Echt sluitend bewijsmateriaal vinden voor onze Max is heel lastig. Ze draagt hele goede verhullende kleding, haar haardracht maskeert veel, haar make-up ook. Waarschijnlijk krijgt ze een hele goede stylingsadviezen. Bikini foto’s zijn nauwelijks te vinden en bijna altijd onscherp en van ver-af genomen. Haar looppatroon is redelijk vrouwelijk te noemen, in ieder geval niet opvallend mannelijk. Haar schoenmaat is 42, dat is voor Nederlandse begrippen niet ongebruikelijk.
En toen bedacht ik me iets….
Ik ben gek op taal en daardoor dacht ik aan Gematria, dat is een vorm van numerologie. Het gaat om een geheime leer van kabbalisten die woorden in getallen en getallen in woorden omzetten met de bedoeling verborgen verbanden tussen verschillende begrippen te ontdekken.
Typ bij Gematria het woord Maxima in. Welke exacte overeenkomst vind je dan??
Symbolism will be their downfall!
En toen bedacht ik me iets….
Ik ben gek op taal en daardoor dacht ik aan Gematria, dat is een vorm van numerologie. Het gaat om een geheime leer van kabbalisten die woorden in getallen en getallen in woorden omzetten met de bedoeling verborgen verbanden tussen verschillende begrippen te ontdekken.
Typ bij Gematria het woord Maxima in. Welke exacte overeenkomst vind je dan??
Symbolism will be their downfall!