vaccinaties

UITZENDING EEN VANDAAG OVER VACCINATIES!!!

Zaterdag 14 dec, 18.15 uur zendt EenVandaag een item uit over onderstaande. (Tot stand gekomen mbv betrokken ouders, mijn informatie en veel wederhoor).

Vaccinbijwerking of kindermishandeling ??

Samenvatting:

Analyse van medische dossiers van drie babys met hersen- en netvlies- bloedingen optredend na vaccinatie, maakt ITP (immuun of idiopatische trombocytopenie) t.g.v. vaccinatie zeer waarschijnlijk als bloedingsoorzaak. Ten onrechte wordt in dergelijke gevallen door artsen en instanties eenzijdig gefocust op kindermishandeling met vreselijke gevolgen voor de ouders. Ook werd in deze gevallen in strijd met de artsenbijsluiter na slechte reactie op eerste vaccinatie toch doorgegaan met vaccineren, waardoor de bloedingen verergerden. Logische aanbevelingen voor instanties en artsen worden beschreven.

Stuur dit bericht met bijlage svp snel door naar velen als je dit belangrijk vindt.

Met vriendelijke groet,

Jannes Koetsier, arts

Dat bericht zag ik ook voorbij ko men. Kan het helaas niet kijken. Ik geloof dat mijn bloed hier van zal gaan koken van woede....

Ik heb net gekeken op uitzendinggemist... De herinnering aan het Rijnstate Ziekenhuis Arnhem kwam opeens boven, toen de jongste werd opgenomen omdat hij geel zag. De kinderarts wilde dat hij direct aan een infuus met antibiotica zou gaan, ik meen gedurende twee weken. Hij was net een paar uur oud... De arts probeerde druk uit te voeren door te dreigen met melding bij het meldpunt kindermishandeling! Dus geen antibiotica geven = het mishandelen van je eigen kind. Geweldig land Nederland. Uiteraard geweigerd, eigenlijk alles geweigerd zoals gedwongen afkolven en laten flesvoeden op andere kamer door een zuster. Nee, gewoon op een stretcher bij hem op de kamer, borstvoeden en bij hem zijn. De deal was dat hij binnen een dag zou opknappen of anders.... Gelukkig was hij in minder dan 22 uur weer 'normaal' en konden we eindelijk weer naar huis. Wat me nog het meeste is bijgebleven was de houding van die andere moeders. In dat ziekenbed liggen terwijl je kind op een andere kamer ligt tussen andere huilende baby's. Wat een ellende! Jezelf laten afkolven terwijl je het recht hebt om jezelf naar je kind toe te laten rollen en dan zelf te voeden. Door mijn optreden zijn er wel wat dames wakker geworden daar, dat was dan wel weer mooi om te zien.

Zo nu gezien. Blij dat hier aandacht aan besteed wordt. Jammer dat de meeste pas hun ogen openen als hun eigen kind schade ondervindt...

Voor mij een zeer herkenbaar verhaal. Gelukkig hebben wij de link met vaccinatie direct gelegd en zijn gestopt en daarna pas bewust geworden.

&feature=share
Quote:
HSM TV dialoog 'De Waarheid over Vaccinaties' 3 uur COMPLEET!

HealingSoundMovement HealingSoundMovement

Published on Dec 15, 2013

De eerste HealingSoundMovement TV ronde-tafel edtie behandelt het thema 'Vaccinaties en Ware Immuniteit'. Directe aanleiding is het advies van het RIVM om zwangere vrouwen te willen vaccineren mbt het kinkhoestvaccin, een volgens sommige artsen, wetenschappers en onderzoeksjournalisten nogal twijfelachtige beslissing met mogelijk verstrekkende gevolgen!

Desiree Rover vergelijkt de farmaceutische industrie die zelf de eigen vaccins test met de vos die op de kippen past (nog een sterkere vergelijking dan de slager die het eigen vlees keurt).

VACCINATIESCHADE IS KINDERMISHANDELING!

Voor wie het gemist heeft:

http://olympiczion.nl/index.php/vaccinatieschade-is-kindermishandeling/

Ik ben zelf jurist en vind het eigenlijk vreemd dat kinderen niet worden beschermd door artikel 11 van onze Grondwet, dat bepaalt dat we allemaal recht hebben op lichamelijke integriteit:

"Iedereen heeft behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen recht op onaantastbaarheid van zijn lichaam"

Natuurlijk is er een mooi voorbehoud opgenomen 'behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen', maar als je er logisch over nadenkt kan het toch niet grondwettelijk zijn om met een naald lichaamsvreemde stoffen in gezonde kinderen te spuiten?

Maar goed, maatschappelijk gezien zijn we nog niet zo ver helaas. Inderdaad jammer dat ze de kritische mensen in hokjes willen stoppen (gelovigen, antroposofen).

Iedereen zou die film de waarheid over vaccinaties moeten zien!!

Is interessant!!!

Grappig, is dat er gezegd wordt dat je net zo goed kan vragen aan minister van volksgezondheid over gezondheid, dan aan Eskimo's over de kamelenhandel :D

Er bestaat niet zoiets als een veilig vaccin en dat zal er ook nooit komen:

http://naturalsociety.com/never-be-safe-vaccine-never-will/

Mike

Nieuwsblad dd 23/12/2013

HASSELT - De Hasseltse correctionele rechtbank heeft een 36-jarige man en zijn 24-jarige vrouw bij verstek veroordeeld tot elk 15 dagen celstraf en 275 euro boete omdat ze hun dochtertje in 2009 niet tegen polio hadden laten inenten. In ons land is die inenting tegen kinderverlamming wettelijk verplicht tussen twee en achttien maanden.

De rechtbank achtte de feiten bewezen aan de hand van de verklaringen en vaststellingen van de federale gezondheidsinspecteur en de regioverpleegkundige van Kind en Gezin. Het koppel uit Hasselt kwam zich niet verantwoorden voor de rechtbank

Wij hebben ook al een aantal brieven gehad waarom ons jongste nog niet is gevaccineerd. Ze is nu bijna 2,5 en je moet drie vaccinaties hebben gehad voor 18 mnd. Gevangenis hier in Belgie dat is met 4 op een cel en kakken op een emmer met een deksel op die je eens per dag mag gaan uitwassen. Ik verheug me er op!

De oudste moet volgende maand op VERPLICHT schoolonderzoek. En dan zullen ze ontbrekende (niet verplichte) vaccinaties ook meteen even geven. Nou dat zullen we nog wel eens zien.

Ja, Belgie dat is de moeite, er verongelukken hier elke winter mensen omdat ze in een gat in de weg rijden (het asfalt op de snelweg!) je zou zeggen dat ze wel wat dringender zaken hebben om zich druk over te maken maar helaas.

En de straffen kunnen ook nog zwaarder http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...ware-boete-voor-weigeren-polio-inenting.dhtml

De oudste heb je dan uiteindelijk wel het verplichte poliovaccin laten geven?

Heel veel sterkte hiermee!

Wow, wat heftig zeg dit! Succes Iklustvet, super dat je zo standvastig bent en zo voor de gezondheid van je kinderen gaat!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan