Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

goed te lezen dat DPPIV en magnesium je zo goed helpt! en je beter slaapt.
Slaap is nl van belang voor herstel.
 
Ik ben HEEL blij dat ik dinsdag kom Marijntje, want het is echt drama hier. Ik weet even niet hoe ik uit het dal moet komen waar ik nu in zit.
 
Biebs...ik zie hier alleen jouw forum-naam en weet dus niet wie van de cliënten jij bent in mijn agenda op di 8 maart....
 
Vorige week bij Marijn geweest voor een eerste consult. Ik riep altijd "kwam er maar een bonnetje uit mijn lichaam met waar ik wel en niet tegen kan en wat ik allemaal moet eten/innemen." Ik wist dat ik iets niet goed deed, maar wist niet wat.

De uitkomst van de tekort test werkte voor mij als die bon en ik heb er veel uit kunnen halen. Ik bleek bijvoorbeeld zwak te testen op kokos! Terwijl ik mijn dag al begon met een lepel kokosolie en dit gedurende dag vaker at.

Ik testte vooral laag op mijn bijnieren (70/100) en had ik een behoorlijk magnesium tekort (45/100). Verder toch best wat tekorten (vitamines, mineralen, etc), dus die ben ik aan het aanvullen met voeding en veel supplementen.
 
Je kan meer ervaringen lezen op mijn website:http://balans-balans.nl/ervaringen

En in dit topic staan aardig wat reacties van WP'ers een behandeling hebben genoten.
 
Hoi Mtje

Ja ik heb alle reacties van pagina 1 tot 24 gelezen. Super dat ze zo opknappen.

En geweldig wat je doet.Je hebt precies een technilogie uitgekozen die past bij je gave. Heel byzonder.
Nu vraag ik me af die suplementen die je gebruikt of dat ook geen invloed heegmft op he zuivere gave?

Heb lang geleden iemand gekent die ook heling deed op afstand. En ik voelde dit van top tot teen.

Is dat ook zo bij jou dat mensen dit voelen als jij op afstand werkt?
 
Hoi Briesje,
Dank voor het compliment.
Het maakt niet uit als je supplementen gebruikt. Als ik een waarde test en die is OK en je neemt er supplementen voor werken deze dus voor je.
Ik heb een praktijk ( in Amsterdam) waar je langs kan komen als een consult "op afstand" te vaag is.

Een enkeling (erg gevoelig) voelde dat ik "op afstand"iets deed. De meeste niet op het moment van behandeling ( geef ook geen tijden door) en er is geen contact.
 
8 maart ben ik bij Marijn geweest, en sinds 5 weken ben ik aan het werken aan mijn tekorten.
Ik gebruik magnesium (scoorde 45/100), jodium, zink, vit C, vit D, vit B complex, Mor-phase (voor mijn bijnieren die 70/100 scoorden) en DHL betaïne.

Nu sinds bijna twee weken echt goede weken.. Ik kon afgelopen woensdag anderhalf uur weg zijn naar de stad om spullen, en ik kwam terug en was niet totaal uitgeput. Even gezeten, thee gedronken en kon zo gewoon bijkomen. Net als met grote boodschappen vorig weekend. Durf nog niet te vroeg te juichen, maar dit is echt HEEL bijzonder.
 
Oh en ik heb tot afgelopen donderdag KOR-phase gebruikt maar die is nu op.
Gisteren en vandaag slechtere dagen, dus even afwachten hoe dit zich ontwikkelt.
 
Biebs wat fijn te lezen dat je je beter voelt en weer wat meer kan ondernemen!
Let je wel op of het goed blijft zonder supplementen. Hou me op de hoogte.
 
ik heb eens een topic aangemaakt over carpoolen/ boodschappen doorgeven als iemand naar een boerderijwinkel gaat, maar kan dit topic niet vinden.
Jullie wel? ..dan graag de link.

Wie woont er in Amsterdam en gaat wel eens naar Mathijs de Haan in Ingen? en zou voor mij af en toe roomboter mee willen nemen?
 
Na 2,5e goede week nu een slechte week. Alles is te veel. Ook sinds maanden weer heel erg last van mijn spieren? Alles zit vast en voelt alsof ik op een verkeerd bed heb geslapen (slaap al jaren op hetzelfde bed). Het voelt echt als een achtbaan aan hoop en wanhoop.

8 maart dus naar Marijn in Amsterdam geweest, begonnen met allerlei supplementen en gestopt met tarwe, kokos en steenvruchten.
5 weken later had ik 2,5e goede week. Mijn lichaam was echt bezig, want voor mijn gevoel at ik echt genoeg maar ik viel toch af.
En nu dus weer een heel slechte week met pijnlijke spieren, en hoewel ik volgens mij niet meer ben gaan eten ben ik ook weer wat eraf was aangekomen.
Wat doet mijn lichaam toch allemaal!
 
@Mtje: in je profiel kan je "onderwerpen gestart" vinden. Echter zie ik daar niet een onderwerp staan wat lijkt op waar je naar vraagt. Deze lijkt helaas vervallen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan