Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Quote:
Op afstand voelen wat je tekort komt??


Tja, doet me een beetje denken aan de kaartleggers op TV, maar goed als het je helpt.....ook een placebo effect is een effect.

 
het placebo effect wordt door bijna niemand serieus genomen. Heel jammer. Het is namelijk de kracht van je eigen gedachtes. Die kunnen je dus helen!

Met je intenties kun je nog veel meer doen.

Op afstand iets voelen is maar een kleine stap verder dan op korte afstand voelen.

Voor de sceptici: - het werkt, ook als jij er niets van geloofd - alles is energie. Dit is zo makkelijk gezegd, maar denk daar eens serieus over na. Alles trilt. Ook de moleculen in de stoel waar je nu op zit, net als jij zelf trouwens. Dat je dat niet ziet of ervaart is jouw menselijke waarneming.

Heb je je wel eens afgevraagd, hoe het komt dat je met je mobiel in huis kan bellen? Speel er maar eens mee. Laat je bellen en hou de telefoon maar eens onder een dikke houten tafel of op de tafel en zet er maar eens een pan overheen, met het raam dicht! Ben je nog steeds bereikbaar? Leg hem maar in je kast tussen je kleren, enz. Hmmmm. De wereld is dus niet zo vast als dat jij hem waarneemt. Dit is stap 1. Hoe Marijn vanuit Amsterdam jouw energie kan voelen is dan weer stap 2. En dat mijn beste vrienden is voor een volgende keer :wink:

 
Quote:
het placebo effect wordt door bijna niemand serieus genomen. Heel jammer. Het is namelijk de kracht van je eigen gedachtes. Die kunnen je dus helen!

Met je intenties kun je nog veel meer doen.


Zo ont-zet-tend mee eens! Het is heel erg jammer dat mensen dit niet inzien. Je bent zelf je grootste genezer, alleen al door de kracht van de gedachten. En andersom geldt dat dus ook, want je bent zelf de grootste veroorzaker van je klachten, dan wel je kan met je gedachten je genezing tegen houden.

Het placebo effect is overal om ons heen, maar veel meer 'stiekem' en onder de radar. Kijk o.a. naar de kathedralen van ziekenhuizen. Het zijn expres van die indrukwekkende gebouwen zodat de patiënten vertrouwen krijgen in de hoogstaande genezers.

Het is zo makkelijk om ongelovig over iets te doen en het vervolgens ook direct af te wijzen. Blijkbaar is er toch een bepaalde ervaring op afstand geweest (tussen Mtje en Mike i.c.). Je legt al uit hoe dit kan Naief, maar de ongelovigen zullen veelal ongelovig blijven omdat ze het niet kunnen verklaren en niet kunnen (en willen) zien. Het is niet alleen maar onwil, al denken mensen met een ruimere blik dat wel vaak. Mensen worden dom gehouden en al hetgeen ze niet kennen is eng. Er gebeurt veel meer om ons heen dan ons geleerd is op school. We zien het niet, want we zijn blind en afgestompt gemaakt, door educatie, voeding, mainstream media, etc.

 
we dwalen een beetje af, maar over die kathedralen (van kerken) Heksje. Wist je dat die op kruispunten van leylijnen staan met het midden van het kruispunt in het midden van het kruis. Het liefst nog met de doopvont erop. De ingang van de kerk was vaak van kwartzsteen. Die steen heeft een vernauwend effect in je lichaam. Je voelt je wat klein/bedrukt. Bij het midden is dan weer marmer gebruikt, dit heeft het omgekeerde effect. Je gaat dan echt in god geloven. Slim he.

 
Jeetje naief, dat wist ik niet, maar herken wel erg de uitwerking bij de binnenkomst van een kerk. Wat ontzettend gemeen en laag om mensen zo te beïnvloeden en naar je hand te zetten!

Met de kathedralen van ziekenhuizen doelde eigenlijk op de immensheid van de ziekenhuisgebouwen. Ze zijn als kathedralen gebouwd en hebben vaak dezelfde uitwerking. Zullen ze daar ook dergelijke trucs hebben uit gehaald?

 
Ik besef heel goed dat het voor sommigen te ver gaat dat ik behandelingen op afstand geef.

Ik heb een praktijk in Amsterdam waar je op consult kan komen als dat je meer aanspreekt.

Echter omdat ik de kinesiologische spiertest van je overneem ook als je wel in de buurt bent om te testen maakt de manier waarop ik test weinig uit of je in de buurt bent of niet.

Uiteraard kan je bij een live bezoek wel vragen stellen en is er interactie.

Voor de sceptici staan er hier toch al aardig wat positieve reacties (waaronder die van Mike zelf) op mijn behandelingen zowel "op afstand" als in mijn praktijk.

 
Ik ben al meerdere malen door Marijn behandeld. Ik ben heel dankbaar dat zij op mijn pad is gekomen.

Ten eerste is ze een zeer fijn mens. :-)

Je wordt merkbaar in balans gebracht. Ik zit altijd meteen goed in mijn vel.

Wat ik erg prettig vind, is dat je helemaal in kaart wordt gebracht.

Je komt erachter of er toch iets van de WAPF voeding door jou (nog) niet te verdragen is.

Je komt er precies achter waar je zwakke punten en de tekorten zitten. Je weet dan waar je extra aandacht aan kunt besteden. Ook punten waarvan je zelf misschien verwacht, dat het helemaal niet goed zit, kunnen er bijvoorbeeld weer veel beter aan toe zijn dan je dacht.

Je weet waar je aan toe bent en hoeft minder te raden waar de problemen precies zitten en kunt dus gericht aan de slag.

 
Marijn heeft mijop afstand 'gelezen'. De uitslag was bij verrassend raak, ze kwam met dingen die zij niet kon weten omdat ik deze hier nog niet heb gedeeld. Bovendien neemt ze de moeite om een uitgebreid verslag voor je te schrijven met praktische tips. Klasse!

Mike

 
je hoeft de producten echter niet mee te nemen.

@muis ..Nee, ik heb nog nooit op paardenmelk getest. Wel op buffelmelk, koe, geit, schaap.

 
voor allemaal de beste wensen voor 2015.

Dank voor het delen van jullie positieve ervaringen hier.....velen hebben via jullie ervaringen de weg naar mijn praktijk gevonden. Dank hiervoor.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.838
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan