Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Echt sluitend bewijsmateriaal vinden voor onze Max is heel lastig. Ze draagt hele goede verhullende kleding, haar haardracht maskeert veel, haar make-up ook. Waarschijnlijk krijgt ze een hele goede stylingsadviezen. Bikini foto’s zijn nauwelijks te vinden en bijna altijd onscherp en van ver-af genomen. Haar looppatroon is redelijk vrouwelijk te noemen, in ieder geval niet opvallend mannelijk. Haar schoenmaat is 42, dat is voor Nederlandse begrippen niet ongebruikelijk.
En toen bedacht ik me iets….
Ik ben gek op taal en daardoor dacht ik aan Gematria, dat is een vorm van numerologie. Het gaat om een geheime leer van kabbalisten die woorden in getallen en getallen in woorden omzetten met de bedoeling verborgen verbanden tussen verschillende begrippen te ontdekken.
Typ bij Gematria het woord Maxima in. Welke exacte overeenkomst vind je dan??

Symbolism will be their downfall!

Als ik op de link klik van famke janssen dan komt er een lijst met 'werkzaamheden' die dan uitgevoerd zijn mbt de feminisering in het gezicht.

Nu ben ik geen chirurg, maar je kan mi. toch niet een gezicht benaderen als boetseren.
Hoe het ook draait of keert je gezicht is het visitekaartje en dat kan niet ongelimiteerd in gesneden worden zonder serieuze consequenties.

Hoe wordt dat dan opgelost daar snap ik geen jota van.

Typ bij Gematria het woord Maxima in. Welke exacte overeenkomst vind je dan??

Hier moet je me even helpen, hier ben ik niet goed in.

Joost

Als ik op de link klik van famke janssen dan komt er een lijst met ‘werkzaamheden’ die dan uitgevoerd zijn mbt de feminisering in het gezicht.

Bij Famke is er weinig geboetseerd, ik zag vroeger al dat het een vent moest zijn, idem met Julia Robert.

Joost

Het nieuwste album van Madonna is Madame X
Vintage transgender Lana Turner is in 1966 Madame X
Een zeer androgien (mannelijk...) model op het schilderij van John Singer Sargent is Madame X.
En een paar jaar later heeft een andere Franse schilder ook Madame X geportretteerd.
Ik zal de foto's even opzoeken.

Echt sluitend bewijsmateriaal vinden voor onze Max is heel lastig. Ze draagt hele goede verhullende kleding, haar haardracht maskeert veel, haar make-up ook. Waarschijnlijk krijgt ze een hele goede stylingsadviezen. Bikini foto’s zijn nauwelijks te vinden en bijna altijd onscherp en van ver-af genomen. Haar looppatroon is redelijk vrouwelijk te noemen, in ieder geval niet opvallend mannelijk. Haar schoenmaat is 42, dat is voor Nederlandse begrippen niet ongebruikelijk.

Vind ik ook! Ik heb diverse malen naar foto's van Maxima gekeken en ik kom er niet echt uit... de enige conclusie die ik bij haar trek is dat ze echt lacht als een debiel! Altijd die ? bij haar... clown...

Kevin

Ik word paranoia, ik zie overal transgenders

Ik heb hetzelfde Joost! Ik zie ze ook overal nu... word een beetje loco loco haha

Kevin

ik vind veel op dit topic wat vergezocht. Sowieso gaan koninghuizen ed uitsterven als ze zich laten ombouwen. Toch een dingetje.

Breed uit lachen is ook zo'n typisch transgender trucje. Julia Roberts is daar ook een kei in.
Door een stralende glimlach te tonen, verhullen ze hun mannelijke gezichtskenmerken.

Donald Trump is transgender?
Daar geloof ik niks van.

https://www.youtube.com/watch?feature=share&v=RmLLfotSOiQ

Laten we effe kijken naar Ivanka, zie haar voorhoofd die loopt stijl en ook dat gedeelte tussen neus en wenkbrauwen loopt heel soepel, geen dikke wenkbrauwbot. De kaak en kin zijn vrij klein, ze heeft een klein mondje. Dus een man is ze niet hoor...

Kevin

Kijk eens het verschil met Maxima! Zie hoe klein de kaken van Ivanka zijn. De afstand tussen mond buitenste stuk van de kaak zijn erg klein, maar bij Maxima erg groot.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan