex sterk en nu MOR phase.
MOR phase:
Epigenetische werking: verhoogt de expressie van het POMC-gen
Een aantal functies van het POMC-gen:
-stimuleert de aanmaak van endorfine
stimuleert de aansturing van cortisol
anti-aging
ATP stimulatie

De toepassingen hebben te maken met de belangrijkste functies van endorfine:
A. activatie van het beloningssysteem
B. remming van prikkels, stress en pijn
C. activatie van energie

toepasbaar bij:
-ADD, ADHD, aandacht- en geheugenproblemen
-depressie, dysforie, anhedonie, motivatieproblemen, uitstelgedrag
-stress- en prikkelovergevoeligheid, onrust, agitatie, bijnieruitputting
-vermoeidheid, burn-out, CVS, fibromyalgie, PTSS
-angsten, malende gedachten, piekeren
-slaapproblemen
-chronische pijn

 
Ja ik ben sinds gister avond en ook vandaag veel aan het lezen over exorfinen,dpp iv enzym. Het lijkt erop dat de puzzel stukjes op de juiste plek vallen. Ook als ik kijk naar mijn kids en hun babytijd tot nu toe. Ik zocht steeds richting bijnieren/schildklier maar mijn gevoel zei al dat ik het toch meer moet zoeken in het hoofd;-) ook als ik naar mijn broers/zussen kijk herken ik ontzettend veel!

Nu nog iemand vinden die mij hierbij goed kan begeleiden.
 
Is allemaal al bekend. Het gaat om de zogeheten HPA-as: hypothalamus-pituitary (hypofyse)-adrenal (bijnieren). Ik ben ervan overtuigd dat het twee kanten op gaat: van boven naar beneden en van beneden naar boven.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan