Hoi Binc,
Je schrijft dat je niet gelooft een probleem met de bijnieren te hebben omdat je zo slecht op de adrenal cortex reageert. Ik ben van mening dat je die conclusie te snel trekt. Je reageert slecht op de adrenal cortex, punt. Maar daar kunnen hele andere oorzaken voor zijn. Ter vergelijk: Van ascorbine krijg jij een droge mond en andere klachten toch? Concludeer je dan dat je geen vitamine C nodig hebt omdat je er niet zo goed op reageert? Nee.
Je hebt een gigantische bak stress gehad de laatste tijd, die bijnieren herstellen niet in een paar weken!
Misschien jaagt de adrenal cortex ze wel over hun kunnen.
Misschien zitten er vulmiddelen in die je slecht verdraagt.
Misschien zit er een verkeerd etiket op het potje.
Tweede reden van mijn overtuiging dat je bijnieren het wel moeilijk hebben is het feit dat je steeds schrijft schildklier problemen te vermoeden.
De bijnieren kun je niet los zien van de schildklier! Dus als er een schildklier probleem is is er ook een bijnier probleem, en vaak is die primair.
Je zou nog een ander bijnier supplement kunnen proberen, van een ander merk. Maar zo'n supp is geen wondermiddel en niet per definitie voor iedereen werkzaam.
En je weet met welke voeding je ze ondersteunt en dat je ex uit je leven moet om de trauma's te gaan verwerken.
Haartest zou ik idd doen en dan wel via
http://www.holisticheal.com/hair-elements-test.html
anders heb je er niks aan!
Veel succes gewenst en geniet van alle melk