Viruswaanzin/Viruswaarheid

En daarna een artikel met een correctie. Niks mis mee. Maar ik ga hier niet verder meer over discussiëren na de laatste keer. Jij mag dit zo vinden. Ik vind het anders.

Geen correctie. Een slappe poging van Danny om recht te praten wat krom is, zul je bedoelen.

Mike

Joke en Herr Sens, gaat om deze draak van een artikel op CSTV:

https://commonsensetv.nl/pas-op-voor-valse-profeten-carl-popper/

Zoals je ziet gaat dit wel verder terug dan 1 dag, Joke. Dit lasterstuk is van 22 juli, geen idee waarom je het gemist hebt.

Daarop volgt op 28 juli deze zeer terechte reactie van Chris Collard, schrijver bij CSTV:

https://commonsensetv.nl/is-dit-nieuws-rectificatie-pas-op-voor-valse-profeten/

En hier de halfslachtige reactie van Danny van CSTV:

https://commonsensetv.nl/commonsensetv-heibel-in-de-tent-en-willem-engel/

Hij komt met een of ander lulverhaal dat de auteur een autist is die impulsief heeft gehandeld, maar ondertussen laat hij deze lafhartige KARAKTERMOORD wel gewoon online staan.

M.a.w., in plaats van dat Danny die oetlul van een Ferry Mahler meteen de laan uit flikkert, het artikel offline haalt en zijn excuses aanbiedt aan Willem Engel, staat hij doodleuk toe dat een getalenteerde schrijver als Chris Collard uit protest zijn biezen pakt met de ronduit slappe, wegwuifende mededeling:
Had ik het tegengehouden of anders gedaan achteraf? Ja, ik zou het stuk even doorgenomen hebben, rekening hebben gehouden dat deze mensen HEEL direct schrijven en dan was het waarschijnlijk heel anders gelopen. Maar het staat er en het blijft er staan en er zitten een aantal interessante observaties tussen. Ieder denkt er maar het zijne van. Er is nog steeds niemand vermoord.
Dus Ferry de autist mag blijven en Chris de auteur mag vertrekken? Chris Collard, die het volgende juweeltje heeft geschreven:

https://commonsensetv.nl/oproep-tot-samenwerking/

Hiermee raakt Chris precies de kern, in tegenstelling tot de verdeeldheid- en haatzaaiende Ferry Mahler. En zo iemand laat die slapjanus van een Danny gaan!

En ook Binc loopt weg met deze ruggegraatloze dweil. Hulde voor Danny, niks mis met zijn 'correctie'. Ik hoop dat-ie snel een brief van Jeroen Pols op de deurmat krijgt met een aanklacht voor laster en smaad als hij niet als de sodemieter dit absolute vod van een artikel verwijdert!

Mike

Ik vind het oprecht heel spijtig voor je dat je het hier moeilijk mee hebt. Maar als jij een slachtveld wil creeeren tussen mensen met oprechte bedoelingen is dat jou zaak. Iplv piepen over hoe oneerlijk het is kun je ook zelf contact met ze opnemen hierover iplv anderen in jou slachtveld te betrekken.
Voor mij is het wel mooi geweest. Ik ben klaar met deze onzin.

Nieuwe video van Wouter Raatgever:

Uiteraard weer een sneer naar Viruswaarheid, compleet met onbewezen aantijgingen dat ze werken voor de Mossad. Gaap. En weer een telefoontje naar de gemeente, deze keer Wageningen, wat natuurlijk weer niets oplevert. Geeuw. Tot slot ook nog steun voor Lange Frans en Janet Ossebaard, wat mij weer sterkt in de overtuiging dat deze twee niet deugen.

Mike

Ok, dank voor de update Mike. Ik heb alles doorgenomen. Mijn observaties bij deze. Het stuk door Mahler geschreven is zelfs te slecht voor een rioolblad. Niets meer of minder dan een karaktermoord op dHr. Engel zonder ook maar het minste bewijs. Alleen aannames en veronderstellingen. Het is zo slecht en verward geschreven dat zelfs The Sun zich hier niet aan zou wagen. De paranoide waanstoornis waar hij het over heeft heeft vermoedelijk betrekking op de schrijver zelf afgaande op de meest vreemde associaties die maakt maar niet gestoeld zijn op feiten. Het is me een raadsel waarom zon draak van een schrijfsel op die website komt. Dringend een redactie installeren zou ik zeggen want anders komt het niet goed met cstv en das op zich jammer. Met zon riooljournalistiek te dulden smijten ze hun eigen ramen in, das wel duidelijk. Dit had onmiddellijk ofline moeten gehaald worden met excuses. Ben ik het volledig mee eens. De 'rectificatie' van Danny kan je moeilijk een rectificatie noemen. Hij vergoelijkt dit wansmakelijk artikel door zich te verschuilen achter de persvrijheid binnen cstv. Das natuurlijk heel erg triest want hiermee bevestigt hij feitelijk het lage allooi ervan. Ik snap dus maar al te goed de reactie van dHr. Collard.

Ik zou willen zeggen dat het een beschadigingsoperatie is van een of andere intrigant met een link naar .. maar zelfs daarvoor is het gewoon te erbarmelijk geschreven. Tsja, wat moet je hiermee ? Beter had geweest dat cstv onmiddellijk mea culpa had geslagen en de auteur terechtgewezen. Dat had de schade nog enigszins beperkt. Dat ze dat niet doen is triest, heel triest.

De manier waarop het geschreven is, met wilde aannames, vreemde associaties, en de incoherente manier van denken en dito schrijfstijl doet mij een beetje psychotisch aan, eerlijk gezegd.

Dank voor je observaties, Herr Sens. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Lees je mee, Binc? Alleen maar omdat je eerder een goede ervaring had met Danny met dat artikel over beademingsapparatuur maakt nog niet dat je hem ook maar enige solidariteit verplicht bent. Ook nu weer dat artikel op CSTV over Trump, ze moeten zich daar eens flink achter de oren krabben. Welke slapjanus laat nou Collard schieten ten faveure van dit soort minkukels als 'auteurs'?

Mike

Overigens heb ik gistermiddag uitgebreid gesproken met Jeroen Sloendregt (Burgerfront) aan de telefoon. We zijn gelukkig weer 'on speaking terms', maar of het weer tot een samenwerking gaat komen valt nog te bezien. Ik merk dat ik een forse informatievoorsprong heb op hem en dat maakt het lastig om wederzijdse aansluiting te vinden qua denkbeelden. Wel interessant om te vermelden in het kader van Wouter Raatgever  is dat Jeroen me verzekerde dat WR absoluut GEEN nauwe banden onderhoudt met de Bond tegen Overheidszaken. Hij bluft dus!

Zo laat hij in zijn laatste paar video's ook weten dat hij aan tafel gaat zitten met Lange Frans, interessant genoeg nog voordat de controverse rondom de podcast met Janet Ossebaard ontstond. Ik ben benieuwd of we WR idd aan tafel gaan zien bij LF, dan weten we nl. zeker dat het een besloten clubje is dat moedwillig de waarheidsbeweging aan het torpederen is in NL. LF kan WR een veel groter podium geven dan de marginale rol die hij nu speelt met zijn wandelingen waar anderhalve man en een paardekop aan meedoet!

Mike

Dagvaarding tegen RIVM:
https://viruswaarheid.nl/dagvaarding-rivm/?utm_source=sendinblue&utm_campaign=09082020_NIEUWSBRIEF__Demos&utm_medium=email

Dit heeft niks met solidair te maken. Wat mij betreft eerder met ruimdenkend.
Solidair betekent voor mij dat in deze situatie keuzes gemaakt moeten worden om tussen de 1 of de ander van partijen te kiezen die uiteindelijk hetzelfde doel hebben. Fouten maakt iedereen. Het feit dat het artikel slap en nikszeggende is over VW zegt niks over de intenties of zij goed of fout zijn van Cstv. Prima om scherp te zijn op foute info. Maar zoals gezegd, ben ik niet van plan mee te doen aan een onderling slagveld tussen partijen die uiteindelijk wel hetzelfde doel hebben namelijk het uitschakelen van de deep State. Eenieder die zichzelf ertoe geroepen voelt daaraan mee te doen moet zelf maar na gaan denken of dit nu werkelijk zo objectief is.

@binc zei:
Dit heeft niks met solidair te maken. Wat mij betreft eerder met ruimdenkend.
Solidair betekent voor mij dat in deze situatie keuzes gemaakt moeten worden om tussen de 1 of de ander van partijen te kiezen die uiteindelijk hetzelfde doel hebben. Fouten maakt iedereen. Het feit dat het artikel slap en nikszeggende is over VW zegt niks over de intenties of zij goed of fout zijn van Cstv. Prima om scherp te zijn op foute info. Maar zoals gezegd, ben ik niet van plan mee te doen aan een onderling slagveld tussen partijen die uiteindelijk wel hetzelfde doel hebben namelijk het uitschakelen van de deep State. Eenieder die zichzelf ertoe geroepen voelt daaraan mee te doen moet zelf maar na gaan denken of dit nu werkelijk zo objectief is.

Ik denk dat je de spijker wel op z'n kop slaat. Ik vind het jammer om te zien dat in de gemeenschap zo'n ontzettende verdeeldheid is, die soms door niet veel meer dan ego gedreven lijkt te zijn. Er zijn in Nederland nu ontzettend veel mensen wakker aan het worden, en er zijn ook heel veel "groepen" die claimen dat ze deze nieuwe wakkere personen representeren. In de diverse "alternatieve" groepen is momenteel zoveel ruis dat de net ontwaakte mens ook door de bomen het bos niet meer ziet. Ook op dit forum zie ik dat deze verdeeldheid bestaat helaas.

Het is niet WWG1WGA... En die boodschap is toch echt het belangrijkste van alles. De Fenicische doodcultus die al honderden jaren invloed aan het uitoefenen is in onze maatschappijen heeft dit zo succesvol kunnen doen, juist omdat ze samenzweren(samenwerken). We moeten hier van leren!

In reply op post #306679 van Medusa.

Viruswaarheid pakt het momenteel goed aan. Je ziet nu ook dat ze zich tot de jongere generatie aan het richten zijn, en dat deze mensen (eindelijk) een stem krijgen, los van politieke invalshoek

Ik heb geboeid geluisterd naar deze Zoom meeting en vind het positief wat hier gaande is. Deze jongere generatie wordt door veel mensen helaas van te voren als als "VERLOREN" beschouwd. Dit op basis van het het idee dat deze mensen zijn opgegroeid in een wereld waarin overmatige linkse indoctrinatie en gemakken van deze tijd zoals smartphones etc altijd een rol hebben gespeeld. Onderschat toch ook in deze tijd niet dat er altijd GOEDE invloeden bestaan, en dat deze jongere mensen juist heel erg open kunnen staan voor gezond verstand.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan