Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Mtje, de rauwmelkse boter die Matthijs verkoopt is afkomstig van de Beekhoeve in Kamerik. Dat is alweer een stuk.dichter bij jou in Amsterdam. Zij verzenden ook, dus misschien hoef je helemaal je woonplaats niet uit.

Mike
 
@Biebs: jammer te lezen dat je nu weer een slechte week hebt gehad. En die vallen meer op na 2,5 week je weer eens goed gevoeld te hebben.
Je schreef dat de KOR phase op was... ga je hier wel mee door of neem je nu een tijdje niet? Hou me op de hoogte en mail me anders voor een herhalingsconsult.

@Heksje dank je.. ik ga kijken
@Mike: ja dat zag ik ook. Dank voor de tip.
 
Ik heb KOR-phase maar een paar dagen niet gebruikt, toen al nieuwe besteld!
Het enige dat ik niet meer gebruik is colloïdaal goud, geen nieuwe besteld nadat de fles op was. Heeft voornamelijk te maken met financiën.. Ik moet het helaas doen met 122€ per week. Een herhalingsconsult stel ik dus ook het liefst wat langer uit, zodat eerst alle supplementen die ik nu gebruik hun ding kunnen doen :)
 
@ muis: ik testte er sterk op mij Marijn, en samen met Mor-phase gebruik ik het voor mijn bijnieruitputting.
 
Afhankelijk van de fase van uitputting zet ik MOR en/of KOR ( nieuwe naam magnesium optimum) in (test ik op maat via toegepaste kinesiologie)
In de extremere gevallen is de KOR ( kappa opïode receptor) gedownreguleerd en dit is een soort van rem. Het is van belang dat de rem ook werkt anders ga én blijf je je malen, piekeren, onrust. Door het remmen maak je nl GABA aan ( geeft ontspanning en rust)
Overigens beter geen uitgeputte bijnieren noemen ( dan lacht de huisarts ons uit) maar hypo adrenalisme.
 
Marijn, tegen de tijd dat Peter Dros naar buiten kan komen met zijn methylatie-methodes moeten we nog maar eens gaan praten. Alles wat je beschrijft heeft hiermee te maken, maar nu is het allemaal nog behoorlijk ingewikkeld. Dat ligt overigens niet aan jou, jij doet goed werk, maar gewoon omdat we nog niet zo ver zijn dat we doelgericht hormoonverstorende en neurodegeneratieve zware metalen en andere belastende stoffen uit de cellen kunnen verwijderen en afvoeren via de ontlasting. Dat moment komt echter steeds dichterbij, geloof me!

Mike
 
Ik heb ook de tekort test bij Marijn gedaan, kan het iedereen aanraden..vooral ook om duidelijkheid te verkrijgen en daar op gericht te kunnen behandelen.
Ik heb nog niet alles binnen qua supplementen en ben net gestart met wat ik al wel heb dus mijn volgende update komt nog.
 
Mike ik ben benieuwd naar waar Peter Dros naar buiten gaat komen. Methylatie is een uiterst belangrijk proces in het lichaam. En vaak loopt het lichaam hier vaak vast. Co factoren van het methylatieproces dan zodoende belangrijk om in te zetten. Ik werk hier tevens mee. Hier kom je vaak tegen dat genmutaties dit proces verstoren.
Ik heb onlangs een nieuwe testlijst gemaakt waar ik delen van het methylatieproces op verwerkt heb en indien nodig meeneem tijdens een consult.
 
Jhanne.. ik zie je binnenkort weer en dan testen we verder. Dank voor je reacties hier op het forum.
 
Mike: je schreef "doelgericht hormoonverstorende en neurodegeneratieve zware metalen en andere belastende stoffen uit de cellen kunnen verwijderen en afvoeren via de ontlasting"
Zware metalen worden afgebroken in de volgende bio chemische processen: glutathionconjugatie ( glycine en cysteine plus verschillende co factoren en methylering.
Hormonen worden afgebroken in de fasen gluthathionconjugatie (glutaminzezuur), glucuronidatie en methylering.
Deze vallen onder conjugatie (fase 2 lever) en hebben allemaal hun eigen stofjes nodig. Het is dus puzzelen waar iemand vast loopt.
Elk proces breekt nl andere stoffen af: paracetamol en alcohol , koffie, chemotherapie, pesticeiden, AB, medicatie, de pil, oestrogenen, testosteron, schildklierhormoon, neurotransmitters, cortisol, zware metalen, nicotine.
 
Ik heb het vermoeden dat mijn zink gehalte laag is, zou WAPF voeding voldoende moeten zijn?
 
Zink zit in dierlijke producten, vooral vlees. Inname is echter niet noodzakelijk ook opname. Maagzuurtekort kan leiden tot een geringe zinkopname.

Mike
 
En nog weer iets anders, ik slik sinds kort b complex, maar nu is mijn urine neon geel en ruikt sterk, wat zou dit kunnen betekenen? slechte opname?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.783
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan