vaccinaties

http://www.naturalnews.com/038647_vaccinated_children_disease_risk_unvaccinated.html

Gisteren tijdens de les pathologie kwam vaccinatie ook nog even aan bod. De chirurg waarvan ik les krijgt begon heel neerbuigend te praten over steeds meer eigenwijze ouders die hun kind niet meer lieten vaccineren (yes!), waardoor er weer meer kinkhoest ontstond en over de bible belt waar nog steeds veel polio voorkomt (bla bla bla).

Ik heb me even gemeld als een van deze eigenwijze en gezegd dat het zeker mijn eigen wijsheid was op welke basis ik mijn besluit heb genomen. En dat ik mijn kinderen alternatief zou behandelen mochten ze onverhoopt iets oplopen. Toen was het wel even heel stil...

Quote:
Toen was het wel even heel stil...

Maar wat was zijn reaktie daarna tegen jou?

Quote:
over de bible belt waar nog steeds veel polio voorkomt (bla bla bla).

Dat hoor ik ook altijd als ik zeg dat vaccinaties bs zijn. Is dat gewoon helemaal niet waar of is er wat anders aan de hand ?(de extra polio gevallen in de bible belt bedoel ik)

Quote:
waardoor er weer meer kinkhoest ontstond en over de bible belt waar nog steeds veel polio voorkomt

De leugens... Ze weten dat het kinkhoest vaccin niet werkt en juist kinkhoest opwekt!

Pike,

Hij wist gewoon niet goed wat hij moest zeggen. Ik kan eigenlijk heel goed met deze man door één deur, al ben ik het fundamenteel niet met hem eens, hij houdt ons kritisch (niet zomaar alles geloven wat de 'kruidendokters' zeggen) en hij geeft goed les. Ik ben ook oprecht geïnteresseerd in wat hij te vertellen heeft en geef wel vaker een weerwoord wat hij meestal wel kan waarderen. Ik denk dat hij mij ook wel mag en dat het daardoor een pijnlijk moment was.

Hij zegt vaak gekscherend 'je kunt er ook kruidenshampoo op smeren', waarmee hij verwijst naar alternatieve behandelingen. Toen hij vroeg wat ik zou doen als mijn kind polio zou krijgen was mijn antwoord dat ik er heel veel kruidenshampoo op zou smeren. Na een pijnlijke pauze is hij verder gegaan met de les. Ik heb ook niet de illusie dat ik hem van zijn overtuiging kan afbrengen, dus daar begin ik al helemaal niet aan.

Over de bible belt, ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat vit C in hoge dosis heel goed helpt tegen polio.

http://vimeo.com/33044004

Ik weet dat Gerrit mij wel eens verteld heeft dat bv in Staphorst heel veel mensen alsnog een 'suikerklontje' gingen halen. Wat dus het verzwakte 'polio-virus' bevat. Het is bekend dat dit type vaccin juist problemen kan veroorzaken (besmettingen, terug-muteren, et cetera). En ja, zo houd je wel een mythe in stand.

Ik weet dat destijds bij ons in Rijssen veel kinderen die niet gevaccineerd zijn alsnog stiekem gevaccineerd zijn wanneer men op het bureau kwam. Er werd dan stiekem een paar druppeltje op een houten stokje gedaan en in de mond van een baby/kindje gestoken zonder dat de ouders wisten wat er gebeurden.

Alexandra, ik heb m'n mede studenten vanochtend een mail gestuurd en ze daarin gebombardeerd met links en informatie over vaccins. Kunnen ze in elk geval niet meer zeggen dat ze er niets van af wisten. Ik heb ieg 1 medestandster, maar die kan haar mond beter houden dan ik.

Wauw, krachtig hoor Tanja! Je medestudenten weten niet wat hun overkomt. Er zit een leraar onder hun. Fijn dat je je zo inzet waardoor zij straks ook weer vetere adviezen zouden kunnen geven. Als ze zich echt verdiepen.

Een medestudente die in oktober is bevallen bedankte mij voor de links naar kritische sites, misschien op tijd, kindje heeft nog niks gehad.

leuke opsteker: http://consciouslifenews.com/vaccinated-children-five-times-prone-disease-unvaccinated-children/1147287/

lievergezond wat is dat voor een vaccinatie die h1n1?

tegen baarmoederkanker?

Vanmiddag voor het eerst bij het consultatiebureau geweest. Toch die van de GGD omdat hier in Deventer geen Antroposofisch consultatiebureau is. In Zutphen wel maar kost honderden euro's en in Apeldoorn is het veel goedkoper maar toch minder praktisch.

Opvallend dat zowel bij de intake als vandaag bij de arts(vrouw) er geen gedram kwam omdat we geen vaccinaties willen. Vandaag zei de arts zelfs dat ze mijn keuze min of meer begreep.

Meevaller dus, ik had me voorbereid op het ergste.

Robert

fijn dat ze het begreep.

ik hoorde vanmiddag op de radio dat ze bezig zijn met het astmafonds om een vaccin te ontwikkelen voor kinderen tegen astma.

dus in de toekomst zullen kinderen alleen nog maar meer in een vaccinatie krijgen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan