Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

@Jhanne: fijn te lezen dat je dit een "fijn draadje" vindt

Exendo heeft weer een nieuw product: Rosmarinus Optimum (carnosinezuur)

Een greep uit de vele toepassingen van carnosinezuur:
- Master nutriënt-antioxidant
- Stimuleert aanmaak van glutathion + omzetting in actieve glutathion
- Herstel van de endorfine gevoeligheid
- Vermindert de ontwenningsverschijnselen tijdens een exorfinenvrij dieet
- Chronische vermoeidheid
- Oxidatieve stress, moeite met herstellen bij sporten/fysieke inspanning
- Versterkt het geheugen
- Ontgiften van kwik
- Verminderen van pro-inflammatoire stress
- Alzheimer en Parkinson
- Diabetes type 1, 2 en 3 (hersendiabetes)
- Metabool syndroom en leververvetting
- COPD
- T3 schildklierhormoon
- Nachtblindheid, glaucoom en tunnelzicht

Uiteraard test ik tijdens een consult op maat ( via toegepaste kinesiologie) welke supplementen voor jouw lichaam versterkend zijn.


 
dat Rosmarinus Optimum klinkt veelbelovend Mtje.
zoals kwikontgifting, einde van deze maand laat ik de laatste 3 amalgaanvullingen verwijderen en Fred Neelissen heeft aangegeven dat ik daar ook mee aan de slag zal moeten om restanten kwijt te raken. Ik ben benieuwd waar de tandarts mee komt.
 
Ik heb de eerste Rosmarinus net in huis en wil m zelf ook gaan testen. Hij staat al op mijn testlijst en heb al een client waar deze sterk bij testte.( dame met vermoeide bijnieren, moeite met focus/ concentratie, ADD achtige klachten) Ik zal jullie op de hoogte houden van de resultaten.Top dat de laatste 3 vullingen eruit gaan.Hier kan je het volledige productfiche lezen: http://exendo-epigenomics.com/productfiche-rosmarinus-optimum/
 
Klinkt zeer interessant maar dat zijn meer supplementen van exendo.
Is dan het advies van dit supplement om langere tijd te slikken want bij het dpp iv enzym stond ongeveer 2 maanden eer je wat gaat merken dacht ik. Hoe is dat bij deze?
 
2 maanden voordat je wat merkt van het DPPIV enzym? de meesten merken het meteen... want je moet exorfinenvrij ( granen/ zuivel/soja) gaan eten dus krijg je ontwennings/ ontgiftingsverschijnselen.Het is nl onlogisch om een supplement te nemen dat exorfinen afbreekt en ondertussen deze blijven eten. De "rosmarinus" kan de ergste ontwenningsverschijnselen verminderen.
 
Htt jaar goed beginnen.. met een balans-dag !
Op za. 16 januari van 10-17 uur te Amsterdam.

Meer info:http://balans-balans.nl/cursus/cursus-cho-balans

 
ik zie tevens prachtige resultaten bij iemand met ADD (met ondersteuning van MORphase en sinds kort aangevuld met Rosmariunus) uiteraard ic.m het aanvullen van tekorten op gebied van vitamines,mineralen etc.
 
de bifido kan in het begin wat klachten geven..dan weet je dat het werkt omdat deze maagzuurbestendig zijn en dus op de juiste plek aankomen en hun werk kunnen doen. Red je de normale dosering niet van 1 capsule per dag

TIP: voor degenen die kefir maken... je zou een capsule bifidobacterium infantis erin kunnen doen.
 
Er is nog plaats voor de cho balans-dag! a.s zaterdag 16 jan. van 10-17 uurte Amsterdam
In de ochtend leer en ervaar je te werken met spiertesten en de praktische oefeningen van de basis balans. Oefeningen om meer in je kracht te staan en minder last te hebben van prikkels en stress uit je omgeving.

In de middag krijg je een introductie cursus Shin Do waar je bewust wordt en ervaart welke invloed woorden en houding op je energieveld heeft.
Meer info: http://balans-balans.nl/cursus/cursus-cho-balans
 
Voor wie DPPIV enzym gaat nemen is het raadzaam om geen exorfinen te eten
Exorfinen: granen, zuivel en soja.
Anders is het dweilen met de kraan open...

TIP; je kan beperkt schapenkaas, Remeker, yersey kaas nemen ( van A2 melk)
 
Vraag van Jhanne: Betekent dat dat een stress gerelateerde gluten/caseine/soja sensitiviteit kan bestaan zonder dat er sprake is van een lekkende darm?

Antwoord: meestal gaat exorfinenbelasting gepaard met een permeabele darmwand. Het zijn de gluten die deze schade aanrichten

 
Jhanne .. fijn te lezen dat de mist optrekt !
Ik zou je wel aanraden om het DPPIv enzym te nemem omdat dit de exorfinen kan opruimen. Je eet ze wel niet meer er zal nog voldoende opgeruimd kunnen worden en zo te lezen zal je daar baat bij hebben.

Het is ook echt ontwenning om zuivel te laten staan.. je zou de trek in zoetigheid kunnen reguleren door wat chroom te slikken. Echter als je DPIv enzym gaat nemen, daar zit protease bij in wat de alvleesklier produceert en wat eiwitten afbreekt plus nog een probiotica stam: de lactobacillus Rhamnosus.

En wat fijn dat je beter slaapt !

 
Het idee hierachter is dat ginkgo biloba GABA blokkeert en dat het lichaam hierop reageert door de GABA receptoren te herstellen.
De GABA van Exendo is ( de enige of een van de weinige) natuurlijke GABA ipv synthetische.

Heb je magnesium voetenbaden geprobeerd voor het slapengaan?
 
Hoe kom je er trouwens achter dat er iets mis is met de GABA receptoren? Sinds enkele maanden drink ik nog maar weinig alcohol (max 2 glaasjes per week), maar ik weet wel dat dit het enige is waar ik echt totaal ontspannen van raak.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan