Transvestigation

• Onderwerp starter Onderwerp starter JM
  • Startdatum Startdatum
Hebben vaccins ook te maken met degeneratie waar ik op dit forum weleens over heb gelezen?

Combinatie vaccins, andere giffen en social engineering. In vaccins zitten o.a. dna en genen van beide geslachten, dus dat doet zeker wat.

Joost

Ik was nog even blijven hangen bij je lijstje van top 10 actrices van Nederland....
Misschien moet ik mijn ICSTT-bril maar even afzetten, want ik schrik toch een beetje als ik naar Monique van de Ven kijk.

<br/><br/>
<br/><br/>
<br />dell spacebar not working<br />

Ik was nog even blijven hangen bij je top 10 lijstje van Nederlandse actrices.
Misschien moet ik mijn ICSTT-bril maar even afzetten, want ik schrik als ik naar Monique van de Ven kijk.

<br/><br/>
<br/><br/>

Kevin, jij hebt je I-can-see-the-transgender-bril opgezet!

Ik vind het een leuke bril om zo af en toe eens op te zetten!

En Joost, ja Amalia is een grote meid! Check die armen eens!

Maar verder vind ik het ook lastig te zien aan Amalia.

Kevin

Misschien moet ik mijn ICSTT-bril maar even afzetten, want ik schrik ervan als ik naar Monique van de Ven kijk.
<br/><br/>
<br/><br/>

Misschien moet ik mijn ICSTT-bril maar even afzetten, want ik schrik ervan als ik naar Monique van de Ven kijk.

monique-van-de-ven-seks-altijd-ja-zeggen

Even een korte tussenstop bij een andere pop-diva: Beyonce
Ik denk dat haar naam als volgt ontleed kan worden:
be – Y – once
Y = vrouwen hebben dit chromosoom niet (XX), mannen hebben wel een Y-chromosoom (XY)
was – een man – ooit

Een tijdje terug viel het mij op dat verschillende Amerikaanse celebs ooit zijn bevallen van een tweeling. Ik noem Julia Roberts, Jennifer Lopez en Beyonce.
Dat verhaal over die tweelingen werd nog frappanter, toen ik ontdekte dat Julia, Jennifer en Beyonce transseksuelen zijn. (check de links)
Hoe kunnen die wezens nou in hemelsnaam zwanger zijn, laat staan van een tweeling?
In dit filmpje kun je een ‘zwangere’ Beyonce zien op hoge hakken, die op heel onvrouwelijke/niet-zwangere wijze in een lage stoel gaat zitten. Terwijl ze dat doet vouwt haar zwangere nepbuik helemaal in elkaar! Kijk vanaf minuut 8.00 voor Beyonce, maar het hele filmpje is interessant.

In 2018 plaatst de Metrokrant een artikel over een groep mannelijke modellen die over de catwalk lopen met een zwangere buik (!) Let op het t-shirt van één van die modellen: ‘New World Baby’.

Even een korte tussenstop bij een andere pop-diva: Beyonce
Ik denk dat haar naam als volgt ontleed kan worden:
be – Y – once
Y = vrouwen hebben dit chromosoom niet (XX), mannen hebben wel een Y-chromosoom (XY)
was – een man – ooit

Een tijdje terug viel het mij op dat verschillende Amerikaanse celebs ooit zijn bevallen van een tweeling. Ik noem Julia Roberts, Jennifer Lopez en Beyonce.
Dat verhaal over die tweelingen werd nog frappanter, toen ik ontdekte dat Julia, Jennifer en Beyonce transseksuelen zijn. (check de links)

Hoe kunnen die wezens nou in hemelsnaam zwanger zijn, laat staan van een tweeling?
In dit filmpje kun je een ‘zwangere’ Beyonce zien op hoge hakken, die op heel onvrouwelijke/niet-zwangere wijze in een lage stoel gaat zitten. Terwijl ze dat doet vouwt haar zwangere nepbuik helemaal in elkaar! Kijk vanaf minuut 8.00 voor Beyonce, hoewel de rest van het filmpje ook heel interessant is.

In 2018 plaatst de Metrokrant een artikel over een groep mannelijke modellen die over de catwalk lopen met een zwangere buik (!) Let op het t-shirt van één van die modellen: ‘New World Baby’.

Hoe ze vervolgens aan hun kinderen komen, dat weet ik niet precies. Maar er zullen vast wel draagmoeders voor te vinden zijn. Of andere ‘creatieve’ oplossingen.

Ze doen aan klonen, dus wie weet idd. Ook denk ik dat ze al eeuwenlang over DNA-technieken beschikken om geslachten om te draaien. Er is een theorie dat ze dit reeds in de baarmoeder kunnen doen, maar hoe dan precies weet ik niet. Op deze manier is er ook geen geslachtsveranderende operatie nodig.

Mike

Dat heb mezelf al vaker afgevraagd als mn de herkenning zichtbaar is en er een geslachts aanpassing voor nodig is geweest wat ik zelf aannemelijk acht.
Met klonen en dan vanuit de baarmoeder heb je dat dan niet meer nodig.
Ongelooflijk wat een informatie ik beschouw mezelf toch echt niet ongeïnformeerd maar dit is wel n eye opener voor mij.
Bedankt allen voor de info.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan