Viruswaanzin/Viruswaarheid

Zie je dat het oranje mondkapje ondersteboven ligt? Zo ligt de Nederlandse vlag ook op z'n kop, NL in nood. Je krijgt dan ook een smiley, je lacht de autoriteiten uit met hun muilkorven. Zo gaan wij hem dragen als het niet anders kan!

Mike

Zo, ik ben klaar voor Berlijn. Jullie ook?

Jazeker, de vlag met stok ligt klaar. Alleen niet ondersteboven vastgemaakt 😬

Ja Spal en ik vanuit Roermond.

Ok, wij hebben opgegeven voor heen en terug zonder overnachtingen maar nog geen vertrektijd of opstapplaats bevestigd gekregen. Jullie wel?

Micha Kat volslagen van het pad!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=31&v=cD3XXUi2ifM&feature=emb_logo

Behalve deze dan, ongelofelijk wat een naar mannetje:

Wouter Raatgever
28 minuten geleden
Ik heb Willempie twee maanden geleden al gezegd: " ga waarheid spreken of je gaat gelynched worden door het volk als ze door krijgen wat je aan het doen bent... " Mordechai Krispijn het zelfde verhaal. Deze beide heren zijn oorlogsmisdadigers.

Oh dat zijn commentaren van WR op het Youtube kanaal van Micha Kat.

Die heren gebruiken elkaars kanalen tegenwoordig als echokamer. Ze schreeuwen beide de grootste onzin, en proberen dat ook heel hard te doen... (Volledige comments in HOOFDLETTERS, WANT DAN HEB JE MEER GELIJK!!!!!!!!!!!)

Erg lachwekkend, en het resoneert ook totaal niet bij mensen.

Ik ben echt zo enorm teleurgesteld in Micha Kat! Eerst leek hij op bepaalde punten serieus te nemen... nu kan ik zijn kop niet meer aan zien! Wat een tokkie!

Kevin

Hoi, ik heb een zeer negatieve feedback onder het filmpje van Micha Kat geplaatst , wat een zieke man is dit,  evenals WR , om te walgen gewoon ! Verdeel en Heers meer kunnen ze niet ...zielig zijn ze !

Willem Engel kan aangifte doen tegen beide heerschappen wegens laster, smaad en doodsbedreiging. Hoe verzin je het, een foto in de Telegraaf is nu al voldoende 'bewijs' van 'oorlogsmisdaden'?!

Mike

Ik vond gisteren Jeroen erg sterk in de rechtszaak  tegen het RIVM ,de staat vond ik heel zwak  , wel merk en zag ik zowel bij Jeroen als bij Willem dat ze er inmiddels erg radeloos van worden steeds in een kwaad daglicht te worden gezet , dit raakte mij echt toen Jeroen zich uitsprak hierover , wat zit de wereld toch vol met onrecht ....komt nu meer naar buiten dan ooit ..

Ps , ik ben benieuwd of Meneer Kat en Wouter Raatgever ook naar Berlijn gaan ! Wrsl hebben die het te druk met iedereen ineen kwaad daglicht zetten....ze graven uiteindelijk hun eigen ondergang beide heren ..

Zij vertegenwoordigen het 'oude normaal', dat godzijdank NOOIT meer terugkomt. Zij zijn het product van een oude, failliete wereld, waarin ego, hebzucht en valse trots regeerden. In het betere normaal waar we nu naartoe gaan is er voor dit soort mensen geen plaats meer. Of ze veranderen mee, of ze behoren tot de 4-6% die voorgoed kiest voor het kwaad.

Mike

Wat een onzinnige stelling... Hij vindt dus Willem de grote misdadiger omdat hij weigert over een bepaald onderwerp te spreken. De reden waarom hij bij de rechter zit is zeer valide, en dient uiteindelijk dezelfde zaak. Het zijn gewoon 2 sporen : de 1 zegt de ernst van de maatregelen staat niet in verhouding tot morbiditeit van deze ziekte, laat maar 's zien hoe je daar bij komt, en de ander zegt U onthoudt ons het goede medicijn (wat ook een goede stelling is). Maar als je volgens Micha Kat dus die vraag niet stelt ben je een misdadiger. Wat een rare lul is dat zeg.

@ Johnny

In de pro forma rekening staat (in piepkleine lettertjes) dat de 27ste de genaue Adresse van de Haltestelle wordt doorgegeven door City Tours

Wij zijn met 6 personen, zonder overnachting.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan