Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Reken er maar op dat bijna alle Hollyweirdvrouwen geen vrouwen zijn. Bij politici, koningshuizen en andere elitefiguren ook een hoop, maar die zijn meestal minder opgemaakt en dan zijn het al gauw afschuwelijk lelijke vrouwen. Ook andersom geldt, van vrouw naar man, zoals Bill Gates, maar komt minder voor.

Ook wij moeten met zn allen genderloos worden voor hun transhumanistische agenda. Eerst maken ze meisjes van jongens en daarna genderloos.

Joost

Dat komt omdat de man toch echt in alle opzichten het sterke geslacht is, hoe moeilijk moderne vrouwen dat ook vinden om te horen, na decennialang te horen te hebben gekregen dat ze echt niet onder hoeven te doen voor mannen. De satanische omkering is dat het sterke geslacht tot het zwakke geslacht gemaakt wordt en zoals Joost terecht stelt dat beide geslachten uiteindelijk in elkaar op gaan als een soort 'ascentie'. De agenda is overduidelijk tegen de man gericht, je ziet ook alle hoogstaande beschavingen in het verleden tenonder gaan aan feminisering.

Mike

Als moderne vrouw voel ik me aangesproken en zeg ik: De man is van nature het sterke geslacht, dus laten we daar inderdaad niet moeilijk over doen. Het is een feit.
Waar ik al een tijdje mee worstel is de vraag: waarom is die transgender-agenda er?
Dat het te maken heeft met satanistische omkering, tot zover heb ik het wel begrepen. Maar wat jij zegt Mike: Het sterke geslacht, tot het zwakkere geslacht maken, zodat ze daarna als het ware in elkaar op kunnen gaan.... Ei Opener! Dankje!

Het zit als volgt:

De allerhoogste trilling (God) is noch mannelijk noch vrouwelijk. De reden waarom God door vele religies gezien wordt als mannelijk is omdat de hoogste trilling maakt dat je omhoog kijkt, naar de hemel. Onze Vader die in de hemel zijt. God is een schepper en hier op aarde zijn mannen scheppers met hun zaad, vandaar het concept van God als man die Moeder Aarde 'bevrucht' met licht en warmte (de zon wordt ook gezien als mannelijk en denk aan het concept van de hemel als het Koninkrijk Gods).

In werkelijkheid bestaat er in een dergelijke frequentie geen dualiteit, wat je ook terugziet in de Latijnse benaming Deus, wat verwijst naar een twee-eenheid. Wanneer de trilling echter verlaagt materialiseert deze zich en deelt zich op in twee tegenpolen, yin (vrouwelijk) en yang (mannelijk). Hier in de materiele wereld (mater = moeder) is de natuurlijke orde dus wel duaal.

De Luciferianen/Satanisten spelen met dit concept. Hun omgekeerde religie draait om anti-creatie. Aangezien zij niet in staat zijn tot creatie (= vleeswording) kunnen zij enkel datgene wat is vervormen of omkeren. Met betrekking tot het mannelijke en vrouwelijke geslacht is hun doel dus om het sterke geslacht (mannelijk) om te vormen tot het zwakke (vrouwelijk).

De vereniging van beide geslachten, hun einddoel, is op aarde proberen neer te zetten wat de allerhoogste trilling (God) van nature is. Ascenderen is voor hen dan ook een 'two spirit' creeren hier op aarde. Juist omdat dit in tegenspraak is met alle fysieke, materiele wetten past dit precies in hun krankzinnige religie.

Mike

Ik nomineer vanavond Sigrid Kaag, Ellie Lust (alles behalve lust wat ik ervaar bij hem) en Neelie Kroes tot man.

Joost

Ja! Die Sigrid Kaag is er ook vast een, die ziet er ook zo apart uit...
Neelie Kroes maakt op mij wel een vrouwelijke indruk, ookal is het een naar mens, ik vind haar niet mannelijk... En Ellie Lust vind ik lastig te beoordelen, maar tis wel een raar ding.

Kevin

Wauw, wat een uiteenzetting Mike! Ik heb in een paar dagen tijd een hoop nieuwe inzichten verworven, dankjewel.

Geniale afbeelding van al die transgender royals Kevin, die had ik nog niet eerder gezien!

Ik kom graag terug op je nominaties Joost, maar niet vanavond. Zal ik verder gaan met mijn verhaal en mijn Eye-opener onthullen? :)

Aan het begin van de transvestigation-topic zijn de Victoria-Secret modellen al geïntroduceerd met als onthulling dat ‘The Secret’ is dat deze modellen (bijna?) allemaal mannen zijn. Onze Doutzen Kroes ook…??? Onze eigen Famke Jansen blijkt er in ieder geval eentje te zijn.

Maar waarom is de naam van het lingerie merk dan Victoria Secret?
De naam slaat op Queen Victoria van Engeland die leefde van 1819-1901. Zij was een man en kroonprinses Victoria van Zweden, die ooit Queen Victoria zal worden is ook een man.

Als je binnen de Europese Royals op zoek gaat naar transgenders/transseksuelen dan hoef je je voorlopig niet te vervelen. De speculaties op Youtube zijn eindeloos, maar het ondersteunende bewijs materiaal ook. Zie ook de foto die Kevin hierboven heeft geplaatst van de vintage Royals.
Huidige Queen Elizabeth van Engeland
Meghan Markle van Prince Harry

Tja….wat zijn onze Wil-Lex en Maxima dan een normaal koningspaar, he?
Nou ja, normaal. Hun familieleden zijn niet zo heel normaal te noemen. Vele insinuerende verhalen en soms bewezen feiten doen zich over hen de ronde:
Opa Bernard: SS-er, Operatie paperclip, jager in diverse opzichten, oprichter van de panda-ogen-club WNF, oprichter van de NWO boevenbende Bilderberg, Lockheed affaire, vergeet ik nog iets…?
Oma Juliana: gewoon burgermeisje dat is omgewisseld met gehandicapte dochter van Wilhelmina: Klaartje van der Grift
Vader Claus: doofpot-affaire pedofiel
Moeder Beatrix: kunstliefhebster met pizza(gate)broche en fan van Marina Abramovic, the Spirit Cooker
Broer Friso: doofpot-pedofiel, insinuaties op betrokkenheid bij verdwijning Marianne Vaatstra, overlijdt op 44-jarige leeftijd overleden door noodlottig ski-ongeval…
Schoonzus Mabel: ex-vriendin van boef Klaas Bruinsma, geheim agent/informant BVD, lid van het bestuur van de OSF van George Soros
Vader Zorreguieta: staatssecretaris en minister van Landbouw in het dictatoriale regime van generaal Jorge Videla van Argentinië.
volle zus Ines Zorreguieta: overlijdt door zelfdoding op 33 jarige leeftijd.
half zus Dolores: kunstenares met bijzondere interpretatie op het thema ‘Love & Romance’.

En toen….zag ik het! Wat is Dolores en dwergje in vergelijking met haar half-zus Maxima. Oftewel wat is Maxima een reus. Misschien was de moeder van Maxima wel veel groter dan de moeder van Dolores, bedacht ik me toen. Dat kan. Toch?
Ik kon geen enkele familiefoto vinden waarop Maxima met al haar familieleden staat, dus dat bleek lastig te verifiëren. Wel vond ik een foto van Wim-Lex, Maxima met haar ouders en haar één jaar jongere broer Martin. Maxima is dus het oudste kind uit het tweede gezin van Jorge Zorreguieta.
De ouders van Maxima zijn beiden vrij klein (in vergelijking met Wim-Lex & Maxima) en Maxima is nagenoeg even lang als haar broer Martin.

Misschien is zus Ines Zorreguieta vrijwel even langs als Maxima, bedacht ik me toen.
Ik vond deze foto.
Zo te zien is de volle zus van Maxima bijna net zo klein als half-zus Dolores. En zo te zien, zie ik hele verschillende gezichtskenmerken bij Ines en Maxima. Zien jullie dat ook?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan