Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Kunnen jullie mij in alle eerlijkheid een feedback geven over deze artiest en website?
http://themissingbeatproject.com/

Zo Joost, wat een filmpje! Een must see.

En dan de 'uitsmijter' aan het einde. Oh, wat erg die had ik nog niet ontdekt. Dat Madeline verhaal heb ik bekeken/belezen toen ik mijn transgender bril nog in de kast had liggen.

Het verhaal was al verschrikkelijk, het is nu nog erger!

In het filmpje ‘Pure Evil’ hierboven wordt gezegd in de intro dat pizzagate, transgender-agenda en MK-ultra allemaal met elkaar verwoven zijn.

In verband met mijn onderzoek naar de X-namen (be-a-trix, maxima) vond ik een review over de film Xenia met daarin een ‘white rabbit’ en deze is -geloof ik- nog niet eerder op het forum voorbij gekomen. Ik kan hem plaatsen bij WWG1WGA, pizzagate of transvestigation, de review heeft overal raakvlakken.

In de eerste alinea van de review wordt gesproken over: gay, lollipop sucking, white rabbit genaamd Dido en Italiaanse pop diva Patty Pravo.

De Italiaanse pop diva Patty Pravo (transgender) doet me denken aan onze eigen pop diva Patty Brard: ‘Sjala,la,la,la,la,la,la,la! Hey, hello so we’re the three transgenders, hey hallo, we’re such a sexy thing!’ Videoclip

Omdat Patty, tegenwoordig niet meer meedoet, hebben ze een nieuw ‘multi-talent’ gevonden om haar plaats in te nemen. Veel van die transgender-vrouwen zijn van die multi-talenten, daarom zitten ze ook in de show-biz, dus ook in de Nederlandse show-biz. Het publiek misleiden is hun talent nummer 1 en er vervolgens een financieel slaatje uitslaan is talent nummer 2. Filmpje van Max-tv

Looks can be deceiving.

Ik moet zo lachen om Dave von Raven van The Kik, die ook aan tafel zit. Die vraagt zich zichtbaar af hoe hij in hemelsnaam in deze freak-show terecht is gekomen. En dan heb je nog Martine van Os die heel braaf en geïnteresseerd vragen stelt aan de Luv-dames.

Maar ja, dit is niet grappig: het duivels!

jeetje, na dit filmpje is het wel zeker dat Madelon mc Can door haar ouders is geofferd, ze was toch niet eerstgeborene maar jongste?

eiopener, suggereer je nu dat Luv ook trannies zijn, ik zie het niet,  ik weet het niet, ja misschien hier wat mannelijke benen, vooral Patty

Ja....dat suggereer ik inderdaad. Weet je, het is ook moeilijk om te zien en bewijzen is haast onmogelijk. Je weet inmiddels wat er allemaal mogelijk is met plastische chirurgie, nep-zwangerschappen, kinderen kopen en hoe ongelooflijk lang dit fenomeen al in de maatschappij aanwezig is.

Ons brein werk als volgt:
Borsten? ja
Lang haar met vrouwelijk kapsel? ja
Make-up? ja
= een vrouw.

Ja, als je in de supermarkt loopt, dan vermoedelijk wel.
En nee, het is vermoedelijk geen vrouw als je ze op de tell-a-vision ziet in een film, serie, videoclip of misschien zelfs het NOS 8 uur journaal.

Misschien zijn een veel van deze figuren wel hermafrodieten of onslachtig en geen transgenders, weten wij veel wat ze in elkaar knutselen. Dit doen ze waarschijnlijk al met dna, voor het kind geboren wordt. Denk ook aan de egg shaped penis van Epstein, en Weinstein's geslacht schijnt ook een bizarre creatie te zijn.

Joost

De luvjes nu ook al ?
Wow wat is nog wel echt ...
Toch blijft er n grijs gebied er is door alle tekorten aan voedingstoffen ook wel iets voor te zeggen dat dat een effect heeft op de ontwikkeling van een skelet.
Daarom lees ik dit onderwerp met interesse, maar of je alles langs dezelfde maatlat kan leggen en daarop kan concluderen dat ... dat gaat me toch wat te ver.
Net zoals iedere donker getinte persoon met baard n extremist is.

Als je hieronder kijkt naar een foto van een jonge Beatrix zie ik een vrouw. De kaaklijn is overduidelijk, en ook het voorhoofd. Haar lichaam is lastig te beoordelen vanwege haar kledingstijl, maar voor zover ik heb gezien heeft ze geer achterlijk lange armen of grote handen, zoals bij Maxima wel het geval is.

Is Maxima dan een tranny? Zou mij niet verbazen, maar het is niet altijd makkelijk te zien, en je hebt ook vrouwen die van nature grover gebouwd zijn. En wat betreft die X in de namen... dat zegt mij niet veel wat betreft dit onderwerp.

Kevin

en deze dan, Monica Geuze is ook een man als ik het van deze foto zou moeten beoordelen, brede nek, en brede schouders en lijkt net een model

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/yolanthe-interviewt-monica-geuze-over-break-up-ik-ben-nu-oké-met-de-situatie-dat-was-ik-een-tijdje-niet/ar-BB14jn1z?ocid=spartanntp

toch niet, heb meer foto's gevonden, ze is wel erg klein vergeleken bij die man, 
Ttphrfogh1s1vgzny3p8glo0ks2g07aos.jpg

Zou kunnen. Er zijn echter ook vrouwen die deze bouw hebben. Zoals ik al eerder schreef, we moeten oppassen dat we niet overal verborgen trannies gaan zien die er niet zijn (hoewel er zeker meer zijn dan wij denken). Momenteel zijn er veel heftigere dingen waar we ons druk over kunnen maken.

Mike

van Mike: Momenteel zijn er veel heftigere dingen waar we ons druk over kunnen maken.

dat vind ik dus ook maar kwam dit tegen toen ik mijn browser opende om iets te zoeken (msm nieuwsfeed of zoiets, ik weet niet hoe je dit noemt)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan