vaccinaties

http://zaplog.nl/zaplog/article/uitgelekte_vaccinatie_studie_vind_dat_vele_doden_acceptable_zijn

Ik denk dat dat nog wel even gaat duren Mike .

Er zijn nog te veel mensen die die spuit bijna aanbidden .

En elke spuit levert wel 10 euro op he ?

Net als gholesterol middelen Gouden handel !

Het grieppriksprookje is uiteen aan het spatten omdat het bewustzijn onder zowel artsen als patienten aan het toenemen is. Het zal nog wel even duren voordat we dit zullen beschouwen als een vergissing uit het verleden, maar volgens mij is dit tij niet meer te keren!

Mike

Ik schrik er toch wel van hoe heilig de griepspuit voor veel mensen is. En dan vooral voor mensen die al een zwakke gezondheid hebben.

Ik hoop dat t tij snel keert!

Ja ik sta er ook altijd weer van te kijken .

Zelfs heel jonge mensen gaan hem halen en zelf betalen 8O

Vreselijk !

Ik hoop echt dat de dag snel komt dat deze leugen uitkomt . :twisted:

Ha vanmiddag erg gelachen bij de Cardioloog .

Eerst felicitaties dat mijn man heeft gewonnen van de statestieken want hij leeft nog en zou de kerst niet halen .

Toen de vraag : Heb jij de griepspuit wel gehad ?

Ik zei nee die troep komt er bij ons niet in .

Hij zei ja maar iedereen heeft de griep om je heen en het risico is te groot .

Ik vraag : hoeveel mensen daarvan hebben die spuit wel gehad dan ?

Ha ha jullie hadden dat gezicht moeten zien ! Heerlijk !

dat is een goede (vorige bericht)

Om me heen ken ik diverse mensen die zich elk jaar lieten vaccineren en elk jaar de griep. Sinds ze niet meer zich laten spuiten krijgen ze geen griep meer!!!

Deze avond Telefact (21u30, VTM): Vaccineren of niet?

"Vaccineren of niet? Je kan er niet omheen: kinderen krijgen opnieuw vaker kinderziektes. Bizar, aangezien er toch al decennialang wordt gevaccineerd. Maar 1 op de 100 Vlaamse ouders is rabiaat tegen vaccins gekant."

In de aankondiging wijzen ze die 1% aan als oorzaak van de heropkomst van de "vacineerbare ziektes". Ze gaan ook undercover naar een dokter die tegen vaccineren is, die ook valse documenten levert om een verplichte polio vaccinatie te omzeilen.

De toon waarop de aankondiging gebeurde verketterd de mensen die tegen vaccineren zijn, ben benieuw wat ze allemaal nog in de aflevering gaan aanhalen...

ik las vandaag in de krant dat ze een massale kinkhoestvaccinatie willen gaan geven om de ongeboren babies ertegen te beschermen.

Zwangere vrouwen vaccineren zoals in Engeland durven ze nog niet maar denken er wel over.

Nu willen ze het zo doen als er ergens een baby verwacht word, dus iedereen inenten behalve de zwangere zelf.

Dus vader en eventuele andere kinderen in dat huisgezin.

Er houden zich jammer genoeg zo weinig mensen bezig met vaccinaties. 3 weken nadat ik besmet werd met de mexicaansegriepprik kreeg ik diabetes type 1, toeval? Nooit meer vaccins voor mij, en al helemaal niet voor me kinderen al krijg ik die. Ouders moeten meer na gaan denken!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan