Tekort Test bij Marijn in Amsterdam

Hallo Marijn,

haha, dat is een simpele vraag, maar een wat lastig antwoord en waarschijnlijk past dat beter in mijn eigen topic.

 
Ik ben ook bij Marijn geweest en het bevalt heel goed. Marijn geeft heldere antwoorden en heeft me echt geholpen in te zien welke stoffen ik tekort kwam. Ik voel met de week sterker worden en ik heb veel vertrouwen in haar werkwijze!

 
Een maand geleden ben ik voor het eerst naar Marijn gegaan, omdat ik graag wilde weten welke voeding ik beter wel of niet kon nemen en welke supplementen ik nodig had om tekorten aan te vullen. Ze heeft uitgebreid de tijd voor me genomen en de volgende dag had ik al een volledig verslag per mail ontvangen. Top!

Dinsdag ben ik weer gegaan en mijn gezondheid bleek behoorlijk vooruit gegaan te zijn, zoals o.a. de werking van de lever, darmen en spijsvertering.

Voor mij was het vooral opvallend dat mijn stramme nek- en schouderspieren weer helemaal soepel waren en dat het slapen ook beter ging. Vannacht heb ik zelfs voor het eerst sinds 17 jaar zonder slaapmiddelen kunnen slapen. Hier ben ik echt heel erg blij mee!

Dank je wel Marijn :D

 
Hoi zonne ik lees nu dat ik het verkeerd gezegd heb. :oops: Marijn heeft mij op afstand geholpen. Ik ben dus niet letterlijk in Amsterdam geweest. Dus dat kan Marijn dus ook, op afstand voelen wat je tekort komt en op welke voeding je sterk of zwak reageert.

 
Hoi Marijn. Mijn naam is Agaat. Ik denk dat je het dan wel weet. Bedankt voor al je hulp en het beantwoorden van mijn vragen, heel fijn :D

 
Afgelopen maanden heeft Marijn mijn gehele gezin onder handen genomen, inclusief mijn persoon. Wij zijn zeer tevreden over Marijn en haar werkwijze. Marijn is in staat om tekorten op te sporen, om vervolgens deze op te lossen c.q. 'in balans te brengen' met voedingsadviezen en eventueel gebruik van supplementen. Wat ik daarnaast erg fijn vind is dat Marijn 'Weston Price' begrijpt en omarmt. Advies op maat dus met volledig respect van onze manier van eten.

Binnen ons gezin ervaart eenieder een verbetering van het gestel. Bij het ene kind meer als de ander, maar mijn zoon heeft enorme sprongen vooruit gemaakt nadat bleek dat hij last heeft van een forse caseïne-intolerantie. Zelf heb ik ook qua gestel een paar flinke stappen vooruit gezet.

Mocht je advies wensen over je eigen lijf en lendenen dan kan ik je in alle oprechtheid Marijn aanbevelen.

Alex

 
Ik neem zelf al een tijdje astaxanthine.

Nu heb ik dit tevens toegevoegd bij opties om jodium en selenium aan te vullen en kom steeds vaker hierop uit (dmv toegepaste kinesiologie) dan op lugol's druppels en/ of selenium supplement. Bij tekorten test ik of men dit uit voeding kan halen en/of een supplement nodig is en zo ja welke.

Een vertraagde schildklierwerking gaat samen met een jodium en/of selenium tekort. Astaxanthine helpt hierbij. Ik zie goede resultaten na het nemen van astaxanthine op de jodium en seleniumwaarde. Er wordt nergens specifiek vermeld dat astaxanthine jodium en selenium bevat maar alles uit de zee bevat beide. Selenium zit in o.a in schaal en schelpdieren Astaxanthine is het extract van een alg (Haematococcus pluvialis). De schaal, schelpdieren en vissen eten die alg. Het is een groene alg die een rode kleurstof maakt die een garnaal, zalm en flamingo roze kleurt.

En als voordeel dat je dus niet zowel jodium en selenium hoeft te nemen én er zijn nog vele andere voordelen van astaxanthine (anti aging, anti kanker, ogen, etc)

TIP: Bij iherb kan je die van Nutrex, bio astin kopen. 120 stuks van 4 mg kosten daar ong. 22,50 euro. Dosering 1 per dag dus doe je 4 maanden mee. Dat is dezelfde als die Ron Fonteine verkoopt alleen daar betaal je 20 euro voor 60 stuks( ook 4 mg

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.783
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan