Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Donald Trump is transgender?
Daar geloof ik niks van.

Nee dat is onzin, er staat veel troep op YouTube. Trump is een uberman, maar inderdaad met een softe gelaats- en lichaamstructuur. Je ziet dit ook bij zijn zoons, een beetje vatsig en weinig spieren. Maar dat maakt iemand niet perse vrouwelijk.

de een heeft meer bottenbouillon gehad als kind misschien?

Ook al ben ik er niet zeker van dat Máxima een tranny is, je kan niet alles weg definieren onder het mom van voedingstekorten. Zoals Kevin al een aantal keer heeft aangetoond, horen bepaalde kenmerken echt bij mannen óf vrouwen. Daar kan je met de beste wil niets aan veranderen.

Joost

Er zijn ook zeer zeker vrouwen met mannelijke trekken, zeker onder zwarte vrouwen. Kijk bijv. maar naar Berget Lewis (tenzij je ook gelooft dat zij er een is):

We moeten oppassen dat we idd niet overal trannies gaan zien die er helemaal niet zijn!

Mike

:) Inderdaad, als je je een tijd lang verdiept in dit thema lijkt de hele wereld wel te bestaan uit transgenders!
Maar dat is natuurlijk niet zo. Sommige vrouwen hebben gewoon een grove uitstraling van zichzelf. Alleen in de gebieden waarbij ze ons 'het publiek' opzettelijk willen misleiden daar kun je ze vinden. Muziekindustrie, Hollywood, sportwereld, politiek en Koninklijke families, daar zijn ze van nut. Dat zijn ook de gebieden waarbij de MSM hun misleiding ondersteunt.
Julia Roberts is geloof ik al 5x uitgeroepen tot mooiste vrouw ter aarde... Ja, als dat wordt gezegd dan twijfel je er natuurlijk niet aan of ze misschien stiekem toch een man zou kunnen zijn.
Idem dito met de Royals: wauw, wat ziet bv.Maxima er weer prachtig uit, zo vrouwelijk bla bla.

Maar ook hier geldt: symbolism will be their downfall
Maxima = madame X
Die transgenders/transseksuelen zijn gek op woordspelingen.
Beyonce - be-Y-once
Tina/Lara Turner
En de andere voorbeelden die ik al noemde met mannelijke achternamen in hun artiestennaam verstopt.
Mijn theorie gaat verder, ik moet hem alleen nog even uitwerken. Maar niet nu, want ik ga aan het werk :), ik meld me later weer.

Wat betreft Ivanka, ik zie een vrouw, volgens mij is ze gewoon een echte vrouw. En Trump een echte vent!
En Melinda.....een vent. Het is een naamswisseling:

Bill & Melinda = Mell en Belinda

Berget Lewis die in trouwjurk het jawoord gaf aan een vrouw tijdens Amsterdam Gay Pride, 2015
Als artiest wel te vinden was voor een knallende optreden bij COC's True Colors en het Regenboogfestival en wie weet bij nog meer van dat soort festiviteiten.
Maar ja, dat is natuurlijk ook niet alleszeggend en wie weet is zij ondanks haar mannelijke trekken wel een uitzondering op de regel.

Ik heb de wijsheid niet in pacht, dus misschien is Berget er ook wel een. Daar gaat het me niet om. Ik beperk me tot de echt overduidelijke gevallen en sta volledig open voor andere mogelijke gevallen, want het is wel duidelijk dat de machtselite bol staat van de trannies.

Argumenten als mannelijke achternamen zijn wat mij betreft niet steekhoudend, want als Anna Mae Bullock trouwt met ene Ike Turner wordt ze automatisch Turner, waarom ze de voornaam Tina heeft aangenomen weet ik niet. Voor mij is ook helemaal niet bewezen dat ze een man is. Ook van Maxima weet ik dat niet zeker, maar het zou allemaal best kunnen.

Over Be-Y-Once: ja, ze spelen met namen met een dubbele bodem. Maar is het niet bij je opgekomen dat Y ook kan slaan op Y-heads, oftewel: satanisten. Het hoeft dus niet per se te slaan op het Y-chromosoom. Maar ook hier geldt, het zou allemaal best kunnen. Zo speelt de elite ook met numerologie, maar niet elke numerologische exercitie gedaan door mensen die zich hierin verdiepen hoeft te kloppen, je kunt jezelf hier ook teveel in verliezen en dingen 'kloppend' maken die helemaal niet zo hoeven te zijn.

Wat ik maar wil zeggen is, er zijn belangrijkere dingen om je in te verdiepen die wel klip en klaar zijn aan te tonen, dus ik ga me hier niet al te veel in storten, als jullie het niet erg vinden.

Mike

Deze topic is een leuke afleiding, maar ook wat mij betreft niet iets om je teveel mee bezig te gaan houden.
Er zijn inderdaad belangrijkere dingen om je in te verdiepen.

Morks alien greeting was "Nanu Nanu" (nano nano)

It was accompanied by a handshake that included both participants putting their fingers in the Vulcan salute from "Star Trek." Mork often said "Shazbot," an Orkan profanity that I feel should come back into popularity. He also flipped "OK," instead saying "KO."

Mrs.Doubtfire :)

Deze topic bevindt zich inderdaad in een grijs gebied samen met onderzoek naar bijv. aliens en demonen. Maar desniettemin interessant en vermakelijk. En ik ben erg benieuwd naar de knaller van EiOpener. Volgens mij zijn we nog met het voorspel bezig?

Joost

Nee dat is onzin, er staat veel troep op YouTube. Trump is een uberman, maar inderdaad met een softe gelaats- en lichaamstructuur. Je ziet dit ook bij zijn zoons, een beetje vatsig en weinig spieren. Maar dat maakt iemand niet perse vrouwelijk.

Precies datte dus. Je kunt zover gaan als je wilt in dit onderwerp en overal een tranny in zien, en die ene video waarin Trump een tranny word genoemd is ook typisch weer van zo'n doemdenkend persoon die ook overal Illuminati in ziet... dus ja dan zie je ook overal trannies!

Tis uiteraard leuk als we zelf af en toe onderzoek doen, en ja we zijn niet professioneel, dus we zullen vast ook weleens ernaast zitten en moeten niet te diep gaan, maar ik denk dat we over het algemeen wel in staat zijn de "echte" trannies eruit te kunnen halen.

Foto hieronder zie ik duidelijk twee mannen en een vrouw... Let ook hier weer op de wenkbrauwen, Bij Ivanka is die duidelijk zachter dan bij haar broers, maar idd Eric heeft net als Donald vrij zachte trekken, maar dat maakt ze nog geen vrouw!

Kevin

Aanvankelijk werd mijn interesse in beroemde transgenders gevoed door pure nieuwsgierigheid. Wauw, Michelle Obama is een man, oh en Julia Roberts ook en …Beyonce! Dat ging een tijdje zo door. Ik walgde van mezelf en was die transgenders helemaal zat.

Wat is hier de logica? Vroeg ik me vervolgens af.
Door het bekijken van vele transvestigation-filmpjes op Youtube waren er zaken die mij opvielen. Je vindt die transgenders op belangrijke plekken in de:
1. Muziekwereld
2. Hollywood
3. Koninklijk huis
4. Politiek
5. Sportwereld
6. …. ?.... weet ik niet

Wat mij dan opvalt is dat het verschillende gebieden zijn, waardoor een breed publiek wordt bereikt en misleidt. Ze betalen er zelfs voor om misleidt te worden en naar een satanisch optreden te kijken, zoals Kevin al aangaf met zijn post over Pink. Het publiek heeft het niet eens in de gaten en vindt het allemaal geweldig. Nog zo’n voorbeeld is het optreden van Madonna tijdens het songfestival dat volledig in het teken stond van satan aanbidding en de MSM vrijwel alleen maar schrijft over ‘slecht optreden, Madonna zong niet zuiver’.

De transgenders in de muziekwereld en Hollywood worden aanbeden door hun fans en kunnen er ook nog eens rijkelijk van leven, dankzij hun fans. Voor het Koninklijk huis geldt eigenlijk hetzelfde, Jensen heeft dit onderwerp ook al eens besproken. Voor transgenders in de politiek speelt misleiding&macht een grote rol -denk ik- en in de sportwereld wordt er de misleiding gebruikt voor eigen gewin: het behalen van een medaille. Daar speelt de combinatie van misleiding&ego een voorname rol.

Net zoals de Illuminatie aan elkaar laten weten dmv. handgebaren dat ze bij de ‘club’ horen en net zoals de pedo’s hun eigen symbolen hebben, zo hebben -denk ik- die transgenders ook hun eigen geheime code.
Daarom enk ik dat die letters X en die Y een belangrijk onderdeel uitmaken van die transgender-code. Inderdaad, die Y- kan ook staan voor satanisten, die had ik nog niet bedacht. We hebben al vaker gezien dat woorden op meerdere manieren te interpreteren zijn, zoals bv. bij ‘Follow the white rabbit’, dat witte konijn is op meerdere manieren te verklaren.

De verborgen mannen namen horen -denk ik- ook bij de transgender-code. Dat geldt uiteraard niet voor iedereen, ook ik heb vriendinnen die een achternaam hebben met het woord ‘man’ erin en dat zijn gewone XX-geboren vrouwen. Maar ja, zij leven dan ook in onze wereld en staan niet ergens in de schijnwerpers van de transgenderwereld.

Natuurlijk ben ik van mening dat dit thema maar een klein stukje onderdeel uitmaakt van het grote geheel en dat er in de wereld op dit moment veel belangrijkere zaken spelen, die echt onze aandacht nodig hebben.
Deze transgender-figuren worden verafgood in de samenleving, verheerlijkt door de MSM, leven van ons geld en steken een dikke middelvinger naar ons op. Daarom vind ik het nodig om te doorzien hoe die transgenderwereld in elkaar zit.
Want dan hoeven we -gevoed door sensatie- niet te blijven roepen: Zou dit een transgender zijn? En deze dan? En heb je die al gezien?
Ik blijf bij mijn theorie dat die X-en van belang zijn in de transgender-code:
Maxima, Alexander, Beatrix; waarom heet ze zo? Ze worden toch altijd vernoemd naar een familielid? Beatrix is de eerste in de familie die zo heet be-a-trix.

Wat is hier de logica? Vroeg ik me vervolgens af.
Door het bekijken van vele transvestigation-filmpjes op Youtube waren er zaken die mij opvielen. Je vindt die transgenders op belangrijke plekken in de:
1. Muziekwereld
2. Hollywood
3. Koninklijk huis
4. Politiek
5. Sportwereld
6. …. ?…. weet ik niet

Op nummer 6 kun je wetenschap zetten... Denk aan Bill Gates en Marion Koopmans.

Kevin

Mbt die uitleg over trump en melanie was wel een erg interessante.
Ik had al vanaf het begin gezien dat melanie hoe prachtig ze ook overkomt en wel degelijk mannelijke gezicht had of ze dat ook is weet ik uiteraard niet, maar de suggestie dat ze het mogelijk is en dat donald vice versa is zou wel de boel op zn kop zetten.

Uitgebreide vid die veel uitlegt over de trannies en de wijze hoe ze eea creeren is een diepgaande vid die het vanuit een breed perspectief laat zien.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=565&v=vqtINuhiT4c&feature=emb_logo

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan