Terwijl jullie bakkeleien over CommonSense tv, heeft Morrie een Top filmpje gemaakt waarin hij echt een beetje pissed wordt en terecht. Wat is nu het doel van dit Forum? Alleen berichten delen en wachten tot 4 november? Het is NU de tijd om alle forumleden op te roepen om op het Malieveld te gaan staan. Er zijn deze maand op het Malieveld 2 demonstraties tegen de noodwet. Ik ben er!
Allereerst, ik ben er ook. Maar mag ik je even herinneren aan het feit dat er op 21 juni maar liefst 30.000 mensen op het Malieveld hadden gestaan, als Grapperhaus en Remkes niet hadden besloten deze megademo zo lomp uit elkaar te slaan? Mag ik je eraan herinneren dat vorige week de schrik er nog zo in zat dat VW slechts 5.000 mensen op het Malieveld kreeg? Mag ik je eraan herinneren dat VW het ongenadig voor zijn kiezen heeft gekregen in de afgelopen weken door onruststokers als Wouter Raatgever, Micha Kat, Martin Vrijland e.a.? En dan is er dus ook nog het vernietigende artikel van CSTV, dat hieraan ook heeft bijgedragen. Maar wel een
filmpje plaatsen van een of andere woonwagenbewoner die helemaal klaar is met al die verdeeldheid - en hij heeft nog gelijk ook! Morry's geduld is op. Nou, het mijne ook!
Binc vindt dat dit k*tartikel valt onder 'vrijheid van meningsuiting'. Ik heb nieuws voor CSTV, Viruswaarheid heeft ook de vrijheid om die lui aan te klagen voor smaad en laster. Ik hoop dat Danny een brief op de mat krijgt van Jeroen Pols. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Dankzij hem en al die andere klootviolen heeft VW opnieuw moeten beginnen, terwijl Rutte en Co. vrolijk konden doorstomen en VW beticht werd van werken voor de Mossad tot aan het uitoefenen van hekserij toe. Ze hadden het tij en de massa mee, maar bij CSTV moeten ze nodig mee met de karaktermoord op Willem Engel. FUCK CSTV, FUCK LANGE FRANS en FUCK JANET OSSEBAARD, ze hebben voor mij allemaal afgedaan!
En Binc, nou niet gaan lopen janken dat je het gevoel krijgt dat je nooit iets goed kunt doen. Neem afstand van dit forum, ga in therapie, DOE IETS, Gevoelens die in jou opwellen die geen fuck met mij of dit forum te maken hebben maar die jij daar wel op projecteert zijn geheel voor je eigen rekening en voor niemand anders.
Het is nu of nooit, mensen, Morry heeft 100% gelijk. Ik ben PISSED OFF dat hen de vaart waarin ze in juni zaten is ontnomen, eerst door de reguliere autoriteiten en daarna door al dan niet betaalde trollen op het internet. Ja, ik zal er zijn op het Malieveld, maar ik heb geen enkel vertrouwen meer in Nederland en de Nederlanders. Wij zijn een land van angsthazen en verraders, NSB'ers toen en NSB'ers nu. Wie zichzelf nu nog belangrijker maakt dan het verlies van onze collectieve vrijheden en burgerrechten kan ik niet meer helpen en kan beter maar dit forum verlaten.
Mike