Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
In antwoord op je vraag: En dan kom je weer bij The Great Awakening, gaan we ten val of keren we alles ten goede? Dan zeg ik:Yes, ik ga met je mee, absoluut de laatste optie!

Onlangs las ik ergens: Silence is Betrayal - I will share all the truth I discover.
Prachtige uitspraak en dat is de reden waarom ik een account heb aangemaakt op het FF.
Wat ik denk ontdekt te hebben, ga ik met jullie delen bij deze topic.
Zoals ik al eerder schreef: ik kan deze informatie klakkeloos op het forum gooien, maar dat lijkt mij geen handige optie.
Vandaar die enorme aanloop die ik nu neem. De personen die ik behandel zijn van belang om mijn theorie te ondersteunen. Heb geduld met me, we zijn zo meteen al een end op weg! Waar gaan we heen? Richting omgenderen en elite..

Nu maak je me nieuwsgierig, je moet op dit forum met wel iets heel bijzonders komen om echt indruk te maken ?

Joost

Ik sla nu een Berlijns-bruggetje tussen dr. Hirschman en Marlène Dietrich:
Hirschman is vermoedelijk de eerste dokter die een geslacht veranderende operatie uitvoerde en hij was werkzaam in Berlijn in de jaren ’20 van de vorige eeuw.
Marlène Dietrich een vintage Hollywoodster die naar alle waarschijnlijkheid haar carrière is begonnen met optredens in Berlijnse theaters in de jaren ’20 van de vorige eeuw.

Marlène werd in Berlijn ontdekt door de Oostenrijks-Amerikaanse filmregisseur Josef von Sternberg.
Marlène ging met regisseur von Sternberg mee naar Hollywood en samen maakten zij de film Morocco, die uitkwam in 1930. In 1935 verschijnt hun film met de suggestieve naam ‘The devil is a woman’ met Marlène in de hoofdrol.

Waar wil ik naar toe met dit verhaal? Hollywood is tegenwoordig een transgendernest, maar was dat toendertijd ook al. Althans dat is mijn visie. Dit zogenaamde Transgenderwood bestaat al heel lang.
Of Marlène Dietrich daadwerkelijk een transgender/-seksueel was, durf ik niet glashard te beweren.
Wel heb ik aanwijzingen die de veronderstelling van ‘Marlène Dietrich is geboren als man’ ondersteunen. Om te beginnen wekt haar artiestennaam deze suggestie; Dietrich is een Duitse naam voor een man. Ten tweede heeft Madonna een fascinatie voor Marlène en portretteert ze zichzelf graag als Marlène. Dit filmpje ondersteunt de Marlène en Madonna connectie.

Dat brengt mij bij Madonna.
Madonna (samentrekking van mia donna = mijn vrouw, ook wel Moeder Maria genaamd) is mijns inziens de Moeder der Transgenders/-seksuelen in de muziekentertainment en één van de grootste satanistische bedriegers. Zie filmpje Madonna: The Man | The Legend

Andere potentiële vintage Transgenderwood artiesten zijn bv: Lara Turner, Zarah Leander, Joan Crawford, Bette Davis en Marilyn Monroe. What’s in a name?
Ik schrijf ‘potentiële’, omdat het mijn visie betreft en jullie er mogelijk heel anders over denken.
Als je bovenstaande artiesten Googled, dan zie je aanvankelijk veel portretfoto’s in zwart-wit van mooie vrouwen. Door te spelen met licht-donker effecten konden ze op de foto’s een hoop 'mannelijkheid' verdoezelen, zeg maar, het Photoshoppen van vroeger. Als je wat dieper gaat graven, vind je foto’s waarbij de vrouwen een meer mannelijke uitstraling hebben. Als je goed kijk zie je soms adams appels, brede schouders en smalle heupen. Kortom, typische kenmerken van een man.

Marylin Monroe is nog zo’n personage waarmee Madonna zichzelf graag personifieert. Google ‘Madonna en Marylin Monroe’ en je zult zien dat er veel gelijkende foto’s van hen zijn.
Wordt vervolgd

Nice EiOpener,

Het verbaast mij niets, ik ga wanneer ik tijd heb meerdere actrices bekijken. Blijkbaar zijn bijna alle Hollyweirdactrices mannen.

Joost

Bij mijn dochter zit een jongetje in de klas met 2 papa's, waarvan de een met een plasser is geboren en hem tevens gebaard heeft. Dat wist ik niet, maar voelde altijd dat er iets niet klopte aan hem. Hij heeft een baard, diepe inhammen en bredere kaken gekregen door hormoontherapie. Toen ik het niet wist voelde ik dat het niet klopte, je merkt het. Ik heb dit eerder ook gehad bij een dame, die later bleek, geboren is zonder baarmoeder. Ik voel dat.

Vrouwen hebben feromonen die op me inwerken, vooral tijdens bepaalde periodes in hun maand kunnen ze me een kriebelig gevoel geven?.

Als ik naast zo'n transgenderactrice zou staan, weet ik zeker dat ik door heb dat er iets niet klopt.

Joost

https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-nederlandse-actrice-aller-tijden/

Hier zitten vast mannen tussen, nr. 9 zeker aan de foto te zien.

Joost

Marilyn Monroe een man??? Okee het verbaast mij eigenlijk ook niks, maar toch... ze staat toch wel bekend als een soort van vrouw der vrouwen... voor normies dan... Ik ga die video later ook kijken als ik tijd heb.

Kevin

Hi Joost,

Herkenbaar verhaal over zo'n transgender persoon, waarbij je zelf al voelt dat er ergens iets niet klopt, maar je kunt je vinger er niet opleggen.
Heb ik ooit ook eens meegemaakt. Jaaaaren later kwam ik hem weer tegen en was 'hij' inmiddels een 'zij' geworden. Ik was blij met de ontdekking dat ik toch goed zat met mijn gevoel dat zei: er klopt hier iets niet!

En wat betreft die top 10 lijst van bekende Nederlandse actrices...tja, dat zou inderdaad best wel eens kunnen. Monique Hendriks en Sylvia Hoeks....
Ik vind Sylvia zo'n goede actrice! Zou ze me echt zo goed in de maling hebben genomen?
Het zou kunnen, kijk maar naar dit filmpje.

Ze is inmiddels doorgebroken in Hollywood en dat gebeurt niet zomaar...

Ik heb effe snel gekeken naar je filmpje, Eiopener... en kijk eens naar haar gezicht van de zijkant!

Zie dat gedeelte neus-wenkbrauwen eens... ze heeft een groot wenkbrauwbot... en die hoekige kaak en die haarlijn... ik zou zeggen: we hebben er een!

Kevin

Ik kan het even niet meer terugvinden, maar ergens in een post over vaccins stond dat er in die vaccins iets zit dat het dna beïnvloedt. Daarom kampen kinderen tegenwoordig met een identiteitsprobleem en denken ze op jonge leeftijd dat ze van het andere geslacht zijn. Dit is echt iets van de laatste jaren.

Hebben vaccins ook te maken met degeneratie waar ik op dit forum weleens over heb gelezen? Of komt degeneratie door iets anders?

Kevin, jij hebt je I-can-see-the-transgender-bril opgezet!
Oooh Sylvia, nee he?!
Ik denk dat je gelijkt hebt: we hebben beet.

Zou mij ook niet verbazen als prinses Amalia een prins blijkt te zijn. Ik weet het niet zeker, maar grove bouw en gelaatstrekken.

Joost

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan