Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Ik heb de tekort-test op afstand gedaan.

Resultaten:

werking darmen en spijsvertering: 60%. Oorzaak: voedselallergien/intoleranties en aanwezigheid zware metalen 10% (hoe dat nu weer kan?) en door combi uitgeputte bijnieren en vertraagde schildklier.

Aanwezigheid stress: 50%

Werking bijnieren: 80%

Werking schildklier: 80%

Maagzuur: 80%

B11/foliumzuur: 65%

B12: 65%

Kobaltwaarde: 65%

Ijzer: 65%

Jodiu: 65%

Selenium: 60%

Magnesium: 70%

MSM: 60%

Zuurstof: 90%

Dat was het ongeveer een beetje. Het wordt mij aangeraden om adrenal cortex te nemen. Ik ben een beetje huiverig en ik lees dat bestellingen via iherb.com nogal lang onderweg zijn. Is er een alternatief?

Vervelende is dat ik weinig geld heb. Ik heb op het moment veel stress. Mijn vriend heeft een aan het werkgerelateerde depressie. Hij wordt door zijn leidinggevende valselijk beschuldigd. Dit brengt veel spanningen met zich mee. Het huis staat op de kop door de verbouwing. Gelukkig is hier een zzp-er aan de gang maar ik kan door alles niet goed werken aan mijn scriptie. Bij het lezen van een mail van mijn begeleider moet ik al direct huilen. Voor de rest weet ik niet meer wat ik wil.

 
Quote:
Het wordt mij aangeraden om adrenal cortex te nemen. Ik ben een beetje huiverig en ik lees dat bestellingen via iherb.com nogal lang onderweg zijn.


Waarom ben je huiverig?

Bestellingen zijn bij mij doorgaans 2-4 werkdagen onderweg als je voor de normale verzendwijze via DHL kiest, dat lijkt me niet echt lang als je bedenkt dat het vanuit Californië komt.

http://www.iherb.com/Nutricology-Ad...adrenal cortex&rc=14&sr=null&ic=2

Deze wordt hier doorgaans aangeraden en dat lijkt mij ook de beste. Toen hij een keer niet op voorraad was heb ik een keer deze besteld:

http://www.iherb.com/Enzymatic-Ther...drenal cortex&rc=14&sr=null&ic=12

Scheelt qua prijs erg veel en ik vind hem niet minder goed werken. Mensen zijn misschien huiverig voor de magnesium stearate die op de ingredienten lijst staat, dat lijkt me wel terecht. Ik heb begrepen dat het wordt gebruikt om de capsules gemakkelijker los te krijgen tijdens het productieproces. Wellicht zou het dus helpen om de capsule open te maken en het poeder los in te nemen met water. Zelf doe ik dit niet maar neem ik de hele capsule.

 
Hamster,

In die andere adrenal cortex zit ook nog titanium dioxide:

http://www.naturalnews.com/027000_titanium_dioxide_vitamins.html
Quote:
Vitacost bans titanium dioxide from in-house brands

Titanium dioxide is considered extremely unsafe by Vitacost, which banned the ingredient from its in-house supplements label (NSI).

Learn more: http://www.naturalnews.com/027000_titanium_dioxide_vitamins.html#ixzz2oCyYUL2H


En magnesium stearate is een transvet dat gebruikt wordt IN het product zelf. Het zit dus niet in de capsule of aan de buitenkant van de capsule.

Het poeder los innemen zonder de capsule zal dan ook niet helpen.

Kaasmeisje,

Je kan met een creditcard betalen bij Iherb maar waarom probeer je niet eerst de 'gewone' adrenal van de hele bijnier? Deze is veel goedkoper en in principe een stuk natuurlijker.

 
in de tekort test werd de adrenal glandular afgeraden. Helaas heb ik geen creditcard. Is er niet iemand die toevallig een potje voor mij kan en wil bestellen en dat ik daarvoor een redelijke vergoeding betaal?

 
Kaasmeisje, heb je nog meer supplementen aangeraden gekregen ? Of alleen adrenal cortex ? Ik kan je helaas niet helpen met bestellen bij iherb, ik heb ook geen creditcard.

 
Ja, er is werk aan de winkel. Hopelijk wil iemand mij helpen met het bestellen van de adrenal via iherb.com. Ik kan dan het geld vooraf overmaken + een vergoeding.

 
Pike heeft hier zelfs een apart gmail-adres voor in het leven geroepen: pikesupplementen (at) gmail (punt) com.

Mike

 
Ik ken echt niemand met een creditcard hier in de buurt. Ik wacht de mail van Pike af. Is mij dat te gek dan regel ik een credit card.

 
Kaasmeisje,

Ik heb je mail niet ontvangen. Wil je het nog eens versturen ?

pikesupplementen (at) gmail.com

 
Mtje, dat merk adrenal cortex ziet er ook goed uit. Iemand die er minder goede dingen in ziet zitten ??

 
Vorige week op afstand laten behandelen door Marijn, en vandaag met Wim er heen. Was een hele leuke ervaring, leuk mens :D en met huiswerk gaan we twee maanden aan de slag en dan kijken we weer verder, spannend! We zitten in ieder geval niet verkeerd met ons Weston price eten, fijn om te weten :lol:

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.551
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan