vaccinaties

Vond deze foto op fb, vond ik wel aardig samengevat:

http://www.secretsofthefed.com/wp-content/uploads/2013/03/50-REASONS-NOT-TO-VACINATE-YOUR-CHILDREN-PARENTS-THAT-DONT-WHAT-I-REALLY-DO.jpg

Aah, lekker is dat dan weer he..

Pas op fb had iemand (assistent) een foto geupload van een grote bak vol met lege spuiten.., was er een paar dagen mee druk geweest om die te vullen.

mijn vader kreeg onlangs ook een uitnodiging, ik zij, ow die kan verbrand worden, maa daar moes hij nog over denken omdat hij vorig jaar een hartinfarct gehad heeft en toen er ook een moest.. ja.. de artsen vonden het heel belangrijk dat hij die kreeg ivb hartinfarct..

Tot nog is hij niet weer geweest dus dat is mooi,

Owh, crisis... Een prik met gif omdat je een hartinfarct hebt gehad. Dus...

@ Janse:

Ja, maar dat is toevel! ;-]

Quote:
Owh, crisis... Een prik met gif omdat je een hartinfarct hebt gehad. Dus...

Ja dat zeker, werd gezegd bij een infarct kan een griep eroverheen fataal worden, nou.. we zien het nu met de pa van janse dus weer, de kans dat het fataal word word met de griep prik dan velen malen hoger..

Tijdje terug kocht de Nederlandse overheid van onze belastingcenten 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep.

Ab klink heeft in het voorjaar 2009 34 miljoen dosis van het zgn. Mex.griep-vaccin besteld, waarvan het grootste deel bij Novartis en een kleiner deel bij Baxter (Mex.griep- een virus dat niet bestaat). Algemeen wordt aangenomen, dat de vaccins per stuk minimaal

€ 20,-hebben gekost

20,00'€ x 34,000,000stuks = 680,000,000 MILJOEN EURO ping ping kassa.

Hoezo de farmaceutische maffia is niet machtig :evil:

je hoort er niets meer over...

34 miljoen vaccins??? En je zou aan een vaccin genoeg hebben (ze hebben het toen nooit over herhalingen gehad)? En we wonen hier met ruim 16 miljoen mensen. Denk er dan nooit iemand na dat zelf als ze wel echt nuttig waren geweest het er dan nog veel te veel waren? 8O :roll: . Ik weet dit soort dingen wel maar ik blijf er wel vanop kijken :| .

hallo Kaaskanlekkerzijn: jawel, men denkt zeker na, alleen de doelen zijn misschien anders van de mensen die aan de touwtjes trekken. Bijv.die van populatie-uitroeiing of het mensdom verder tot slaaf maken.

ja dat weet ik maar ik blijf het vreemd vinden dat er echt geen een politicus is geweest die heeft bedacht dat dat niet een beetje veel is. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat de meesten voor stemmen. En die meesten hebben dus blijkbaar inderdaad geen mening en hersenen.

Politici verschuilen zich achter het oordeel van de gezondheidraad e.d.

Althans dat zag ik afgelopen week gebeuren als het ging om de lyme-petitie die werd behandeld in de commissie.

Het volk zegt dat het betere tests wil en betere behandelingen en de politici zeggen dat ze niet mogen oordelen over behandelrichtlijnen die door zogenaamde experts zijn opgesteld.

Er is n.a.v. de petitie voor betere lyme-gezondheidszorg geld vrijgemaakt voor beter onderzoek en betere behandelingen en waar gaat het geld heen?

Naar de ontwikkeling van lyme-vaccins, waar echt niemand behalve big farma op zit te wachten.

Ja,dat weet ik allemaal. Ik bedoelde dat er maar een vaccin per persoon nodig zou zijn en ze er toch 34 miljoen hebben gekocht. Zelf met het advies van de gezondheidsraad zou dat dus niet nodig moeten zijn. Het viel me op dat er zelf niet een politicus was die nog hersens en een eigen mening heeft en zegt dat het te veel is. Het is gewoon een grote muppet show, als voeren de echte muppets nog wat uit.

ik heb toen gehoord dat iedere burgers 2 prikken moest voor de Mexicaanse griep

Ja dat maakt het wat anders, ik dacht een. Het blijft hoe dan ook weg gegooid geld en je krijgt er alleen maar gezondheidsproblemen bij.

En de viroloog ab osterhaus, hij staat in de macht van farmaceutische industrie en verdient heel veel winst mee als mensen massaal gevaccineerd moeten worden tegen Mexicaanse griep, ik heb die vent dan ook nooit serieus genomen, hij doet dit puur voor zichzelf, wat een egoist.

Gezondheid,

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan