Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Dit topic vind ik niet heel erg boeiend, maar dat vond ik in het begin ook van X22 report. Ik snapte niet wat het was en liet het zitten. Nu post ik de afleveringen af en toe en vind ik het een mooie start van de ochtend.

En nu ik hier toch ben...

Wat ik me trouwens wel al vele jaren geleden afvroeg, is wat destijds de ronde ging over Lady Diana.
Zou zij werkelijk nog in leven zijn zoals kort geleden ook nog weer ter sprake kwam en bij Elton John op zijn schoot zitten?
Elton bleek bij het overlijden van Diana erg zenuwachtig te zijn met het zingen van 'Candle in the wind'

''Elton John was een goede vriend van Lady Di en bijzonder geraakt door haar plotse overlijden. Tijdens de begrafenis was hij dan ook erg zenuwachtig en bang dat hij de gewijzigde versie van Candle in the wind fout zou zingen. De eerste zin “Goodbye Norma Jean” (verwijzend naar Marylin Monroe, voor wie hij het nummer oorspronkelijk schreef in 1973) verving hij door “Goodbye England’s Rose” en hij vreesde alsnog het origineel te zingen, wat hem bijzonder kwalijk zou zijn genomen. De autocue was dus een voorzorgsmaatregel.''

Zou dit de echte reden van zijn zenuwachtigheid zijn geweest?

Over Marilym Monroe heb ik ook altijd wel een twijfel gehad, maar er is wel over haar bekend dat ze bisexueel van aard was en er relaties met vrouwen op na hield.

Het is in ieder geval een raar wereldje en de bekendmaking van Elton John dat hij ging trouwen met zijn vriend 'David furnish' gebeurde bij de Ellen DeGeneres.

Elton John onthulde in een interview met Ellen DeGeneres dat hij ging trouwen met zijn vriend 'David Furnish'.

http://www.holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=11558

Wat het, hij, zij ook moge zijn, kijk vooral naar de haargroei op de oor.
https://cdn.minds.com/fs/v1/thumbnail/1106998888206467072/xlarge/

Hi JokeJoke, ik ben begonnen aan de film Age of Deceit, die je laatst hebt gepost. Ik ga hem in delen kijken, want 3 uur achter elkaar is me te lang :) . Wauw, wat een interessante zaken worden er besproken. Het mooie -vind ik- dat mijn Koninlijke-transgender-theorie en koning Maxima helemaal bij het verhaal aansluiten. Dank voor de post!

Marijan heeft in de topic een Youtube filmpje geplaatst over het bedrijf BioTexCom. Deze is zeer van toepassing bij deze topic, vandaar dat ik hem hier plaats.
Zo kunnen die transgenders dus aan hun kinderen komen.
zaaddoneren (van zichzelf of hun mannelijke partner), eitje erbij, in de menselijke 'broedmachine' en 9 maanden later kun je je kindje ophalen!

Marijan heeft bij de topic Pizzagate een Youtube filmpje geplaatst van het bedrijf BioTexCom.
Dit bedrijf is ook hier van toepassing, vandaar dat ik hem plaats.
Zo kunnen oa. transgenders dus aan hun kinderen komen.
zaad doneren (van zichzelf of hun mannelijke partner), eitje erbij, in de menselijke 'broedmachine' en 9 maanden later kun je je kindje ophalen!

Maggie Blockje uit België, ook zo gezond:
266px-Maggie_De_Block_2016.jpg

Wat ik vaker zeg; de satanisten draaien alles om. Man is vrouw en ziek is gezond.

?s=19

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan