Oke. Dankjewel pike.
Dan ga ik ze toch bestellen.
Dat van die koolhydraten is gedeeltelijk waar. Met die kanttekening dat ik inmiddels 2 jaar wel voldoende koolhydraten eet.
Maar voorheen liet ik ze idd weg. Je kunt mij daarin vergelijken met Celtic myst.
En daarom reageerde ik ook zo op haar verhaal. Omdat ik het herkende. Vanaf het moment dat ik wel weer koolhydraten ben gaan eten zit er een stijgende lijn in de tsh bloedwaarden.
Laagste was 0.65. Laatste keer was ie 0.95. Bijna 1. Heb ook alle antistoffen laten prikken en T3 en T4. Dit was allemaal goed. Niks schokkends. Ik word elke keer idd gewezen op mijn lever omdat daarvan de waardes te hoog zijn. Ik ben mezelf beter gaan voelen sinds ik meer koolhydraten ben gaan eten. Ook ik heb net als Celtic jaren geleden de woorden van Mike te letterlijk genomen voor wat betreft koolhydraten. Dat is al geweest voordat dit forum in de lucht was. Destijds, inmiddels bijma 10 jaar geleden werd ik heel erg dik. Ik snapte niet waarom. Ik ging sporten. 4 keer in de week heel intensief. Zonder resultaat. Daarna liet ik de koolhydraten zo goed als weg. Ik deed Atkins. Toen viel ik af. Alleen merkte ik meteen dat ik mezelf heel naar voelde. Duizelig tot soms flauw vallen aan toe en hoofdpijn. Maar af kicken van koolhydraten en Atkins doen, daar hoorde hoofdpijn etc bij begreep ik destijds op Atkins sites. Daarna een lange weg van onderzoeken gehad met nauwelijks resultaat.
En nu gaat het steeds een beetje beter. Ik weet niks af. Ik pak waar ik zin in heb. En daar horen koolhydraten ook bij.
Voor wat betreft die eiwitten, dat is eruit gekomen recentelijk met 24 uur urine test. Ik loop al jaren met pijn in mijn zij, rug en buik. Alleen links. Ook 8 jaar lang dagelijks brijige ontlasting gehad meermalen op een dag. Dat is nu niet meer hoor. Dus ja, ik denk idd dat mijn schildklier de oorzaak is naast uiteraard de bijnieren. Maar inmiddels ondersteun ik die alweer 2 jaar. Als ik adrenal cortex neem voel ik mezelf naar. Ik krijg heel veel pijn aan linker kant van mijn lijf.
Daarnaast is mijn menstruatie dan ineens onregelmatig. Word ongesteld zonder dat dat zou moeten. En ik slaap niet meer. Alles van 1 pilletje adrenal cortex. Buiten het feit dat ik na een paar dagen stront chagerijnig ben en niet te genieten. Supplementen hebben in het verleden ook weinig effect gehad bij mij. Discutabel blijft het of het aan bijnieren of schildklier ligt. Klachten komen meer in de buurt van de schildklier als je het mij vraagt. Want als het aan mijn bijnieren ligt dan zou mijn lijf toch niet protesteren op adrenal cortex?