Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Sorry voor alle vragen hoor, maar wat bedoel je dan met algemeen ? welke organen er minder goed functioneren ? of ook waar een bepaalde klacht vandaan komt ?

 
Kijk anders eens op haar site www.balans-balans, dan legt ze haar werkwijze duidelijk uit! Ja de organen inderdaad en wat je beter kunt vermijden qua voeding, en bij tekorten wat je daar voor kunt nemen, ze heft blokkades op, dat soort dingen,

 
"Moos" leuk jou en Wim ontmoet te hebben en goed te horen dat jullie enthousiast zijn. Ik ben altijd blij als er mensen komen die bekend zijn met WP want de meeste info die ik gebruik is hiervan afkomstig en dus erg handig als men er al meer vanaf weet.

 
Ik ben blij dat mijn man bij jou geweest is Marijn. De uitslag was verrassend. Hij is nu het ook eens van een ander hoort nog meer aan boord.

Wat ik mij nu al een tijdje afvraag Marijn, staan alle mensen die bij jou komen van te voren al open voor jouw manier van testen? Als ik bv denk aan sommige familieleden die heel erg in het voedinscentrum geloven en bv Reiki heel erg raar vinden (in de zin van, dat rare gedoe niet aan mijn lijf). Komen dat soort mensen überhaupt wel bij jou en kun je ze dan ook nog wat wijs maken?

 
Goed te horen dat ik jou daar ook mee heb geholpen.

De meesten staan open voor de manier waarop ik werk. Er zijn er echter ook die geen raad meer weten en alles proberen. Je hoeft er nl niet 'in te geloven'

Of ik ze dan nog wat wijs kan maken? Ik maak niemand wat wijs. Je krijgt nl niet mijn mening te horen over wat ik goed of slecht vindt mbt voeding maar wat jouw lichaam wil/kan verteren/verdragen. Over 'wijs maken' gesproken.. ik hoop dat de men er wat wijzer van wordt.

 
wijs maken is niet goed gekozen. Ik bedoel willen ze dan nog je adviezen aannemen? Ik weet dat je er niet in hoeft te geloven, de werking staat daar los van. Maar ik kan mij goed voorstellen dat een deel van de mensen die hier niet in geloven ook niet openstaan voor de uitkomsten. Ik heb geen idee hoe ze dan bij jou belanden, maar dat ter zake.

 
als je niks hebt met mijn manier werken, zal je ook niet naar mij toe komen voor een consult. Degene die wel hiervoor kiezen, volgen de adviezen op.

Soms komen 'minder gelovigen' nadat een vriendin/partner is geweest en sterke verbetering heeft doorgemaakt. Het delen van ervaringen is erg krachtig middel. Eerst zien, dan geloven.

 
Nou ik heb er net weer een leverreiniging opzitten. De vorige keer na het bezoek aan jou was het een megaoogst en nu heb je ook weer een goede invloed gehad. 1 steen was zelfs 2 bij 2 bij 2,5! . Ik denk dat het die en zijn broertje was die afgelopen bezoek zo in mijn rug aan het poken was. Dus de volgende reiniging is weer na een bezoek aan jou.

En dat Essenerbrood is best lekker trouwens en een goed alternatief voor de zuurdesem. Ik moet alleen nog bedenken wat ik met de bambukoffie ga doen, waar je mij negatief op testte, want ik kwam nog 3 potten tegen in de kast :(

 
Naief, ik ken iemand die dit drinkt, wat wil je er voor hebben, dan zal ik het eens vragen?

 
Wat fijn zeg dat je door mijn behandeling helemaal schoongespoeld wordt. Dan blijkt dus wat die energie doet die ik je geef. Dit zal mede komen doordat er ook blokkades worden opgeheven en alles dus weer goed gaat stromen. Jemig wist niet dat die stenen zo groot konden zijn. Nou hoorde ik van een andere WP er die aardig verstopt zat dat hij na een bezoek bij mij ook helemaal leeg liep. Hij mailde me dat mijn behandeling beter werkt dan zelf oxypowder! haha

Kijk er is al iemand die je bambu koffie wil overnemen...Ga jij verder met de PACHA koffie die wel goed testte. Zat er nou tarwe in de bambu koffie? was dat waarom die zwak testte?

 
even kijken, er zit in de Bambu: cichorei, tarwe, vijgen, gemoute gerst en eikels. Maar Mtje,door de tarwe, zou dan niet iedereen zwak op deze koffie testen? Test jij iedereen zwak op tarwe?

Ik heb er 3 potten van staan, in totaal 400 gram. Het koste mij 14,40. Als jouw kennis er ca. 8,- voor geeft of bv paranoten voor me koopt, dan vind ik het weer goed.

 
Dank voor de opsomming van wat er in bambu koffie zit. Tja, zo goed als iedereen die ik heb test getest, testte zwak op tarwe. Een enkeling testte sterk.

Het betreft niet een kennis van mij die de bambu wilde overnemen dat schreef marijan

 
ahh, dat was Naief, jammer Naief maar de persoon die het gebruikt is bij Fred Neelissen geweest gisteren en die testte er ook zwak op, dus hij heeft de bambu ook in de aanbieding nu :(

Misschien kan je de volle blikken in de winkel ruilen voor een ander artikel, ik zou het gewoon vragen.

 
Uit ervaring kan ik zeggen dat bijna iedereen sterk test op rauwe melk. Echter ik heb nu al een paar personen (op een hand te tellen) getest die 'zwak' testten op rauwe melk en rauwmelkse kefir.

Zo zijn er altijd uitzonderingen... we zijn allemaal uniek en onze lichamen reageren elk anders.

Wil jij weten welke voeding versterkend/ verzwakkend is voor JOUW lichaam?

Kom dan eens langs voor een consult op maat.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.767
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan