Viruswaanzin/Viruswaarheid

Jullue wisten het nog niet, maar Stanley ter Haar, de presentator van de twee demo's op het Malieveld van de afgelopen twee weken, is een satanist en een kinderhandelaar en 'controlled opposition':

Komt dit uit de koker van Wouter Raatgever? De kans is zeer groot!

Mike

WR post vandaag ook de adresgegevens in een afbeelding van een v d Romeo`s op fakebook met de opmerking: "Deze
Dame verdient een kort bezoekje. Ze heeft het moeilijk....👊🏻🙏🏻".

Het schijnt dat deze gegevens ook nog eens van een ander zijn.

Gelukkig is het overgrote deel v d reacties uitgesproken tegen hem gericht.

Als ik het goed begrijp kan je via een "Paten" gesponsert naar Berlijn als je via HonkforHope reist. Dus als je krap bij kas zit kan je in een telegramgroep (#honkforhope Querdenken Demo-Busreise-paten kenbaar maken dat je er heen wil.

Het zijn gewoon 2 sporen : de 1 zegt de ernst van de maatregelen staat niet in verhouding tot morbiditeit van deze ziekte, laat maar ‘s zien hoe je daar bij komt, en de ander zegt U onthoudt ons het goede medicijn (wat ook een goede stelling is).

Er klopt ook nog eens geen reet van. Rob Elens krijgt steun van VW, ook juridisch. En waar is Rob Elens bekend van? Zijn strijd om HCQ in de 1e lijn geaccepteerd te krijgen! Micha Kat praat poep!

Mike

WR post vandaag ook de adresgegevens in een afbeelding van een v d Romeo`s op fakebook met de opmerking: “Deze
Dame verdient een kort bezoekje. Ze heeft het moeilijk….👊🏻🙏🏻”.

Het schijnt dat deze gegevens ook nog eens van een ander zijn.

Gelukkig is het overgrote deel v d reacties uitgesproken tegen hem gericht.

Deze post had ik ook gelezen. Te belachelijk. Inmiddels heeft ie deze verwijderd. Ik denk vanwege de vele terechte negatieve reacties. Ik geloofde vorige keer al niet met die laatste video dat hij milder is geworden. Wouter maakt geen vrienden in elk geval.

WILLEM ENGEL: 'LET US BUILD A NEW WORLD'
It's time to derail the 'New World Order' plan and build a new post-Covid Europe and world, says Willem Engel -leader of Dutch Covid Truth group 'Virus Madness', in a wide-ranging English language interview with Fintan Dunne.
Willem yesterday filed criminal charges against the Dutch Minister of Health, Welfare and Sport, Mr Hugo de Jonge, citing violation of the constitution in respect of mask wearing ordinances. Willem also updates on his group's other plans; ongoing actions across Europe and an emerging global network of collaboration.

https://lbry.tv/@VaxxUncensored:7/zoom_0:e?fbclid=IwAR3hhJKOW8wTWj1D6x2hiQZIxs5oUP_ZIdYoLE4V3G1t4I0vnh3ls5Lo9GM

Hoi, ik hoop alleen dat deze zo lijkt eerlijke rechter niet onder druk gezet wordt in deze  zaak om anders uit te spreken .

Zie de Zoom-meeting van gisteravond. Viruswaarheid gaat er wel van uit dat ook deze rechter onder druk gezet gaat worden.

Mike

Ik hoop en denk dat dit verbod massaal genegeerd gaat worden!

Ondertussen hebben de autoriteiten in Berlijn grote demonstraties tegen het coronabeleid verboden. Voor komende zaterdag stonden enkele demonstraties gepland.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/live-duitsland-reiswaarschuwing-verlengd-coronademonstratie-berlijn-verboden~b3387bec/

Verspreid dit zo veel mogelijk, het gaat om onze vrijheid en onze toekomst!

https://threadreaderapp.com/thread/1298621831025483776.html

Mike

Nou, wie weet gaat het met deze rechter wel goed. het kan maar zo dat deze rechter een voorbeeld gaat nemen aan uitspraken die inmiddels in andere landen zijn gedaan in het voordeel van de burgers. We zullen het af moeten wachten en wie weet wat er in de tussentijd nog gebeurt dat deze rechter misschien toch mee gaat.

Fijn dat Berlijn gewoon door gaat! Kun je nagaan wat ze allemaal wel niet doen om hun eigen hachje te beschermen.

T665xj1b3wk7y80plttw92ufwa2vjdycx.jpg

Mike

Dit heb ik niet afgekeken. Maar nu durft Wouter Willem zelfs te vergelijken met al die kinder pedos!!

Wie denkt ie wel niet wie hij is. Een beetje lacherig voor de camera met ze armen over elkaar. Alleen die houding al getuigt niet van oprechtheid.

https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=YXc2dbT_6fE

Helaas wetkt hij samen met Desiree Rover.  Eerlijk gezegd ben ik niet verbaasd, zij ziet al heel lang het glas als half leeg.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan